مهاجرت سرمایه گذاری در دانمارک

سرمایه گذاری در دانمارک

سرمایه گذاری در دانمارک

یکی از روش های ویژه جهت مهاجرت برای بسیاری از متقاضیان، سرمایه گذاری در دانمارک است، لذا افرادی که دارای سرمایه هستند می توانند در بخش های مختلفی سرمایه گذاری کنند. البته توجه داشته باشید که با هر سرمایه گذاری در دانمارک نمی توان اقامت این کشور را به دست آورد. کشور دانمارک برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی که برنامه های مختلف سرمایه گذاری برای اقامت تدارک دیده اند، آنچنان برنامه متنوعی پیش بینی نکرده اما راه های سرمایه گذاری افراد خارجی را باز کرده است.

هر فرد خارجی که دارای سرمایه است می تواند در دانمارک سرمایه گذاری کند ولو با رعایت قوانین و شرایط سرمایه گذاری در دانمارک. اقتصاد آزاد دانمارک و پیشرفت قابل توجه این کشور، دانمارک را به محلی ویژه برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. جهت مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری، همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه این مقاله را پیشنهاد می کنند.

شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

دانمارک یکی از رقابتی ترین اقتصادهای جهان را دارد. همچنین دلایلی که باعث موفقیت اقتصادی دانمارک می شود شامل زیرساخت های بسیار توسعه یافته، نیروی کار کارآمد و سیستم رفاهی پیشرفته هستند. علاوه بر این، دانمارک از جمله رهبران جهان در ارتباطات بی سیم، اینترنت و رسانه های جدید است. کشور دانمارک یکی از سیستم های کارآمد توزیع اروپا را دارد. از اینرو به دلیل بهره وری بسیار کارآمد صنعتی و تولید سود بالا، دانمارک قادر است انرژی خود را با تولید نفت، انرژی باد، انرژی زیستی و گاز طبیعی تامین کند. صادرات اصلی این کشور مبلمان، لبنیات، شکر، ماشین آلات، چرم ، ماهی، گوشت، مواد شیمیایی، مواد غذایی، روغن و گاز هستند.

شرکای اصلی صادرات دانمارک سوئد، انگلیس، آلمان و ایالات متحده و شرکای اصلی واردات دانمارک شامل سوئد، هلند، آلمان و انگلیس هستند. واردات اصلی این کشور مواد اولیه، ماشین آلات، تجهیزات، غلات، مواد غذایی و کالاهای مصرفی می باشد، تقریبا سه چهارم جریان تجارت این کشور در اتحادیه اروپا است. دانمارک همچنین میزبان بسیاری از شرکت های چند ملیتی مانند کارلسبرگ، توبورگ، لگو، آرلا و لورپاک است و سرمایه گذاری در کشوری با این اقتصاد پایدار بسیار مناسب برای مهاجرت سرمایه گذاران می باشد.

انواع روش های سرمایه گذاری در دانمارک

سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در دانمارک گزینه های مختلفی پیش رو دارند. اما همه این گزینه ها شامل اخذ اقامت دانمارک نمی شود. تمکن مالی و مهاجرت از این طریق در کشور دانمارک امکان پذیر نیست. این افراد می توانند با کارآفرینی و یا ثبت شرکت در دانمارک سرمایه گذاری کنند و به این کشور مهاجرت کنند.

در اینجا روش های مختلف سرمایه گذاری در دانمارک و امکان اخذ اقامت دانمارک شرح داده شده اند:

روش سرمایه گذاریامکان اخذ اقامت دانمارک
ثبت شرکت در دانمارکدارد
کارآفرینی در دانمارکدارد
خرید املاک و مستغلاتندارد
خرید اوراق دولتیندارد
سرمایه گذاری در بورس و سهامندارد

انواع روش های سرمایه گذاری در دانمارک

مزایای سرمایه گذاری در دانمارک

رشد بالای اقتصادی و نرخ بیکاری پایین، دانمارک را به یکی از بهترین اقتصادهای عملکردی در اتحادیه اروپا تبدیل کرده است. نرخ بهره پایین باعث افزایش مصرف خصوصی در دانمارک شده و طیف گسترده ای از فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران جدید و فصلی فراهم می کند. دانمارک کاملا در همکاری های اقتصادی اتحادیه اروپا شرکت می کند و از آزادی تجارت خوبی برخوردار است. در کنار اینها، دانمارک به دلیل اقتصاد پایدار یک مقصد بسیار جذاب است. علاوه بر این، به عنوان مکانی مناسب برای سرمایه گذاران خارجی شناخته می شود. با ایده درست، هر مهاجر می تواند بخشی از داستان موفقیت اقتصادی این کشور در اسکاندیناوی باشد.

از جمله مزایای مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری به شرح زیر است:

  • اخذ اقامت دانمارک
  • سرمایه گذاری در اقتصادی پیشرو
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش های نوین
  • امکان مهاجرت همراه با اعضای خانواده
  • کسب درآمد ارزی
  • پیشرفت مالی و افزایش سود
  • زندگی در کیفیت بسیار بالا

عمده ترین دلایل سرمایه گذاری در دانمارک

از جمله دلایل سرمایه گذاری در دانمارک عبارتند از:

  • صنعت تجارت دانمارک با حداقل میزان بروکراسی، آموزش عالی و قوانین سختگیرانه مالیاتی مشخص می شود.
  • سیستم تجاری دانمارک مبتنی بر مبادله آزاد کالاها تمرکز دارد و سرمایه گذاران زیادی را از کشورهای خارجی جذب می کند، که دانمارک را گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری می دانند.
  • بازار دانمارک قدرت خرید آزاد، دسترسی آسان برای سرمایه گذاران خارجی، استفاده گسترده از زبان انگلیسی و تورم پایین را در اختیار شما قرار می دهد.
  • دانمارک یکی از پایدارترین اقتصادهای اروپا را دارد و نرخ بیکاری و تورم بسیار پایین است.

سرمایه گذاری در دانمارک در بخش فناوری

جهت سرمایه گذاری در بخش فناوری دانمارک، باید به این موضوع واقف باشید که، دانمارک یکی از برترین مکان های جهان برای فعالیت های فناوری است. که دارای بازار آزمایشی عالی با دسترسی به منابع استعداد توسعه نرم افزار در سطح جهانی است. همچنین دانمارک فرصت های بسیار خوبی برای توسعه، آزمایش و استفاده از هوش مصنوعی در حوزه های کاربردی دیجیتالی به سرمایه گذاران ارائه می دهد. از دلایل سرمایه گذاری در دانمارک در بخش فناوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 95% از شهروندان دانمارکی آنلاین هستند و از انواع خدمات آنلاین استفاده می کنند.
  • کسب و کارها در دانمارک از فناوری های دیجیتال از جمله محاسبات ابری، صورت حساب الکترونیکی و رسانه های اجتماعی استقبال می کنند.
  • دولت دانمارک متعهد شده است که دانمارک در میان کشورهای پیشرو فناوری جهان باقی می ماند.
  • دانمارک پوشش پهنای باند سریع ارائه می دهد. اتصال سریع با سرعت بسیار بالاتر از سطح متوسط اروپایی

علاوه بر این، دانمارک که توسط کمیسیون اروپا به عنوان یکی از دیجیتالی ترین کشورهای اتحادیه اروپا رتبه بندی شده است. شرایط عالی را برای شرکت های فناوری بین المللی فراهم می کند.

فرصت های تجاری در بخش فناوری دانمارک عبارت اند از:

فرصت های تجاری در بخش فناوری دانمارک

سرمایه گذاری  از طریق کارآفرینی در دانمارک

برای تسهیل شرایط مطلوب برای مهاجرین از جمله سرمایه گذاران به دانمارک، این کشور برنامه معتبر سرمایه گذاری را برای کارآفرینان معرفی کرده است. این برنامه سرمایه گذاران در سراسر جهان را قادر می سازد تا به دانمارک مهاجرت کنند، در آنجا زندگی کنند که در شرکت های پایه دانمارک سرمایه گذاری کنند، تجارت خوبی برای آنها انجام دهند و به نوبه خود به رشد اقتصاد دانمارک کمک کنند. در کنار ثبت سرمایه در دانمارک پروسه کارآفرینی در دانمارک معقوله ای مورد توجه سرمایه گذاران بوده است.

از جمله شرایط لازم برای مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری عبارتست از:

  • باید بتواند علاقه واقعی آینده نگرانه خود را به سرمایه گذاری در یک شرکت تجاری دانمارک را نشان دهد.
  • باید ثروت مالی خود را برای سرمایه گذاری یا پیاده سازی طرح خود در دانمارک اثبات کند.

این ویزا برای یک دوره معمولی یک تا 2 ساله اعطاء می شود. اگر دارندگان قصد داشته باشند بیش از این در دانمارک بمانند، باید برای تمدید ویزا اقدام کنند. چنانچه تا 3 سال طرح خود سود داشته باشد ویزا تا 2 سال دیگر تمدید می شود. چنانچه سرمایه گذار 5 سال در دانمارک اقامت داشته باشد می تواند اقامت دائم دانمارک را اخذ کند. تابعیت دانمارک نیز پس از 8 سال اقامت در دانمارک امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سرمایه گذاری و مهاجرت به کشورهای مختلف می توانید از مشاورین و متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :