ویزای مسافرتی موناکو

ویزای توریستی موناکو

ویزای توریستی موناکو

ویزای توریستی موناکو به دارنده ویزا این اجازه را می دهد تا برای مدت محدودی وارد این کشور شود و به گردشگری بپردازند. موناکو به شهروندان بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اجازه می دهد بدون ویزای توریستی به مدت 3 ماه از این کشور بازدید کنند. گردشگری و میراث فرهنگی موناکو استثنایی است. این کشور موزاییکی از مناظر، سنت ها و سبک زندگی را به گردشگران بین المللی ارائه می دهد. شاهزاده موناکو یکی از مقاصد گردشگری پیشرو در جهان با 14 مکان میراث جهانی یونسکو است.

همچنین موناکو به خاطر غذاهای خارق العاده اش معروف است و در فهرست میراث فرهنگی ناملموس یونسکو قرار دارد. موناکو همچنین یکی از امن ترین مقاصد در اروپا به شمار می رود که با نیروی پلیس معروف و کارآمد یکی از پایین ترین میزان جرم و جنایت را در قاره دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه درخشان به عنوان پلی میان شما و مهاجرت به موناکو قرار دارد. مضاف بر این، شاهزاده موناکو با قوانین مالیاتی سخاوتمندانه و صنعت توریستی پر رونق، سالانه مهاجران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

شرایط درخواست ویزای توریستی موناکو

برای درک بهتر شرایط درخواست ویزای توریستی موناکو، باید ابتدا به نکته مهم توجه فرمایید. که موناکو بخشی از اتحادیه اروپا یا توافقنامه کشورهای حوزه شنگن نیست. همچنین موناکو سیاست ویزای توریستی ندارد با این حال سیاست ویزای شنگن اعمال می شود. به گونه ای که ویزاهای موناکو توسط نمایندگی های فرانسوی در خارج از کشور به متقاضیان اعطاء می شود. همچنین درخواست ویزای توریستی موناکو به صورت آنلاین و در 20دقیقه تکمیل می شود.

برنامه درخواست ویزای توریستی موناکو دارای چندین بخش است که به شرح زیر می باشد:

  • برنامه سفر:
  • اطلاعات شخصی که شامل جمع آوری اطلاعات شخصی، خانوادگی و شغلی شما می شود.
  • جزئیات اقامت موناکو به اطلاعاتی در مورد تاریخ سفر شما به این کشور نیاز دارد. همچنین متقاضیان باید مدارکی مبنی بر اقامت خود در طول سفر به این کشور ارائه دهند.

الزامات اساسی برای دریافت ویزای توریستی موناکو

متقاضیان دریافت ویزای توریستی موناکو موظف به رعایت برخی الزامات اساسی جهت اخذ ویزای توریستی موناکو می باشند. از مهمترین این الزامات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الزامات اساسی برای دریافت ویزای توریستی موناکوتوضیحات
اثبات تمکن مالیمتقاضیان باید بودجه کافی برای حمایت از خود و افراد وابسته در طول اقامت داشته باشند.
دلایل محکم جهت بازگشت به کشور مبدامتقاضیان باید در کشور خود پیوندهای محکمی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که پس از اقامت خود در موناکو باز خواهید گشت.
یک مسافر واقعی بودنباید نیت معتبر و خوبی برای سفر به موناکو داشته باشید.
سلامت کافیحداقل باید الزامات بهداشتی مورد نیاز مقامات را رعایت کنید.

الزامات اساسی برای دریافت ویزای توریستی موناکو

نحوه دریافت ویزای توریستی موناکو

نحوه دریافت ویزای توریستی موناکو به این نحو است که، باید از کنسولگری فرانسه در منطقه خود وقت بگیرید. این قرار ملاقات باید 1 تا 3 ماه قبل از حرکت به موناکو باشد. اگر کمتر از 3 هفته پس از قرار ملاقات خود، قصد عزیمت به موناکو را دارید، ممکن است ویزای شما پذیرفته نشود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی موناکو نیز به شرح زیر می باشد:

  • کپی از فرم درخواست ویزای توریستی موناکو که این فرم ها به صورت رایگان در بخش دریافت ویزای موناکو در دسترس هستند.
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • رزرو هتل یا تور
  • مدرکی مبنی بر پوشش بیمه درمانی در هنگام سفر به موناکو
  • ارائه صورت حساب های بانکی معتبر از 3 ماه گذشته
  • هزینه درخواست را به صورت نقدی در قرار ملاقات پرداخت نمایید. هزینه درخواست ویزای توریستی موناکو نیز در حال حاضر 70€ (یورو) است.

بازه زمانی در ویزای توریستی موناکو

بازه زمانی درخواست ویزای توریستی موناکو حداقل 3 تا 4 هفته قبل از سفر است. در برخی موارد به دلیل استقبال زیاد از این کشور متقاضیان باید 2 تا 3 ماه قبل از سفر به موناکو اقدام کنند. همچنین ایده خوبی است که در زمان های شلوغ سال و در طول تعطیلات تابستانی برای درخواست ویزای توریستی موناکو اقدام نفرمایید. از سوی دیگر، پس از ثبت درخواست ویزای توریستی موناکو، متقاضیان باید حداقل 15 روز منتظر بمانند تا ویزای توریستی آنها پردازش شود. همچنین در موارد خاص، سفارت ها می توانند با 30 روز تاخیر ویزای توریستی شما را پردازش کنند. به طور مثال اگر به عنوان یک گروه خانوادگی یا دوستانه برای ویزای توریستی موناکو اقدام می کنید. باید انتظار داشته باشید که مدت زمان پردازش ویزای شما بیش از 30 روز طول بکشد.

قوانین محلی و گردشگری کشور موناکو

افرادی که قصد سفر به موناکو را دارند قبل از اعزام باید با قوانین محلی موناکو به خوبی آشنا شوند. زیرا آگاهی کم گردشگران از قوانین محلی این کشور می تواند صدمات جبران ناپذیری را طی سفر به آنها وارد کند.

قوانین محلی موناکو به شرح زیر می باشد:

  • در شاهزاده موناکو از مواد مخدر غیرقانونی استفاده یا حمل نکنید. مجازات جرایم مواد مخدر شامل حبس طولانی است.
  • همیشه یک کارت شناسایی عکس دار مانند پاسپورت خود داشته باشید. پلیس به ویژه در مرزهای موناکو به طور اتقاقی بازرسی می کند.
  • اگر کسی درخواست کمک کرد باید برای کمک توقف کنید. تمام حوادث را به اورژانس گزارش دهید. اگر کمک نکنید ممکن است هزینه از شما دریافت شود مگر اینکه کمک کردن امنیت شما یا دیگران به خطر بیندازد.
  • پوشاندن صورت در اماکن عمومی یا مجبور کردن شخص دیگر برای پوشاندن صورت غیر قانونی است.

مورد آخر اینکه هنگام عکس گرفتن مراقب باشید، زیرا عکسبرداری از نیروهای امنیتی از جمله پلیس، در موناکو غیرقانونی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای توریستی موناکو و یا مهاجرت از طریق تحصیل در موناکو می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :