مهاجرت به کشور هنگ کنگ

مهاجرت به هنگ کنگ

مهاجرت به هنگ کنگ

هنگامی برای مهاجرت به هنگ کنگ آماده می شوید باید از وضعیت مالی خود آگاه باشید. زیرا طبق بسیاری از بررسی های انجام شده هنگ کنگ یکی از گرانترین کشورهای جهان، برای زندگی می باشد که این امر می تواند موجب مهاجرت شما به هنگ کنگ شود. با این حال این مورد به این معنا نیست که مهاجرت به هنگ کنگ بسیار سخت است. حتی بالعکس هنگ کنگ در سال 2023 به یکی از بهترین مکان ها جهت مهاجرت انتخاب شده است. همچنین هنگ کنگ با پیوندهای قلبی خود با بریتانیا و تاثیرات فرهنگ پاپ از ایالات متحده آمریکا منطقه ای واقعا بین المللی و دلپذیر را برای مهاجران آماده کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، همواره مانند پلی میان شما و آرزوهای بی نهایت شما در خارج از کشور بوده است.

داشتن بیمه درمانی جهت مهاجرت به هنگ کنگ

اتباع خارجی که دنبال مهاجرت به هنگ کنگ هستند، در اولین قدم باید بیمه درمانی معتبری را در این کشور دریافت کنند. زیرا بدون داشتن بیمه درمانی در هنگ کنگ، هیچ گونه خدمات بهداشتی در این کشور به شما تعلق نخواهد گرفت. علاوه بر این سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی در هنگ کنگ بسیار مقرون به صرفه و دسترس است. از سوی دیگر دولت هنگ خدمات عمومی را با هزینه ای کم برای همه ساکنان از جمله مهاجران ارائه می دهد. علاوه بر این درخواست بیمه درمانی خصوصی پس از مهاجرت به هنگ کنگ یک گزینه عالی ربا افرادی است که خواهان پوشش گسترده تری در این کشور هستند. برای دریافت بیمه درمانی خصوصی، تنها چیزی که برای واجد شرایط بودن نیاز دارید یک ویزای معتبر و کارت شناسایی هنگ کنگ است.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست بیمه درمانی توسط مهاجران در هنگ کنگ را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست بیمه درمانی توسط مهاجران در هنگ کنگ

دلایل مهاجرت به هنگ کنگ

سالانه هزاران تبعه خارجی با دلایل مختلف مهاجرت به هنگ کنگ را برای ساختن آینده ای روشن در خارج از کشور انتخاب می کنند. به طور کلی هنگ کنگ یک مقصد مهاجرتی دیدنی برای مهاجران از خارج از کشور محسوب می شود. به طور مثال متقاضیانی که دارای صلاحیت و تجربه کاری دقیق هستند می توانند بر اساس شغل خود برای مهاجرت به هنگ کنگ اقدام نمایند. یکی از اصلی ترین دلایل روند رو به رشد مهاجرت به هنگ کنگ، این است که سیاست های مهاجرتی این کشور به روشی منحصر به فرد ساخته شده است. زیرا مقامات هنگ کنگی همواره فرصت های طلایی را برای متقاضیانی که مایل به مهاجرت به این کشور هستند فراهم کرده است. نقل مکان به این کشور می تواند بهترین گزینه برای افراد مستعد باشد.

دلایل مهاجرت به هنگ کنگ

برای اینکه بیشتر با دلایل مهاجرت به هنگ کنگ آشنا شوید، در این بخش از مقاله جدولی را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم، به آن می پردازیم:

دلایل مهاجرت به هنگ کنگتوضیحات
امید به زندگی بالاهنگ کنگ بالاترین رتبه بندی شاخص توسعه انسانی را دارد و در رتبه ششم در سراسر جهان برای بالاترین سطح امید به زندگی در جهان است.
بخش گردشگری توسعه یافتهبخش گردشگری قسمت عمده ای را در اقتصاد هنگ کنگ به خود اختصاص می دهد، که این بخش 5% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.
همسایگی با چینهنگ کنگ همواره به عنوان مسیری برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی به چین در نظر گرفته می شود.
موسسات آموزشی پیشرفتهیکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت دانشجویان به هنگ کنگ، وجود موسسات آموزشی معتبر این کشور می باشد. همچنین هنگ کنگ از سطح آموزشی بسیار بالایی در میان کشورهای آسیایی برخوردار است.

شرایط مهاجرت به هنگ کنگ

اتباع خارجی که به دنبال مهاجرت به هنگ کنگ هستند، باید شرایط مهاجرت به این کشور را به خوبی مطالعه کنند. به طور کلی متقاضیانی که قصد مهاجرت به هنگ کنگ را دارند باید شرایط زیر را طی کنند:

شرایط مهاجرت به هنگ کنگتوضیحات
سن متقاضیسن متقاضیانی که قصد مهاجرت به هنگ کنگ را دارند باید حداقل 18 سال باشد.
مهارت در ارتباطاتداوطلب باید در ارتباطات مهارت داشته باشد و مهارت های زبان انگلیسی را داشته باشد.
ارائه مدارک هویتیمتقاضیان باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهد شخصیت خوبی دارند و تا به حال در هیچ فعالیت غیر قانونی شرکت نکرده اند.
بودجه کافیمتقاضیان باید بودجه کافی برای حمایت از خود در طول اقامت در این کشور داشته باشند. همچنین کلیه هزینه ها اعم از اقامت، هزینه زندگی، هزینه حمل و نقل باید توسط خود متقاضی مدیریت شود.

مهاجرت به هنگ کنگ از طریق تحصیل

اتباع خارجی که به دنبال مهاجرت به هنگ کنگ از طریق تحصیل هستند می توانند به راحتی برای ویزای تحصیلی این کشور درخواست دهند. به این نکته توجه فرمایید که، ویزای تحصیلی هنگ کنگ باید قبل از مهاجرت به این کشور تضمین شود. همچنین ویزای تحصیلی هنگ کنگ برای مدت زمان تحصیل در این کشور معتبر است و برای چندین بار ورود در این دوره معتبر است. علاوه بر این در زمانی که با ویزای تحصیلی در هنگ کنک حضور دارید مجار به کار در هنگ کنگ نیستید. در نهایت اینکه دارندگان ویزای تحصیلی هنگ کنگ فقط مجار به تحصیل در موسسه آموزشی هستند که حمایت مالی آنها در آنجا برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به هنگ کنگ به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :