مهاجرت به کشور اسپانیا

جشن های سالیانه کشور اسپانیا

جشن های سالیانه کشور اسپانیا

جشن های سالیانه کشور اسپانیا شامل جشن های بسیار شاد و کارناوال های مختلفی از جمله فرهنگ رنگارنگ، سرزنده و پرشور کشور اسپانیا را شامل می شود. بدون شک، هیچ زمانی بهتر از برگزاری یکی از جشنواره های سنتی اسپانیا نیست. در کشور اسپانیا هر جشنواره دارای شور و نشاط کاملا منحصر به فرد است. هر جشن و کارناوال سنت ها و آداب و رسوم فراموش نشدنی دارد. جشن ها اکثرا حلی و از شهری به شهر دیگر متفاوت است. اما جشن هایی هم وجود دارد که در سراسر اسپانیا برگزار می شود. به طور مثال یکی از این اعیاد جشن یک هفته قبل از عید پاک به یاد مصائب مسیح در سنت کاتولیک است. در این جشن رژه های پر زرق و برق خیابان های سراسر کشور را فرا می گیرد.

این جشن از روز یکشنبه نخل آغاز می شود و با موکب های نمایشی در پنجشنبه بزرگ و جمعه خوب پایان می یابد. شناورهایی به ابعاد واقعی از شخصیت های کتاب مقدس را در خیابان ها منتقل می کنید، و شما در خیابان ها افرادی که با صلیب یا شمع و عینک مذهبی راه می روند را خوهید دید. هر فوریه جزیره قناری میزبان بزرگترین جشن های کارناوالی در جهان پس از ریودوژانیرو در برزیل است. به مدت 2 هفته، مهمانی های خیابانی را مشاهده خواهید کرد که با لباس های رنگارنگ همراه است و در اولین ساعات با رقص زیاد، موسیقی بلند برای حرکت دادن آن ها و رای دادن به ملکه کارناوال از سوی تعدادی از شرکت کنندگان که لباس های مجلل خود را به نمایش می گذارند، وجود دارد. در ادامه این مقاله به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیشتر در خصوص جشن های سالیانه در کشور اسپانیا صحبت خواهیم کرد.

کلیات جشن های سالیانه کشور اسپانیا

سنت چهارشنبه خاکستر، یا دفن ماهی ساردین سنت دیگری در اسپانیا است که طی آن یک ساردین غول پیکر ساخته شده از کاغذ در یک تشییع جنازه حمل می شود و افرادی که لباس بیوه های گریه کننده را بر تن می کنند، تظاهر به عزاداری می کنند. شهر Buñol در والنسیا در چهارشنبه آخر ماه اوت در La Tomatina با گوجه فرنگی له شده قرمز و غسل داده می شود. همه جمع می شوند و یک درگیری یک ساعته آغاز می شود، گوجه فرنگی ها قبل از پرتاب شدن خرد می شوند تا آسیب ها محدود شود. این جشن سالانه در میدان شهر اتفاق می افتد. این جشن در سال 1945 آغاز شد، در دهه 1950 ممنوع شد سپس در سال 1957 دوباره احیا شد. اکنون توسط هیئت گردشگری به خوبی تنظیم و تبلیغ می شود. همانطور که تصور کنید این خرابکاری باورنکردنی، با شلنگ های آتش نشانی تمیز می شود.

برخی از جشن های سالیانه کشور اسپانیا در والنسیا است. به مدت 5 شبانه روز در ماه مارس، بازدیدکنندگان از سراسر جهان برای یک مهمانی خیابانی معروف به جشنواره آتش به مردم والنسیا می پیوندند. این جشنواره یادبود سنت ژوزف، حامی نجاران است. نجاران برای حمایت از شمع های خود هنگام کار، تخته هایی از چوب آویزان می کردند تا پایان روزهای تاریک زمستان را جشن بگیرند. آنها بعدا لباس هایی را به شخصیت های مختلف تخته های خود افزودند. هم اکنون سوزاندن شخصیت های غول پیکر مرسوم است. این جشنواره در فهرست میراث فرهنگی ناملموس بشریت یونسکو قرار گرفته است. شلیک موشک در پامپلونا در6 ژوئیه آغاز San Fermín است، یک جشنواره 9 روزه بیش از یک میلیون نفر در یکی از محبوب ترین جشنواره های اسپانیا، شرکت می کنند و از طریق فیلم ساخته شده از خورشید ساخته که مهم ترین داستان در دنیای انگلیسی زبان است، گسترش یافته است.

کلیات جشن های سالیانه کشور اسپانیا

مهم ترین جشن های سالیانه کشور اسپانیا

این جشن ها از مهم ترین سنت ها و فرهنگ اسپانیا شکل گرفته است. نمایشگاه بهار، 2 هفته بعد از سمنا سانتا برگزار می شود. فیریا جشنواره شاد با بخش هایی مانند غذاهای اسپانیایی، نوشیدنی، موسیقی و رقص نشان دهنده فرهنگ اسپانیا است. در جنوب غربی شهر، یک منطقه بزرگ برای نمایشگاه وجود دارد و یک شهر کوچک از ( چادر یا غرفه) برای نوشیدن و غذا خوردن و معاشرت وجود دارد. بیشتر چادرها اختصاصی و فقط برای دعوت است، آنها لباس های سنتی فلامنکو، یا شلوارهای تنگ و بولوروها نیز وجود دارد. در ماه اوت، بلوک ها برای به دست آوردن جایزه بهترین خیابان تزیین شده در اطراف محله Gràcia در بارسلونا رقابت می کنند.

برخی از مهم ترین ویژگی های جشن های سالیانه کشور اسپانیا عبارتند از:

  • مدت زمان این جشن یک هفته است.
  • استانداردهای بالایی
  • خلاقیت و اصالت
  • رقابت شدید با سایبان های تزیینات بالای ساختمان ها و بالکن ها

گرچه بابانوئل این روزها در بسیاری از خانواده های اسپانیا ظاهر می شود، اما به طور سنتی، این 3 پادشاه بودند که هدیه می آوردند. بلکه در 6 ژانویه که به نشانه 3 روز پادشاه است، همچنین به نام اعتقاد به مقدسات جشن ها یک روز قبل با رژه ای که با ورود 3 پادشاه دوباره برگزار می شود، آغاز می شود. کودکان یک کفش را برای 3 پادشاه بیرون می گذارند و صبح بیدار می شوند تا هدایای نزدیک کفش خود را پیدا کنند. خانواده ها دور هم جمع می شوند تا یک کیک سنتی برای آن روز، تهیه کنند. از دیگر مراسم معروف کریسمس است. شما جادوی غیر قابل انکار زمستان اروپا را در اسپانیا دارید. خانواده های اسپانیایی معمولا برای یک شام طولانی و دلچسب در شب کریسمس دور هم جمع می شوند. این از اعیاد و جشن های مذهبی سراسری در اروپا است.

جشنواره بین المللی در اسپانیا

جشن های سالیانه کشور اسپانیا در تاریخ 23 آوریل جشنواره سنت جوردی (سنت جورج)، بارسلونا است. روز سنت جورج در بارسلونا نسخه ای از روز ولنتاین است. رسم بر این است که مرد در ازای دریافت کتاب، به خانم خود گل سرخ بدهد. به طور سنتی، بیشتر تعطیلات در اسپانیا ریشه مذهبی داشته است. در سطح ملی مهمترین آنها پنجشنبه مقدس، جمعه خوب، دوشنبه عید پاک ، دوچرخه کریستی، جشن مقدس جیمز (25 ژوئیه) و روز مقدسین (اول نوامبر) است.

تاریخ های 21 ژوئن و 12 ژوئیه نیز جشنواره بین المللی موسیقی و رقص گرانادا می باشد. این جشنواره اسپانیایی جشن فلامنکو و موسیقی کلاسیک است که ریشه آن به دهه 1880 برمی گردد. این ترکیبی از انرژی پر جنب و جوش گیتارهای اسپانیایی، نارگیل و رقصنده های فلامنکو است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در سایر  کشورها از جمله تحصیل در چک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :