مهاجرت تحصیلی دانمارک

تحصیل در دانشگاه روزکیلده دانمارک

تحصیل در دانشگاه روزکیلده دانمارک

آگاهی از شرایط و اخذ پذیرش دانشجویان خارجی جهت تحصیل در دانشگاه روزکیلده دانمارک می تواند جزء برنامه های محبوب آموزشی در سراسر جهان باشد. دانشگاه روزکیلده (RUC)، یک دانشگاه دولتی دانمارکی است که در سال 1972 تاسیس شد و در منطقه Trekroner در قسمت شرقی شهر واقع شده است. این دانشگاه دوره های تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اعطاء می کند.

بدین ترتیب مدارک تحصیلی در طیف گسترده ای از موضوعات در زمینه علوم اجتماعی، علوم انسانی و علوم طبیعی است. این دانشگاه بر اساس اشکال ابتکاری و دانشجویی محور، محیط های تحقیقاتی میان رشته ای قوی و تمرکز بر چالش های بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی در جهان بنا شده است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل در دانمارک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

بررسی دانشگاه روزکیلده دانمارک

دانشگاه روزکیلده یک پردیس عظیم، زیبا و سرسبز است و زیر ساخت های هنری را به تصویر می کشد. اتاق های خوابگاه برای دانشجویان کاملا مبله در دسترس است. پردیس این دانشگاه به خوابگاه ها، کافه های کتاب، سالن های ورزشی، رستوران ها و سالن های تفریحی مجهز است. محوطه روزکیلده دارای یک فضای ورزشی بزرگ است و دارای زمین های مختلفی برای تنیس، فوتبال و بدمینتون است. کتابخانه دانشگاه بسیار بزرگ و دارای قابلیت دیجیتالی است. همچنین این کتابخانه دارای جدیدترین نسخه از کتاب ها، مجلات و مقالات است. این دانشگاه میزبان یکی از بزرگترین جشنواره های فرهنگ و موسیقی اروپا، نیز می باشد.

شهر روزکیلده دارای زندگی اجتماعی و تفریحی غنی و بیش از هزار سال سابقه فعالیت به عنوان یک بندر مهم و شهر تجاری است. قدمت این شهر به دوران وایکینگ ها باز می گردد و فقط 25 دقیقه با قطار از کپنهاگ فاصله دارد. دانشجویان، کارآموزان، محققان یا استادان بازدید کننده، حق دسترسی به همه مکان های موجود در محوطه دانشگاه را دارند. این امر به افراد اجازه می دهد تا از اتاق هایی که توسط اقامتگاه های محلی یا آپارتمان های خصوصی استفاده کنند. زندگی در دانشگاه فراتر از شرکت در کلاس ها و انجام تحقیقات است. در دانشگاه امکانات بسیاری برای ورزش و اوقات فراغت اجتماعی در داخل و خارج از منزل وجود دارد.

شرایط تحصیل در دانشگاه روزکیلده دانمارک

سیاست سنتی سیستم تحصیل در دانشگاه روزکیلده دانمارک، براساس 2 سال مطالعه عمومی در یکی از زمینه های اصلی علمی و 4 سال مطالعه تخصصی بود. امروزه، این دانشگاه ساختار عمومی آموزش را بر اساس 3 سال تحصیلات کارشناسی که دارای یک دوره تحصیلات تکمیلی 2 ساله است،‌ دنبال می کند. این موسسه برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی را با تدریس انگلیسی در رشته های علوم اجتماعی، مطالعات بازرگانی، هنر و علوم انسانی، علوم، فناوری، مراقبت های بهداشتی و ارزیابی زیست محیطی ارائه می دهد. این دانشگاه 570 محقق در 4 بخش ارتباطات و هنر، مردم و فناوری، علوم و محیط زیست، علوم اجتماعی و تجارت استخدام می کند.

افراد محصل می توانند تئوری ها را ارزیابی کنند و تجزیه و تحلیل های علمی مستقلی را انجام دهند. نیمی از وقت دانشجو در یک گروه پروژه ای، تحت نظارت یک محقق صرف می شود. به طور کلی، دانشجویان یک مسئله را تعریف می کنند و از طریق کاوش علمی برای راه حل ها استدلال می کنند. مشکلات تعریف شده در پروژه ها اغلب چالش های زندگی واقعی را در جهان پیرامون هدف قرار می دهد. از این طریق، شکاف بین دانشگاه و جامعه را از بین می برد. نیمی دیگر از وقت دانشجو به حضور در دوره های روش شناسی و تئوری خاص موضوعی اختصاص دارد. دانشجویان بین المللی نیز، روش ها و تئوری ها را در زمینه های موضوعی خود می آموزند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دانمارک پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه روزکیلده دانمارک

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه روزکیلده دانمارک

دانشگاه روزکیلده دانمارک در میان 10 موسسه آموزشی برتر دانمارک قرار دارد. این دانشگاه خود را در میان 5% دانشگاه های برتر جهان قرار داده است. سال تحصیلی در RUC به 2 ترم تحصیلی تقسیم می شود. این دانشگاه از نظر اندازه متوسط ​​با ظرفیت 10000 دانشجو است. این دانشگاه علاوه بر دانشجویان داخلی، دانشجویان خارجی را نیز می پذیرد. همچنین دانشجویان در کنار کادر علمی می توانند در برنامه های تبادلی بین المللی دانشگاه شرکت کنند.

داوطلبان پذیرش در دانشگاه روزکیلده دانمارک، مدارک زیر را باید آماده کنند:

  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • نمرات رسمی آزمون های ورودی استاندارد برای تحصیل
  • کپی معتبر گواهی مدارک تحصیلی اخذ شده (قابل ترجمه)
  • ریز نمرات
  • کپی گذرنامه معتبر
  • رزومه کاری (در صورت وجود)

با توجه به شهرت بالای استعداد دانشجویان، کارفرمایان با کمال میل دانش آموختگان این دانشگاه را استخدام می کنند. روند پذیرش بر اساس بررسی گواهینامه ها و تحصیلات قبلی متقاضی و همچنین عملکرد تحصیلی است. این دانشگاه همچنین برنامه های کارشناسی ارشدی را ارائه می دهد که هزینه تقریبی آنها سالانه 11000€ (یورو) می باشد. همچنین اطلاع از هزینه زندگی در دانمارک در کنار اطلاعات تحصیلی در این کشور می تواند مفید واقع شود.

دستاوردهای دانشگاه روزکیلده دانمارک

دانشگاه روزکیلده دانمارک سالانه صدها محقق کلاس جهانی را معرفی می کند و تلاش کرده است تا از طریق آموزش دانش بنیان، افراد را برای پیشرفت بیشتر آماده کند. این دانشگاه با جوایز زیادی در زمینه فن آوری های پیشرفته و نوآوری مفتخر شده است. تحقیقات این دانشگاه روی پروژه های مختلفی مانند درمان سرطان و فناوری های پیشرفته اقلیمی در جریان است.

برخی از فارغ التحصیلان برجسته و استادان RUC، یوهان اشمیت نیلسن (سیاستمدار)، لارس هولگارد (نویسنده)، سیمون امیل آمیتزابول (سیاستمدار)، وینسنت اف هندریکس (استاد دانشگاه)، هارتموت هابرلند (استاد دانشگاه)، پرنیل آندرس (استاد دانشگاه)، کریستین لورنتزن (استاد دانشگاه)، آندرس بوکسگارد (روزنامه نگار، سردبیر سیاسی در مجله Politiken) و مته ابیلدگارد (سیاستمدار) می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان کار آزموده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :