مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته بازیگری در آمریکا

رشته بازیگری در آمریکا

رشته بازیگری در آمریکا یکی از رشته های جالب و رویایی در کشور آمریکا محسوب می شود، زیرا صنعت فیلم و سینمای آمریکا در جهان اول است. کشور آمریکا در زمینه های فیلم سازی و تکنیک های پیشرفته سرآمد و پیشتاز است و همواره بهترین بازیگران و بهترین فیلم ها در این کشور رشد می کنند. رشته بازیگری در بهترین دانشگاه های آمریکا و همچنین کالج ها و مدرسه های بازیگری و فیلم سازی تدریس می شود. رشته بازیگری در آمریکا نیز یک رویا است و بسیاری از جوانان آمریکایی رویای بازیگری را در سر می پروانند و برای مطرح شدن بسیار تلاش می کنند. نیویورک لس آنجلس و لاس وگاس و کالیفرنیا و شیکاگو از شهرهایی هستند که بهترین و بیشترین مدارس و کالج ها را در آمریکا دارند.

استعداد و علاقه و صبر و تحمل و پشتکار در این رشته از مهم ترین ویژگی های یک بازیگر است. در آمریکا پرتلاش بودن و تمارین مکرر موجب پیشرفت بازیگر و رشد حرفه او می شود. از شرایط مهم تسلط خوب به زبان انگلیسی است. اینکه شما بتوانید بدون مشکلی و روان به زبان انگلیسی صحبت کنید از عناصر مهم شما به عنوان یک بازیگر مهاجر تسلط به زبان انگلیسی است. خلاقیت نیز در این رشته مهم است. اینکه شما از دیدگاه جدیدی به یک نقش و یا متن فیلنامه نگاه کنید نوع از بازی جدیدی که قبلا یک کارگردان ندیده باشد را ارائه دهید برای شما حائز اهمیت است. در خصوص کسب اطلاعات جامع با کارشناسان متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دروس رشته بازیگری در آمریکا

در شهر نیویورک آمریکا تعدادی مدرسه و برنامه عالی بازیگری را در خود جای داده است. این فضای پر رونق و شلوغ باعث می شود تا فرصت های زیادی برای فیلمسازان و بازیگران آینده و سینما برای بازی در فیلم های دانشجویی فراهم شود. تئاتر البته فرصت های بسیاری برای دانشجویان ارائه می دهد. تسلط بر پیشه بازیگری استعداد یا مهارتی نیست که به طور طبیعی برای بیشتر افراد به وجود بیاید، خصوصا وقتی صحبت از بازیگری برای فیلم است. در واقع بهترین گزینه در آمریکا تحصیل در دانشگاه ها و گذراندن دوره ها در آموزشگاه های بازیگری است که می تواند به بازیگران مشتاق با استعداد فرصتی برای افزایش توانایی خود بدهند. در بازیگری درآمد و مطرح شدن و دیده شدن با هم تعامل دارند.

شما می توانید با تحصیل در رشته بازیگری در آمریکا فرصت های کاری خود را از طریق همان کالج ها به دست آورید. فن بیان و زبان بدن و فیلم نامه خوانی از مقدمات رشته بازیگری در آمریکا است. مدرسه های فیلم و بازیگری نیز تمرکز خود را بر پرورش جوانان و نیروهای با استعداد و باهوش می گذراند. آکادمی ها در لس آنجلس از برترین آکادمی ها به شمار می روند. دانشجویان در این آکادمی ها تجربه ای را کسب می کنند که آنها را در معرض جنبه های مختلف بازیگری برای فیلم قرار می دهد.

دانش آموزانی که در مدرسه بازیگری آکادمی ثبت نام می کنند می توانند انتظار داشته باشند که بعضی از دوره های بازیگری زیر را بگذرانند:

  • ابتکار
  • تکخوانی های شکسپیر
  • کارگاه صدا
  • نوشتن فیلم نامه
  • بازیگری در فیلم
  • بازیگری در تئاتر
  • مونولوگ
  • مطالعات سینما
  • فیلم سازی

دروس رشته بازیگری در آمریکا

فرصت های شغلی رشته بازیگری در آمریکا

افراد علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه بازیگری می توانند این کار را در زمان های مختلف در طول سال انجام دهند. دانشجویانی که علاقه مند به کسب مدرک بازیگری هستند می توانند در پردیس LA آکادمی ثبت نام کرده و یکی از برنامه ها را انتخاب کنند. دانش آموزان در هنگام انتخاب کارگاه کوتاه مدت بازیگری در مدرسه بازیگری آکادمی در آمریکا انتخاب گسترده ای دارند. دانشجویان می توانند یکی از کارگاه های بازیگری زیر را انتخاب کنند.

شما می توانید در کارگاه های 48 هفته ای برای کارگاه های بازیگری ثبت نام کنید. همچنین دوره های بیشتر در تابستان موجود است. دانش آموزان همچنین این فرصت را دارند که در یک دوره بازیگری یک درجه ای غیر درجه ای در مدرسه بازیگری آکادمی در لس آنجلس شرکت کنند. دوره های طولانی تر به صورت 3 الی 6 ماهه و حتی یک ساله نیز خواهند بود. یکی از دلایل اصلی که NYFA به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های رشته بازیگری در آمریکا مورد توجه قرار می گیرد این است که دانشکده آن از بازیگران شاغل و برنده جوایز مستقر در LA تشکیل شده است. در خصوص اطلاع از شرایط کار در آمریکا، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

هر یک از اعضای هیئت علمی دارای یک مهارت منحصر به فرد به عنوان بازیگر است که به او اجازه می دهد بینش در یک زمینه خاص یا تخصص بازیگری را فراهم کند. با اتمام دوره آموزش بازیگری در مدرسه بازیگری دانشجویان از طریق تعداد زیادی از رسانه های مختلف تصویری، فرصت های حرفه ای زیادی را در اختیار آن ها قرار می دهند. شرایط تحصیل در آمریکا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

یافتن کار در رشته بازیگری در آمریکا

برای شروع کار در رشته بازیگری در آمریکا، یک رزومه بنویسید و اگر مطلب یا موضوعی برای نوشتن ندارید، تجربه کسب کنید. شما باید لیستی از تولیدات و نقش های بازیگری را که در آن بازی کرده اید به صورت رزومه ای صحیح ارائه دهید. همچنین بایستی لیستی از فیلم هایی که در آن بازی کرده اید و لیستی از دوره ها و آموزش هایی که در آن شرکت کرده اید را نیز به رزومه خود اضافه کنید.

همچنین شما بایستی در کاتالوگ های آنلاین استعدادیابی آمریکا و منابع اثبات شده ای که انتخاب بازیگران در آنها برگزار می شود حساب ایجاد کنید. این موضوع به شما فرصتی می دهد تا توسط یک کارگردان آمریکایی پیدا شناخته شوید و ثانیا، هنگامی که از شما خواسته می شود رزومه ارسال کنید، توصیه می شود پیوندهای این حساب ها را در آن وارد کنید. در صورتی که نیاز دارید تا با یک مشاور متخصص در امر مهاجرت به آمریکا مشورت کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :