ویزای مسافرتی تایلند

ویزای توریستی تایلند

ویزای توریستی تایلند

تایلند کشوری زیبا با فرهنگی غنی است، که این مزایا باعث شده تا افراد بسیاری به دنبال اخذ ویزای توریستی تایلند باشند. آب و هوای گرمسیری و فرهنگ غنی آن که مدت ها به عنوان جواهر آسیا در نظر گرفته می شود مانند آهنرباهای طبیعی برای مردم سرتاسر جهان عمل می کند. سال به سال بازدید کنندگان برای تعطیلات مقرون به صرفه و تجربیات منحصر به فرد این نقطه زیبا از جهان را برای سفر انتخاب می کنند. به طور کلی بخش بزرگی از تجارت تایلند گردشگری است. به همین سبب سالانه میلیون ها ویزای توریستی را به گردشگران بین المللی اعطا می کند. علاوه بر این شرایط اخذ ویزای توریستی تایلند به نسبت اغلب کشورهای اروپایی و آمریکایی نسبتا آسان تر است.

بهره گیری از این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده، کمک های شایانی را به شما جهت اخذ ویزای توریستی تایلند خواهد کرد. به طور کلی ویزای توریستی تایلند مهر یا مدرکی است که در پاسپورت متقاضیان قرار می گیرد، که برای ورود به تایلند برای اهداف گردشگری مورد نیاز است. ویزای توریستی تایلند توسط کنسولگری تایلند در ایران صادر می شود و هنگام ورود به فرودگاه در تایلند بر روی پاسپورت شما مهر می شود. علاوه بر این ویزای توریستی تایلند را می توان در زمانی که در تایلند هستید تمدید کرد. به این نکته نیز توجه فرمایید که ویزای توریستی تایلند را نباید با مهر معافیت ویزا صادر شده در فرودگاه اشتباه گرفت.

شرایط اخذ ویزای توریستی تایلند

همانطور که قبلا ذکر شد، شرایط اخذ ویزای توریستی تایلند بسیار ساده است و دارای پیچیدگی های اخذ ویزای اغلب کشورهای اروپایی نیست. البته لازم به ذکر است که هنگام درخواست ویزای توریستی تایلند مدارک خاصی مورد نیاز است که در صورت درخواست هزینه ای به مبلغ 390THB (بات تایلند) پرداخت می شود.

علاوه بر این، در هر ورودی ممکن است هزینه ویزا تغییر کند. همچنین اسناد و هزینه ویزای توریستی تایلند می تواند در هر زمان و بدون اطلاع قبلی تغییر کند. بنابراین قبل از درخواست خود با سفارت تایلند در ایران تماس بگیرید. همچنین به شدت توصیه می شود که هنگام درخواست ویزای توریستی تایلند، مدارک مورد نیاز را به صورت کامل به کنسولگری تایلند ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی در خصوص مهاجرت به تایلند به شرخ زیر می باشند:

  • ارائه گذرنامه معتبر ملی با اعتبار بیش از 6 ماه از طریق خروج شما به تایلند
  • تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی تایلند
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت که اخیرا گرفته شده است.
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت یا بلیط الکترونیکی
  • اثبات تمکن مالی با حداقل مبلغ 15000THB (بات تایلند) برای هر نفر
  • گواهی رزرو هتل یا اقامتگاه خصوص شما در تایلند

اخذ بیمه مسافرتی پس از درخواست ویزای توریستی تایلند

همواره توصیه می شود، که افرادی که قصد دریافت ویزای توریستی تایلند را جهت سفر به این کشور را دارند. پس از درخواست ویزای خود برای اخذ بیمه مسافرتی تایلند نیز اقدام نمایند. توجه به این نکته مهم است که بازدیدکنندگان خارجی در تایلند واجد شرایط دریافت مراقبت های پزشکی رایگان نیستند. به طور مثال اگر یک تبعه خارجی نیاز به مراقبت های پزشکی داشته باشد فرد متقاضی باید هزینه های خود را پرداخت کند. بنابراین بیمه مسافرتی یک انتخاب عاقلانه برای افرادی است که به خارج از کشور سفر می کنند.

به طور کلی حوادثی که بیمه مسافرتی آنها را پوشش می دهد عبارت اند از:

  • فوریت های پزشکی
  • صدمات شخصی و حوادث
  • پروازهای از دست رفته با تاخیر
  • آسیب به وسایل شخصی
  • چمدان گمشده مسافران

جهت اطمینان از داشتن بهترین پوشش، بیمه مسافرتی که برای تایلند طراحی شده است را انتخاب کنید.

اخذ بیمه مسافرتی پس از درخواست ویزای توریستی تایلند

ویزای توریستی تایلند به صورت یکبار ورود

ویزای توریستی تایلند به صورت یکبار ورود، به اتباع خارجی اجازه می دهد تا به دلایل گردشگری تفریحی با پزشکی وارد تایلند شوند. ویزای توریستی یکبار ورود تایلند برای افرادی که به دنبال استراحت هستند و قصد دارند دوره های غواصی یا موی تای را بگذرانند عالی است. با ویزای توریستی تایلند به صورت یکبار ورود، مردم می توانند از طریق هوا، زمین با دریا وارد این کشور شوند. اعتبار ویزای توریستی یکبار ورود تایلند از زمان تایید 3 ماه می باشد. بنابراین افراد از تاریخ تایید ویزای توریستی تایلند 3 ماه فرصت دارند تا از این کشور استفاده کنند و وارد آن شوند. هنگام ورود به تایلند با ویزای توریستی یکبار ورود، مهر اجازه اقامت در تایلند به مدت 60 روز در پاسپورت شما درج می شود.

تمدید ویزای توریستی تایلند

پادشاهی تایلند با همکاری وزارت امور خارجه این کشور قوانینی را برای تمدید ویزای توریستی تایلند ترتیب داده است. از جمله اصلی ترین این قوانین می توان به این مورد اشاره کرد که ویزای توریستی تایلند در صورتی که همچنان معتبر باشد و قانون 90 روز را زیر پا نگذارد قابل تمدید است.

به طور کلی متقاضیان فقط در موارد نادر می توانند ویزای توریستی خود را در این کشور تمدید کنند. این موارد عبارت اند از:

  • دلایل بشر دوستانه، زمانی که اتفاقی برای یکی از بستگان شما رخ داده باشد، که شما را ملزم به ماندن در کنار آنها می کند.
  • شرایط اورژانسی، به عنوان مثال، اگر در شرایط اورژانسی پزشکی هستید که سفر را برای شما نا امن می کند می توانید برای تمدید ویزا درخواست دهید.

در نهایت اینکه اگر اتفاقات غیر عادی برای کشور شما رخ داده است، که جان شما را به خطر می اندازد می توانید برای تمدید ویزای توریستی اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط درخواست ویزای توریستی تایلند، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. زیرا با اخذ مشاوره از این موسسه می توانید از بروز مشکلات احتمالی در مسیر دریافت ویزا جلوگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :