مهاجرت کاری امارات

ویزای کاری امارات

ویزای کاری امارات

ویزای کاری امارات برای کارگران ماهر مناسب است، باید دارای مدرک لیسانس و کارگران غیر ماهر باید دارای صلاحیت های تجاری باشند، 2 الی 3 سال سابقه کار در زمینه مربوطه باید پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما داشته باشد. کارفرما باید دارای جواز کسب معتبر باشد و نباید هیچ قانونی را زیر پا بگذارد. امارات متحده عربی کشوری است که در خاورمیانه و در همسایگی خلیج عمان و خلیج فارس واقع شده است، کشورهای همسایه عبارتند از عمان و عربستان سعودی. در دسامبر 1971، امارات متحده عربی به فدراسیونی متشکل از 6 امارت تبدیل شد، ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام القوین و فجیره، در حالی که هفتمین امارت، راس الخیمه، در سال 1972 به فدراسیون پیوست.

امارات متحده عربی به خاطر چندین جزیره مصنوعی مانند جزیره نخل جمیرا، جهان و مجمع الجزایر مشهور است. تولید ناخالص داخلی امارات متحده عربی برای سال 2023، 359 میلیارد $ (دلار) بود. این نشان دهنده منابع طبیعی غنی در امارات است که 10% از کل ذخایر نفت جهان و پنجمین ذخایر بزرگ گاز طبیعی جهان را در اختیار دارد. به عنوان پایه اصلی اقتصاد، صادرات نفت اکنون حدود 30% از کل تولید ناخالص داخلی امارات را تشکیل می دهد. امارات متحده عربی را به دلیل تنوع و احترام آن به همه فرهنگ ها و مذاهب و احساس امنیت در کار در دبی را برای همه فراهم می کند. امارات متحده عربی دارای چشم انداز شغلی، حقوق و امنیت شغلی، گزینه های اوقات فراغت، سلامت و رفاه است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کاری امارات متحده عربی راهنمای شما خواهند بود.

اقتصاد در امارات

امارات متحده عربی دارای یک اقتصاد بازار آزاد است که در آن قیمت کالاها و خدمات توسط سیستم قیمت آزاد تعیین می شود، امارات متحده عربی یکی از اعضای اتحادیه کشورهای عربی (اتحادیه عرب) و شورای همکاری خلیج فارس است. بر اساس آخرین برآورد های بانک مرکزی امارات، پیش‌ بینی می‌شود اقتصاد امارات در سال جاری 7.6% رشد کند که بالاترین رشد در 11 سال اخیر است که تحت تاثیر بخش‌ های نفتی و غیرنفتی است. موقعیت استراتژیک، ذخایر مالی قوی، صندوق ثروت دولتی بزرگ، اقتصاد های داخلی سرمایه گذاران امیدوارکننده، هزینه های ثابت دولت، سیاست پیشرونده تنوع اقتصادی، مناطق آزاد و افزایش سرمایه گذاری مستقیم خارجی به اقتصاد قوی امارات کمک می کند. امتیاز آزادی اقتصادی امارات متحده عربی 70.2 است که اقتصاد این کشور را به سی و سومین اقتصاد آزاد در شاخص سال 2023 تبدیل می کند.

امارات متحده عربی در بین 14 کشور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در رتبه اول قرار دارد و امتیاز کلی آن بالاتر از میانگین منطقه ای و جهانی است. امارات متحده عربی در شاخص جدیدی که کشورهای نوظهور را از نظر رقابت پذیری بر اساس نقاط قوت، فضای تجاری و آمادگی دیجیتال رتبه بندی می کند، در رتبه سوم جهانی قرار گرفته است. امارات متحده عربی سومین کشور ثروتمند جهان است، پس از لوکزامبورگ در رتبه دوم و قطر در رتبه اول، با تولید ناخالص داخلی سرانه 57744$ (دلار) است. عمده پول آن از تولید کالا و ارائه خدمات مربوط به نفت، پتروشیمی، آلومینیوم و سیمان تامین می شود. با کشف نفت و گاز طبیعی، هم در خشکی و هم در آب، این کشور از وابستگی قبلی خود به غواصی مروارید، ماهیگیری و کشاورزی دور شد و به اقتصاد تحت سلطه منابع طبیعی تبدیل شد.

ویزای کاری امارات برای ایرانیان

مجوز کار آزاد، خود اشتغالی از وزارت منابع انسانی و امارات باید مدرک کارشناسی یا دیپلم تخصصی، شواهدی مبنی بر درآمد سالانه حاصل از خود اشتغالی در 2 سال گذشته باشد که مبلغی کمتر از AED360000 (درهم) است یا مدرکی مبنی بر توانایی مالی در طول اقامت آنها در امارات وجود داشته باشد. شخصی که قصد دارد در امارات متحده عربی کار کند، باید توسط یک کارفرما حمایت مالی شود،  نمی تواند با ویزای بازدید یا توریستی کار کند. هنگامی که یک پیشنهاد شغلی را پذیرفت، کارفرمای برای شخص ویزای اقامت درخواست می دهد و سپس می تواند از وزارت کار مجوز کار دریافت کند. مهر پاسپورت ویزای اقامت دبی دیگر صادر نخواهد شد و اصل کارت شناسایی امارات اتباع خارجی به عنوان مدرکی برای اثبات وضعیت اقامت آنها عمل خواهد کرد، پس از اخذ اقامت و اجازه کار، کارمند ممکن است در دبی مشغول به کار شود.

اخذ اقامت از طریق مهاجرت کاری به امارات

مهاجرت به امارات از طریق ویزای کاری

اگر شخصی می خواهد در امارات کار کند باید ویزای اقامت و مجوز کار (مدرک اشتغال) داشته باشد، برای گرفتن مجوز کار قبل از مهاجرت به امارات، اولین قدم این است که کار پیدا کند. ویزای امارات متحده عربی به طور متوسط ​​حدود AED7000 (درهم) هزینه دارد،  امارات در مورد ویزای کاری مانند سایر نقاط جهان است، اگر شخصی می خواهد در آن جا کار کند باید ویزای کار در دبی را بررسی کند، اکثر مهاجران قبل از ورود باید شغلی را برای خود آماده کرده باشد. هزینه ویزای 1 ساله امارات برای هر متقاضی AED287 (درهم) است.

با این حال، فرد باید به خاطر داشته باشد که ملزم به دریافت بیمه نامه هست و متعهد به هزینه پردازش و شناسه امارات خواهد بود. درخواست های آنلاین یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت ویزای کار است، بسیاری از خدمات ویزا، برنامه های کاربردی گام به گام، پشتیبانی متخصص eVisa و ویزاهایی که مستقیما به صندوق ورودی شخص تحویل داده می شود، ارائه می دهد. پس از ارائه کامل مدارک، معمولا حدود 5 روز کاری طول می کشد تا وزارت مجوز کار را صادر کند.

علت اصلی رد شدن ویزاهای کاری امارات عبارتند از:

  • عدم وجود مدارک لازم
  • اطلاعات اشتباه
  • شماره گذرنامه یا سایر جزئیات مربوطه
  • در فرم درخواست ویزا

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری امارات

شخصی که می خوهاد برای اخذ ویزای امارات اقدام کند، در وهله اول باید مدارکی را آماده کند، مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری امارات عبارتند از:

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری امارات

مدارک مورد نیاز امارات و شرایط ورود و خروج، اعتبار پاسپورت برای ورود به امارات متحده عربی گذرنامه ای با اعتبار حداقل 6 ماه پس از تاریخ ورود لازم است. سفر شخصی 30 روزه یا کمتر، یک شهروند ایالات متحده با پاسپورت معمولی ممکن است پس از ورود ویزای بازدیدکننده بدون هزینه دریافت کند. در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :