شرایط آرژانتین

هزینه زندگی در آرژانتین

هزینه زندگی در آرژانتین

اطلاع از جزییات هزینه زندگی در آرژانتین یکی از موضوعات مهم می باشد که بایستی پیش از مهاجرت مورد بررسی قرار بگیرد. در این مورد به صورت کوتاه می توان گفت که بهترین مشوق ها برای شروع یک زندگی جدید در آرژانتین، مقرون به صرفه بودن این کشور است. چراکه بیشتر هزینه های زندگی روزمره در آرژانتین (مواد غذایی، اتصال به اینترنت، غذای رستوران، رفتن به سینما و سایر موارد) حدود 50% تا 60% کمتر از ایالات متحده است و چیزهایی مانند مراقبت از کودکان، حمل‌ و نقل عمومی در مقایسه با ایالات متحده بسیار ارزان هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است که در کنار مسائل مرتبط با هزینه زندگی، متقاضیان را با هزینه تحصیل و سایر زمینه ها در آرژانتین آشنا نماید.

واقعیت های تامل برانگیز زندگی در آرژانتین

زندگی در آرژانتین به اکثر مهاجران اجازه می دهد تا زندگی نسبتا راحتی داشته باشند. برخی از شناخته شده ترین شاخص ها، مانند بررسی کیفیت زندگی مرسر به طور معمول آرژانتین را بالاتر از سایر کشورهای آمریکای لاتین قرار می دهد. با این وجود، تنها چند شهر دیگر در آمریکای مرکزی و جنوبی به عنوان مثال مونته ویدئو در اروگوئه همسایه از نظر کیفیت زندگی توسط مرسر بالاتر از بوئنوس آیرس قرار دارند. در مقایسه با کلان شهرهای برزیل، زندگی در پایتخت آرژانتین هم امن تر و هم ارزان تر است.با این حال آرژانتین نیز برخی واقعیت های چالش برانگیز خود را دارد و زندگی در آرژانتین به اندازه مکان های درجه یک مانند سوئیس و نیوزلند کاملا بی دغدغه نیست. به عنوان مثال در بحث بهداشت در مورد آرژانتین می توان گفت اگرچه عفونت های خطرناک در آرژانتین نسبتا نادر است.

البته موارد تایید شده تب دنگی در مناطق خاصی وجود دارد. آلودگی هوا می تواند برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند نیز مشکل ایجاد کند. در بحث هزینه بیمه، بیمه خصوصی می‌ تواند گران باشد، با این حال، اکثریت فکر می ‌کنند که ارزش دارد. زمان انتظار در بیمارستان های دولتی می تواند بسیار طولانی باشد. سیستم آموزشی آرژانتین از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است. اما زبان اصلی تدریس در اکثر مدارس دولتی اسپانیایی است. این بدان معنی است که بهترین گزینه برای کودکان بزرگتر ممکن است یکی از بسیاری از مدارس بین المللی در آرژانتین باشد. از نظر اقتصادی در سراسر کشور، تورم قوی همچنان یک مسئله اصلی باقی مانده است و قیمت ها می تواند نسبتا متغیر باشد، به این معنی که هزینه های متوسط ​​زندگی در آرژانتین بسیار متفاوت است.

هزینه های درمانی و زندگی در آرژانتین

سیستم مراقبت های بهداشتی آرژانتین نسبتا توسعه یافته است و از 3 بخش تشکیل شده است:

سیستم مراقبت های بهداشتی آرژانتین

بخش اول بخش مراقبت های بهداشتی شامل مراقبت های بهداشتی عمومی است که توسط دولت برای همه ساکنان ارائه می شود. برای مثال، بیمارستان ‌های دولتی آرژانتین توسط دولت تأمین مالی می ‌شوند تا خدمات اولیه مراقبت‌ های اضطراری و اورژانس را به همه افرادی که تحت پوشش طرح بیمه پزشکی نیستند، ارائه دهند. با توجه به بحران های اقتصادی متعددی که در چند دهه اخیر کشور را تحت تأثیر قرار داده است، بسیاری از مردم آرژانتین اخیرا به چنین خدماتی اعتماد کرده اند. با این حال، اکثر مهاجران پوشش بهتری را انتخاب می کنند.. علاوه بر مراقبت های اساسی جهانی، بخش مهم دیگری از سیستم بیمه درمانی آرژانتین، obras sociales نیمه عمومی است.

دولت در ایجاد آنها نقش داشته و در کنار اتحادیه های کارگری مسئولیت نظارت بر فعالیت آنها را بر عهده دارد. بعد از اینکه حدود نیمی از جمعیت آرژانتین تحت پوشش نوعی از بیمه اجتماعی در سال 2007 قرار گرفت، امروزه 70% تحت بیمه درمانی استانی یا ملی هستند. در بیشتر موارد، برنامه ها بیش از نیمی از هزینه های مشاوره و دارو را پوشش می دهند. با توجه به اصلاحات اخیر دولت، ساکنان می توانند کم و بیش برنامه های مراقبت های بهداشتی خود را آزادانه در میان انواع مختلف obras sociales انتخاب کنند. همه آنها یک بسته اولیه با حداقل مزایا را ارائه می دهند. البته مهاجرانی که در آرژانتین زندگی می کنند، معمولا حقوق بیشتری دریافت می کنند، زیرا بسیاری از آنها در سمت های مدیریتی یا تخصصی هستند. بنابراین، یک طرح بیمه درمانی خصوصی ممکن است ایده خوبی برای شما باشد.

در شکل زیر به سایر واقعیت های مربوط به درمان در آرژانتین اشاره شده است:

واقعیت های مربوط به درمان در آرژانتین

هزینه های غذایی و ارتباطی زندگی در آرژانتین

هزینه های غذایی در آرژانتین بسیار به صرفه است. به عنوان مثال یک امپانادای پخته شده (پای گوشت کوچک) کمتر از $1 (دلار) قیمت دارد، یک کاپوچینو را می توان با کمتر از 2$ (دلار) میل کرد و یک پیتزای بزرگ با 10$ (دلار) عرضه می شود. برای صرفه جویی در هزینه، به جای کافه های توریستی در میادین اصلی با سفره ها، پیشخدمت های پاپیونی و منوهای انگلیسی، در مکان های پرطرفدار سوراخ در دیوار با مردم محلی غذا بخورید. در شهرهای آرژانتین، می توانید تقریبا هر غذای محلی یا وارداتی مورد نیاز خود را پیدا کنید. آشپزی برای خودتان به جای غذا خوردن در بیرون از خانه، صرفه جویی در پول ثابت شده است و هنگام شکار مواد غذایی، متوجه خواهید شد که بهترین قیمت ها از بازارهای محلی به جای سوپرمارکت های مدرن و دارای تهویه مطبوع به دست می آید.

برای یافتن بهترین پیشنهادات غذایی، صبح ‌های آخر هفته از بازارهای ماهی، گوشت و محصولات محلی دیدن کنید. شما با پرداخت 20$ (دلار) می توانید لذت هایی به اندازه پر کردن 2 کیسه خرید پر از میوه و سبزیجات تازه را تجربه کنید. در بحث هزینه های ارتباطی تلفنی و اینترنتی باید گفت که 2 اپراتور اصلی تلفن همراه آرژانتین Claro و Movistar هستند که برنامه های 2G، 3G و 4G در دسترس هستند. Nextel یا Personal حامل های دیگر هستند. فقط یک سیم کارت (تراشه) از پیش پرداخت شده با یک شماره محلی به قیمت چند دلار بگیرید و آماده هستید. بدین ترتیب شما می توانید اعتبار خود را در کیوسک ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها و سایر مراکز شارژ به راحتی شارژ کنید. در خصوص اطلاع از سایر روش های مهاجرتی مانند استارت آپ آرژانتین پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

هزینه های غذایی و ارتباطی زندگی در آرژانتین

هزینه های پزشکی و ورزشی در آرژانتین

خارجی‌ ها در آرژانتین می‌ توانند بدون هیچ مشکلی برای برنامه ‌های مراقبت ‌های بهداشتی آرژانتین ثبت ‌نام کنند. اکثر آنها حداقل مدت 6 ماه را تعیین می ‌کنند. هزینه ها می تواند تا 40$ (دلار) در ماه باشد. اگر مشکل سلامتی خاصی دارید و می خواهید به دنبال درمان در آرژانتین باشید، می توانید برای ویزای پزشکی یک ساله و چند بار ورود نیز درخواست دهید. ویزیت از یک پزشک متخصص در آرژانتین معمولا بین 20$ تا 60$ (دلار) هزینه دارد. خدمات دندانپزشکی درجه یک است و قیمت ها حدود یک چهارم هزینه ای است که در آمریکای شمالی می پردازید. جراحی زیبایی با کیفیت نیز مقرون به صرفه است و بسیار مورد توجه است. برای مثال، لیفت صورت با هزینه 7700$ (دلار) در ایالات متحده، حدود $2400 (دلار) در بوئنوس آیرس است.

در بحث ورزش، می توانید عضویت ماهیانه باشگاه ورزشی را با قیمت حدود 30$ (دلار) در آرژانتین پیدا کنید. بسیاری از مراکز تناسب اندام نیز نرخ های روزانه فوق العاده ارزان را ارائه می دهند. بسیاری از پارک‌ های شهرهای بزرگ‌ تر دارای ایستگاه‌ های تمرینی رایگان در فضای باز نیز هستند. اجاره دوچرخه در بوئنوس آیرس حدود 2$ (دلار) در ساعت یا 12$ تا 15$ (دلار) برای یک روز کامل هزینه دارد. اگر بچه‌ های کوچک دارید، قیمت ‌های مراقبت از کودکان آرژانتینی را به ‌طور قابل‌ توجهی مقرون به صرفه ‌تر از ایالات متحده می ‌بینید و هزینه آن حدود 148$ (دلار) است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به افرادی که دغدغه پرداخت هزینه های زندگی در آرژانتین را دارند، راه های مختلف کسب درآمد در بازار شغلی آرژانتین را معرفی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :