مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

نوآفرینی در انگلستان

نوآفرینی در انگلستان

مزایای زیادی جهت نوآفرینی در انگلستان برای سرمایه داران وجود دارد که موقعیت انگلستان برای میزبانی از شرکت های چند ملیتی مناسب است. دسترسی آسان به سایر کشورهای اروپایی و وجود انواع مختلف مشتریان، هم چنین حمایت های دولت این کشور، راه اندازی کسب و کار و نوآفرینی را در انگلستان برای سرمایه گذاران بین المللی آسان تر می کند. اتباع خارجی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا ملزم به اخذ ویزای مربوطه جهت سرمایه گذاری در این کشور می باشند.

در مقاله پیش رو به نحوه نوآفرینی در انگلستان و مدارک لازم جهت اخذ ویزای مربوطه پرداخته شده که می توانید با مطالعه آن اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید. لازم به ذکر می باشد، این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان ارائه می گردد.

ویزای مبتکر برای نوآفرینی در انگلستان

ویزای مبتکر بریتانیا برای سرمایه ‌گذارانی است که می‌خواهند یک کسب‌ و کار در بریتانیا راه ‌اندازی کنند و به نوآفرینی در انگلستان بپردازند. واجد شرایط درخواست، همه اتباع غیر منطقه اقتصادی اروپا و غیر سوئیس هستند. برای کسانی که مایل به راه اندازی یک تجارت هستند، یک صندوق سرمایه گذاری حداقل £50000 (پوند) مورد نیاز است. برای واجد شرایط بودن ملاک های دیگری نیز وجود دارد. اگر برای این ویزا درخواست می دهید، باید ثابت کنید که دارای امکانات لازم برای امرار معاش، الزامات زبان انگلیسی و داشتن حداقل 18 سال سن هستید.

متقاضیان ویزای مبتکر نیز باید حداقل £945 (پوند) در حساب بانکی خود به مدت 90 روز متوالی قبل از درخواست ویزا داشته باشند. با ویزای نوآور انگلستان می توانید تا 3 سال در انگلستان بمانید. سپس می توانید قبل از انقضای آن برای تمدید درخواست دهید. پس از 5 سال اقامت در انگلستان با این ویزا، می توانید برای اقامت در انگلستان اقدام کنید.

واجدین شرایط برای نوآفرینی در انگلستان

قبل از اینکه متقاضی درخواست ویزای مبتکر را شروع کند، باید ایده کسب و کار خود را توسط یک نهاد تایید کننده، تایید کند. نهادهای تایید کننده باید بتوانند سابقه اثبات شده حمایت از کارآفرینان بریتانیا را نشان دهند. با این حال، یک سازمان جدید که توسط یک نهاد دیگر راه اندازی شده است با یک مسیر ثابت نیز واجد شرایط خواهد بود. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در انگلستان پیشنها ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

نهادهای تأیید اعتبار یک ایده تجاری را از طریق 3 معیار تعیین می کنند:

  1. متقاضی باید نشان دهد که یک طرح تجاری واقعی و اصلی دارد که نیاز بازار جدید یا موجود را برآورده می‌کند و این ایده برای نیروی کار و اقتصاد بریتانیا منفعت خواهد داشت.
  2. متقاضی باید ثابت کند که تمام دانش، مهارت ها و آگاهی از بازار را برای اجرای موفقیت آمیز کسب و کار دارد.
  3. متقاضی همچنین باید نشان دهد که پتانسیل رشد و ایجاد شغل وجود دارد.

روی شکل زیر شرایط لازم برای نوآفرینی در انگلستان مشخص شده است:

شرایط لازم برای نوآفرینی در انگلستان

الزامات ویزای مبتکر برای نوآفرینی در انگلستان

به منظور نوآفرینی در انگلستان و اخذ ویزای مبتکر، مدارکی که باید ارائه دهید بسته به شرایط متقاضی و درخواست آنها متفاوت است. اما مدارک زیر برای هر درخواست ویزای مبتکر مورد نیاز خواهد بود:

  • پاسپورت یا سایر مدارک شناسایی معتبر مسافرتی
  • گواهی قبولی یا مدرک آزمون زبان انگلیسی B2 (در صورت وجود)
  • شواهد صندوق های سرمایه گذاری
  • رسیدهای بانکی که حداقل £945 (پوند) پس ‌انداز در حساب بانکی شما به مدت 90 روز متوالی قبل از درخواست را اثبات می کند.
  • انجام ازمایش سل اگر از کشوری هستید که باید در آن آزمایش انجام شود.
  • هزینه ویزای مبتکر

هزینه ویزای مبتکر به ماهیت خاص درخواست بستگی دارد:

  • برای متقاضی £1036 (پوند)
  • برای افراد وابسته £1036 (پوند) برای هر نفر

متقاضیان همچنین باید هزینه اضافی مراقبت های بهداشتی خود را بپردازند. در بیشتر موارد، آنها باید £19.20 (پوند) بپردازند، تا اطلاعات بیومتریک آنها نیز گرفته شود. اگر از خارج از بریتانیا درخواست می دهید، باید در عرض 3 هفته تصمیمی در مورد درخواست خود دریافت کنید. پردازش درخواست‌ هایی که از داخل بریتانیا انجام می ‌شوند تا 8 هفته طول می‌کشد. اگر مقامات مهاجرت به انگلستان با مشکلی در درخواست شما مواجه شوند، رسیدگی به آن بیشتر طول می کشد.

الزامات ویزای مبتکر برای نوآفرینی در انگلستان

شرایط ویزای مبتکر جهت نوآفرینی در انگلستان

در صورت دریافت ویزای مبتکر برای انجام نوآفرینی در انگلستان، برخی از اعضای خانواده، که به عنوان افراد وابسته طبقه بندی می شوند، می توانند در بریتانیا به شما ملحق شوند.

افراد زیر به عنوان وابستگان دارنده ویزای مبتکر طبقه بندی می شوند:

  • یک شریک
  • کودک زیر 18 سال
  • یک کودک بالای 18 سال، اگر در حال حاضر به عنوان یک فرد تحت تکفل در بریتانیا است.

متقاضیان باید ثابت کنند که حداقل £630 (پوند) پس انداز برای هر وابستگی دارند، اگر بخواهند آنها را به بریتانیا بیاورند. اگر فرد تحت تکفل در حال حاضر در بریتانیا زندگی می کند، این امکان برای آنها وجود دارد که از ویزایی که در حال حاضر از آن استفاده می کنند، به عنوان وابستگان دارنده ویزای مبتکر، مقیم قانونی شوند.

با ویزای مبتکر می توانید تا 3 سال در انگلستان بمانید. در پایان دوره 3 ساله، می توانید برای تمدید ویزای مبتکر که 3 سال نیز طول می کشد، درخواست دهید. پس از 5 سال اقامت قانونی در بریتانیا تحت ویزای مبتکر، شما واجد شرایط درخواست برای مرخصی نامحدود برای اقامت خواهید بود. پس از یک سال زندگی تحت اقامت دائم، واجد شرایط درخواست شهروندی بریتانیا خواهید بود.

مزایای نوآفرینی در انگلستان

نوآفرینی در انگلستان مزایای مختلفی دارد که در اینجا به تعدادی از این مزایا اشاره شده است:

  1. سهولت انجام تجارت، شما می توانید از فرصت های متعدد در تعدادی از بخش ها از فناوری اطلاعات تا تولید پیشرفته بهره برداری کنید. علاوه بر این، بریتانیا در مقایسه با بسیاری از کشورهای توسعه‌ یافته دیگر محدودیت ‌های کمتری برای شروع عملیات جدید دارد.
  2.  اقتصاد شکوفا به این معنی است که مشاغل مستقر در بریتانیا به خریداران بسیار مرفه با درآمد قابل تصرف بالا دسترسی خواهند داشت.
  3. سیستم مالیاتی ساده، در حال حاضر، بریتانیا دارای نرخ مالیات شرکتی %20 است.
  4. فراوانی کارکنان ماهر، نیروی کار بریتانیا با 30 میلیون نفر، دومین نیروی کار در کل اتحادیه اروپا است.
  5. زیرساخت قوی بریتانیا به طور مداوم در حال بهبود زیرساخت های قوی خود است.
  6. مقررات قابل مدیریت، بریتانیا اکنون می‌تواند به ‌طور مستقل مقرراتی را در بخش ‌هایی مانند دارایی، مالیات، و قانون وضع کند.
  7. دسترسی به مرکز مالی اروپا، لندن یکی از بزرگترین مراکز مالی جهان است و کارآفرینان زیادی را از سرتاسر جهان جذب می کند.

جهت سرمایه گذاری در کشورهای مختلف می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :