مهاجرت تحصیلی دانمارک

تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک

تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک

قبل از اخذ پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک پیشنهاد ما به شما به عنوان متقاضی بررسی شرایط تحصیل در این دانشگاه دولتی خواهد بود. دانشگاه آلبورگ دانمارک (AAU) که در منطقه جوتلند شمالی (آلبورگ) قرار دارد، در سال 1961 تاسیس شد و یک دانشگاه دولتی در دانمارک است. در 19 آگوست سال 1969 انجمن دانشگاه توسط ایگیل هستروپ، به عنوان رئیس انجمن تاسیس شد. این دانشگاه در گزارش رده بندی دانشگاه QS World University در میان 300 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.

ایده تاسیس دانشگاه آلبورگ دانمارک در منطقه جوتلند شمالی با تأسیس کمیته موسسات آموزش عالی این منطقه آغاز شد. در همان سال در ماه دسامبر نیز، حدود 1000 نفر از شمال جوتلند در برابر Folketinget (پارلمان دانمارک) برای اهداف خود تظاهرات کردند. در سال 1994، به مرکز آموزشی آلبورگ درجه دانشگاهی اعطاء شد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جزییات کاملی را در باب تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک در اختیار شما قرار خواهند داد.

بررسی تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک

در جهت بررسی تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک بایستی اطلاع داشته باشید که این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است که دارای پردیس هایی در آلبورگ، Esbjerg و کپنهاگ است که در سال 1974 احداث شده اند. این دانشگاه برای متقاضیان، امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در زمینه های مختلف علوم انسانی، علوم اجتماعی، فناوری اطلاعات، طراحی، مهندسی، علوم بهداشتی و پزشکی فراهم کرده است. پردیس اصلی AAU در آلبورگ است که چند سال پیش، توسط Business Insider به عنوان شادترین شهر اروپا لقب گرفته است. علاوه بر اینکه آلبورگ یک شهر عالی برای کار و تحصیل است، AAU دارای یک شبکه بزرگ و متمرکز است و از طریق PBL افراد می توانند با دانشجویان تحقیقات و صنعت، ارتباطی نزدیک در سطح ملی و بین المللی برقرار کنند.

با زندگی در آلبورگ دانمارک، هرگز از تجربه های فوق العاده زیبا طبیعت دور نیستید. آلبورگ توسط مزارع سبز، جنگل های عمیق و سواحل با تپه های شفاف سفید و امواج بلند احاطه شده است. دانشگاه آلبورگ دارای 5 دانشکده با تعدادی گروه آموزشی است که شامل دانشکده علوم انسانی، گروه ارتباطات و روانشناسی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده بازرگانی، گروه حقوق، گروه سیاست و جامعه، گروه جامعه شناسی و مددکاری اجتماعی، دانشکده فنی IT و طراحی، گروه سیستم های الکترونیکی، گروه علوم کامپیوتر، گروه معماری، طراحی و فناوری رسانه، گروه برنامه ریزی، دانشکده مهندسی و علوم، گروه شیمی و علوم زیستی، گروه علوم ریاضی، دانشکده پزشکی، گروه علوم و فنون بهداشت و گروه پزشکی بالینی می شود.

بررسی تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک

دانشگاه آلبورگ تمرکز خود را بر روی مطالعات بین رشته ای و بین دانشکده ای قرار داده و این امر AAU را از دانشگاه های قدیمی و سنتی دانمارک متمایز می کند. سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه آلبورگ دانمارک با الگوی مبتنی بر مسئله، ترم های تحصیلی AAU حول مسائل پیچیده زندگی واقعی متمرکز شده اند که دانشجویان در حالی که با هم به فعالیت گروهی می پردازند، سعی می کنند جواب آنها را به روشی علمی پیدا کنند. دانشگاه آلبورگ دانمارک مدارک کارشناسی، فوق لیسانس و دکترا را اعطا می کند. دوره های تحصیلی در طیف گسترده ای از موضوعات مانند علوم اجتماعی، انسانی، فناوری اطلاعات، طراحی، مهندسی، علوم پزشکی ارائه می شوند. این موضوعات در دانشکده های علوم انسانی، علوم اجتماعی، فنی فناوری اطلاعات و طراحی، مهندسی و علوم و پزشکی تدریس می شوند.

دانشگاه آلبورگ دانمارک از بدو تأسیس، دانشجویان را از نظر علمی، تعامل فرهنگی و رشد شخصی آموزش داده است. علی رغم اینکه AAU دانشگاهی کاملا جوان است، در حال حاضر در میان بهترین و معتبرترین دانشگاه های بین المللی در جهان قرار دارد. دانشگاه آلبورگ دانمارک همواره تلاش می کند تا با بالا بردن مداوم سطح آموزش به منظور حفظ یک منحنی یادگیری قوی، موقعیت خود را در سطح بین المللی بهتر کند. AAU از بسیاری جهات منحصر به فرد است اما همانطور که ذکر شد، روش اصلی مطالعه، یادگیری مبتنی بر مسئله (PBL) است. این روش از نظر ملی و بین المللی بسیار مورد احترام است و دانشجویان در هر 2 پروژه گروهی و تحقیقاتی دارای بعد علمی و اجتماعی مهمی هستند. در جهت تحصیل در دانمارک پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه آلبورگ دانمارک

در سال 2022 دانشگاه آلبورگ دانمارک بیشترین میزان افزایش متقاضی را در دانمارک تجربه کرد. زیرا تعداد دانشجویان جدید حدود 31% افزایش یافت. دانشگاه آلبورگ دانمارک با تقریبا 20000 دانشجو، پنجمین دانشگاه بزرگ دانمارک بر اساس ثبت نام متقاضی است. روند پذیرش شامل ارزیابی عملکرد قبلی دانشگاه است. سال تحصیلی در AAU به 2 ترم تحصیلی تقسیم می شود. لازم به ذکر است که برخی از دانشجویان نمی توانند به دلیل بررسی سوابق تحصیلی، در برنامه های تمام وقت شرکت کنند. جهت اطلاع از هزینه تحصیل در دانمارک، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه آلبورگ دانمارک شامل موارد زیر است:

  • گواهینامه های تحصیلی قبلی ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • 2 نامه مرجع
  • اثبات مهارت زبان در زبان انگلیسی
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • الزامات اضافی دوره انتخابی
  • بیانیه شخصی
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • اطلاعات هویتی

به دانشجویان بین المللی که به عنوان دانشجوی تمام وقت در دانشگاه آلبورگ دانمارک ثبت نام می شوند، بودجه ای به اندازه دانشجویان دانمارکی اختصاص می یابد. در صورتی که دانشگاه از بودجه کافی برخوردار باشد، مقداری از آن برای تحصیل یا دوره های کارآموزی در کشور محل تحصیل دانشجو بین المللی، اختصاص می یابد. هزینه شهریه برای دوره های کارشناسی حدود 15000€ (یورو) در سال تخمین زده می شود. دریافت مدرک کارشناسی ارشد حدود 13000€ (یورو) در سال برای دانشجو هزینه در بر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تبادل نظر، می توانید با کارشناسان کاردان و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :