مهاجرت تحصیلی سوئد

تحصیل دندانپزشکی در سوئد

تحصیل دندانپزشکی در سوئد

تحصیل دندانپزشکی در سوئد جزء بهترین گزینه ها برای دانشجویان خارجی علاقه مند به رشته دنداپزشکی می باشد که به دنبال تحصیل در خارج کشور هستند، به شمار می رود. دانشگاه‌ های پزشکی سوئد یکی از مهم‌ ترین دانشگاه‌ های دنیا هستند. آنها سابقه طولانی در سیستم آموزش عالی با قدیمی ترین دانشگاه های اروپا دارند. دانشکده های پزشکی سوئد با دانشکده های دیگر متفاوت است.

اخیرا به عنوان یکی از مقاصد نادیده گرفته شده برای تحصیل در اروپا، با افزایش قابل توجه علاقه دانشجویان آینده نگر دیده می شود. مرتبه سیستم آموزشی سوئد و جایگاه جهانی آن بدیهی است و دانشگاه‌ ها به طور معمول در بین قوی‌ترین دانشگاه‌ های جهان قرار می‌گیرند. بنابراین، دریافت مدرک از یکی از دانشکده های پزشکی برتر سوئد در رزومه شما عالی به نظر می رسد و فرصت های بزرگی را در زندگی شما ایجاد می کند. تا پایان این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ما همراه باشید.

کلیات تحصیل دنداپزشکی در سوئد

دریافت مدرک دندانپزشکی در سوئد اولین قدم برای دندانپزشک شدن است. برنامه های دندانپزشکی تمام آنچه را که باید در مورد سلامت دهان و دندان و همچنین روش های جراحی و نحوه تعامل با دیگران بدانید را به شما آموزش می دهد. در اینجا، ما به بررسی برخی از بهترین کشورها برای تحصیل دندانپزشکی خواهیم پرداخت. اگر تصمیم دارید تحصیل در سوئد در رشته دندانپزشکی را دنبال کنید، انتخاب بسیار گسترده تری از دانشکده های دندانپزشکی معتبر خواهید داشت. علاوه بر این، حضور در دانشگاه در سوئد دیگر فرصتی عالی برای چشیدن طعم فرهنگ محلی و در عین حال گسترش افق های خود است.

رویکرد یادگیری سوئد به شما در ایجاد مهارت ‌های ارزشمندی کمک می‌کند که در طول دوران حرفه‌ ای برای شما مفید خواهد بود. برنامه های متعدد با همکاری با کلینیک های دندانپزشکی محلی، یادگیری کلاس درس را با تجربه بالینی ترکیب می کنند. دانشجویان با این سبک یادگیری در هنگام ورود به بازار کار از مزیت مشخصی برخوردار خواهند بود زیرا نسبت به کسانی که از سایر برنامه های دندانپزشکی فارغ التحصیل شده اند، بازار پذیرتر خواهند بود. بنابراین، سوئد یکی از کشورهای برتر برای تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور است. با تحصیل در رشته دندانپزشکی در خارج از کشور می توان فرصت های زیادی را باز کرد. با این کشورها، می‌توانید برنامه‌ های تخصصی را دنبال کنید و از مزایای متمایز مانند نرخ‌ های درآمد بالا، آموزش دندانپزشکی درجه یک، بخش دندان‌پزشکی توسعه‌ یافته و شهریه با قیمت مناسب بهره ‌مند شوید.

کلیات تحصیل دنداپزشکی در سوئد

تحصیل دندانپزشکی در سوئد به زبان انگلیسی

در حالی که به دنبال دانشگاه هایی برای تحصیل MBBS در سوئد برای دانشجویان هندی هستید، معیارهای واجد شرایط بودن را به دقت بررسی کنید. ممکن است MBBS در سوئد برای دانشگاه های مختلف الزامات مختلفی داشته باشد. اگر قصد دارید برای MBBS در سوئد برای دانشجویان بین المللی درخواست دهید، این شرایط اولیه پذیرش است که باید انجام دهید:

  • تحصیلات قبلی
  • نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی
  • آزمون ورودی
  • معیارهای سنی
  • اجازه اقامت در سوئد

در ادامه به بحث در مورد الزامات عمومی MBBS در سوئد برای دانشجویان بین المللی می پردازیم. برای درخواست MBBSدر سوئد، باید پیشینه علمی داشته باشید و استاندارد 12 را با حداقل 50% نمره کل در زیست شناسی، شیمی و فیزیک کامل کنید. MBBSدر سوئد به زبان انگلیسی تدریس می شود. بنابراین همه دانشجویان بین المللی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست باید نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی را برای پذیرش ارسال کنند یا مدرک جایگزین برای تسلط به زبان انگلیسی ارائه دهند.

برای مطالعه MBBS در سوئد برای دانشجویان خارجی، باید واجد شرایط آزمون NEET باشید که توسط آژانس ملی تست (NTA) برگزار می شود. برای دریافت پذیرش در MBBS در سوئد، دانشجویان خارجی باید در زمان پذیرش حداقل 17 سال سن داشته باشد و بیش از 25 سال سن نداشته باشد. برای برنامه های تحصیلی بیش از 90 روز در سوئد، دانشجویان بین المللی باید برای اجازه اقامت اقدام کنند. تنها پس از دریافت نامه پذیرش برای تحصیل MBBS در سوئد می توان برای اجازه اقامت اقدام کرد.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در سوئد

تحصیل در رشته دندانپزشکی در سوئد می تواند برای دانشجویانی که به حرفه دندانپزشکی علاقه مند هستند، یک تجربه ارزشمند باشد. سوئد دارای سابقه طولانی در زمینه دندانپزشکی است و بسیاری از دندانپزشکان در سوئد متخصصان بسیار ماهر و با تجربه هستند. علاوه بر این، دندانپزشکان سوئدی از سطح بالایی از رضایت بیمار برخوردار هستند، که احتمالا به دلیل تمرکز آنها بر ارائه مراقبت با کیفیت بالا است.

دندانپزشکان سوئدی علاوه بر مراقبت عالی، مزایای سخاوتمندانه تعطیلات و بازنشستگی را نیز ارائه می دهند. هزینه تحصیل سالانه شما در سوئد شامل هزینه ترم و شهریه خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که هزینه ها ممکن است بسته به دانشگاهی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. دانشجویان همچنین باید برخی از هزینه های اداری و سایر هزینه های خدمات دانشجویی را بپردازند.

بسته به نوع مدرک به برخی از برآوردهای هزینه نگاهی بیندازید:

هزینه تحصیل دندانپزشکی در سوئد

مدارک لازم جهت تحصیل دندانپزشکی در سوئد

فرآیند درخواست شما جهت تحصیل دندانپزشکی در سوئد درست از زمانی که شروع به جستجوی برنامه ها می کنید. معیارهای واجد شرایط بودن، مهلت ها و شرایط لازم برای پذیرش را بررسی می کنید، شروع می شود. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به تکمیل فرآیند درخواست برای MBBS در سوئد برای دانشجویان بین المللی آورده شده است:

  • شما می توانید برای MBBS در سوئد از طریق پورتال برنامه متمرکزse درخواست دهید. شما می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن برای چندین برنامه در دانشگاه های مختلف درخواست دهید. با این حال، شما باید برنامه ها را به ترتیب اولویت رتبه بندی کنید.
  • درخواست را تکمیل کرده و به همراه هزینه درخواست لازم ارسال کنید.
  • مدارک پشتیبانی مانند ریز نمرات، نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی، بیانیه شخصی و غیره را تهیه و ضمیمه کنید.
  • وضعیت درخواست خود را به طور مرتب بررسی کنید و به هر پیشنهاد پذیرش در تاریخ های مشخص شده پاسخ دهید.
  • پس از دریافت نامه پذیرش، برای اجازه اقامت برای تحصیل در سوئد اقدام کنید.

مدارک زیر را به همراه درخواست نامه پذیرش پزشکی خود در سوئد ارسال کنید:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه فرم درخواست ویزای تحصیلی سوئد به همراه نامه رسمی پذیرش از دانشگاه پزشکی مورد نظر در سوئد
  • عکس های هویتی شما باید عکس هایی به اندازه گذرنامه را به درخواست خود ارسال کنید.
  • ریز نمرات مطالعه قبلی کپی تایید شده ریز نمرات را از یک موسسه، مدرک، یا گواهی پیشرفت قبلی ارسال کنید.
  • ارائه یک کپی از مدارکی که نشان می دهد شما دارای بیمه نامه درمانی معتبر در سوئد هستید. اگر بیمه درمانی ندارید، باید یک کپی از مدارک دال بر درخواست بیمه ارائه دهید
  • اثبات ثبات مالی صورت‌حساب بانکی که ثابت می‌کند پول کافی برای پوشش هزینه‌ های زندگی خود دارید یا اسنادی که به نام شما صادر شده و نشان می‌دهد برای مدت اقامت کمک هزینه ماهانه دریافت کرده‌ اید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به سوئد ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :