مهاجرت تحصیلی کرواسی

تحصیل پزشکی در کرواسی

تحصیل پزشکی در کرواسی

تحصیل پزشکی در کرواسی، طی سال های اخیر مورد توجه بسیاری از اتباع خارجی از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. زیرا مدرک پزشکی کرواسی در سراسر اتحادیه اروپا و همچنین کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و کانادا به رسمیت شناخته شده است. علاوه بر این پس از فارغ التحصیلی افرادی که در کرواسی پزشکی تحصیل می کنند، واجد شرایط کار در بریتانیا و سراسر کشورهای اروپایی هستند. اگرچه کرواسی کشور کوچکی است، اما برای تمامی دانشجویان پزشکی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل در پزشکی در کرواسی می باشد.

دلایل تحصیل پزشکی در کرواسی

سالانه هزاران دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، تحصیل پزشکی در کرواسی را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند. زیرا دانشگاه های پزشکی کرواسی فضایی دوستانه با کادر علمی حرفه ای را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. علاوه بر این در طول دوره ها دانشجویان در درمان ها و عمل ها شرکت خواهند کرد. این مهارت های حیاتی که در حین تحصیل پزشکی در کرواسی به دست می آورید، شما را توسعه می دهد تا بتوانید در آینده تصمیم بگیرید و به تنهایی عمل کنید. به طور کلی رفتن به تحصیل پزشکی در کرواسی هرگز باعث نمی شود که تصمیم خود را برگردانید. در نهایت اینکه تحصیل پزشکی در کرواسی بهترین گزینه برای دانشجویانی است که به دنبال تحصیل در اروپا هستند.

برای اینکه بیشتر با دلایل تحصیل پزشکی در کرواسی آشنا شوید، برای شما عزیزان جدولی را تهیه کرده ایم که با هم به آن می پردازیم:

دلایل تحصیل در کرواسیتوضیحات
کشوری با ثباتطی سال های اخیر کرواسی به خوبی اثبات کرده که کشوری با ثبات، سریع و در حال توسعه است.
دانشگاه های معتبرمعتبرترین دانشگاه پزشکی اروپا در این کشور واقع شده است، برخی از دانشگاه های کرواسی در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند.
هزینه تحصیلهزینه تحصیل در کرواسی به نسبت سایر کشروهای اروپایی مدرن، بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر هزینه تحصیل هزینه های زندگی نیز در این کشور بسیار مطلوب است.
موسسات درمانی پیشرفتهبیمارستان و کلینیک های آموزشی در کرواسی به خوبی توسعه یافته اند.
موقعیت استراتژیککرواسی بخشی از اتحادیه اروپا محسوب می شود و دسترسی بالایی به هر کشوری در قاره اروپا دارد.

دلایل تحصیل پزشکی در کرواسی

معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در کرواسی

یکی از اصلی ترین محرک های دانشجویان برای تحصیل پزشکی در کرواسی، وجود موسسات آموزشی پیشرفته پزشکی در این کشور است. در جدول زیر می توانید معتبرترین دانشگاه های کرواسی را مشاهده فرمایید:

معتبرترین دانشگاه های پزشکی کرواسیتوضیحات
دانشگاه ریجکادانشگاه ریجکا، موسسه آموزشی پزشکی است که تمام دوره های پزشکی را به زبان انگلیسی آموزش می دهد و این دانشگاه در سال 2016 افتتاح شد.
دانشگاه اسپلیتدانشکده پزشکی اسپلیت که در سال 1996 تاسیس شد، 4 برنامه آموزشی پزشیکی را ارائه می دهد که شاما داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی و مطالعات پزشکی به زبان انگلیسی می شود.
دانشگاه زاگربدانشگاه زاگرب در سال 1669 تاسیس شد، اما دانشکده پزشکی این دانشگاه در اسل 1918 آغاز به کار کرد. بیش از 900 دانشجو مدرک پزشکی خود را از دانشگاه پزشکی زاگرب دریافت کرده اند.
دانشگاه دوبرونیکدانشگاه دوبرونیک یک موسسه دولتی است که سالانه از صدهای دانشجوی بین المللی در رشته پزشکی پذیرایی می کند.

همانطور که اشاره کردیم، جمهوری کرواسی دارای دانشگاه های پیشرفته ای در رشته پزشکی می باشد. در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشگاه پزشکی کرواسی را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشگاه پزشکی کرواسی را از دیدگاه دانشجویان بین المللی

هزینه تحصیل پزشکی در کرواسی

برای اینکه با هزینه تحصیل پزشکی در کرواسی بیشتر آشنا شوید، باید به این نکته توجه فرمایید که، هزینه تحصیل پزشکی در کرواسی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورهای اروپایی مدرن است. به طور کلی تحصیلات پزشکی در کرواسی به سطوح مختلفی توسعه یافته است، پس بنابراین ارزش هر (پنی) را دارد که می پردازید. علاوه بر این هزینه تحصیل پزشکی در تمام دانشگاه های پزشکی این کشور تقریبا مشابه است. دوره پزشکی در کرواسی از 25000HRK تا 35000HRK (کونا کرواسی) در سال متغیر است.

برای اینکه بیشتر با انواع هزینه های تحصیلی در کرواسی آشنا شوید به نمودار زیر توجه فرمایید:

انواع هزینه های تحصیلی در کرواسی

اما در حین تحصیل به جز شهریه باید هزینه زندگی در کرواسی را نیز در نظر داشته باشید. البته همه این موارد مطابق با استانداردهای شما هستند. بنابراین دانشجویان پزشکی در کرواسی به طور متوسط به 2500HRK (کونا کرواسی) برای زندگی در کرواسی نیاز دارند. چنانچه مطالب این مقاله در خصوص هزینه تحصیل در کرواسی برای شما مثمر ثمر واقع نشده است. می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوق سفیران سروش سعادت از مطالب بی شمار این سایت در خصوص شرایط تحصیل پزشکی و مهاجرت به کرواسی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :