مهاجرت تحصیلی هلند

شرایط تحصیل داروسازی در هلند

تحصیل داروسازی در هلند

هلند کشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی که در شمال غربی اروپا با 17 میلیون نفر جمعیت که پایتخت آن شهر آمستردام است. ادامه تحصیل در کشور هلند و در رشته های از جمله تحصیل داروسازی در هلند یکی از پرمتقاضی ترین رشته ها می باشد. رشته داروسازی یکی از رشته های دانشگاهی است که افراد برای تحصیل به هلند مهاجرت می کنند. تحصیل در کشوری با آب و هوای خوب و مناظر بکر و دیدنی و کافه های خاص برای اتباع دیگر کشورها ایده آل و جذاب است. در این مقاله شرایط پذیرش و تحصیل در دانشگاه های هلند توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی می شود.

شرایط تحصیل داروسازی در هلند

داروسازی یکی از رشته های محبوب و پر مخاطب در گرایش های رشته پزشکی است که امروزه مخاطب زیادی دارد. نکته حائز اهمیت برای تحصیل در رشته های پزشکی و داروسازی این است که کشورهای اروپایی مدرک تحصیلی ایران را به طور کلی متفاوت می دادند پس افرادی که در ایران تحصیل کرده اند برای ادامه تحصیل و کار باید مدارک تحصیلی خود را معادل سازی کنند. بسیاری از افرادی که قصد دارند وارد دانشگاه شوند و به عنوان داروساز در هلند فعالیت کنند، از ابتدا به تحصیل داروسازی در هلند پرداخته و پس از اخذ مدرک وارد بازار کار خواهند شد. هلند کشور بزرگی نیست و تعداد د انشگاه های محدودی در حوزه پزشکی دارد که تحصیل به زبان انگلیسی باشد عموما در کشورها تحصیل رشته های پزشکی به زبان لوکال آن کشور است.

شرایط تحصیل داروسازی در هلند

تحصیل داروسازی به زبان انگلیسی در هلند

تحصیل در دانشگاه‌های معتبر هلند به دو زبان هلندی (داچ) و انگلیسی برای دانشجویان امکان‌پذیر است. دانشجویان خارجی می‌توانند بر اساس مشخصات و ویژگی‌های خود یکی از دوره‌های داروسازی در دانشگاه‌های هلند را انتخاب کنند. این ویژگی تحصیلی در کشور هلند توانسته است این کشور را میان دانشجویان محبوب‌تر کند. البته بیش از 2000 دوره تحصیلی به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های هلند به دانشجویان بین‌ المللی ارائه می‌شوند.

یکی دیگر از مسائلی که به هنگام تحصیل رشته داروسازی در کشورهای اروپایی دغدغه دانشجویان بین‌المللی، زبان رسمی مردم آن کشور است. با وجود این که می‌توانید در دانشگاه‌ های هلند به زبان انگلیسی مشغول به تحصیل شوید، باز هم یادگیری زبان رسمی مردم کشوری که به آن مهاجرت می‌کنید، یکی از ارکان اصلی مهاجرت بدون دغدغه است. گرامر و بخشی از کلمات در زبان هلندی شباهت زیادی به زبان انگلیسی دارد. این مسئله تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه‎های هلند را برای دانشجویان ایرانی آسان‌ تر کرده است.

چند دلیل تحصیل درهلند

دلیل انتخاب این کشور برای عموم مردم، عبور از سواحل و دیدن مناظر زیبا و آب و هوای معتدل و مناسب این کشور است. به دلیل آشنا بودن اکثریت مردم این کشور به زبان انگلیسی، شرایط کار و تحصیل برای دانشجویان بین المللی بسیار راحت و خوشایند است.

در این مقاله می خواهیم به چند دلیل تحصیل در هلند بپردازیم:

  • هلند یک محیط چند فرهنگی و بین المللی دارد.
  • هزینه های تحصیلی و زندگی هلند مقرون به صرفه تر است.
  • سیستم و نظام آموزشی در هلند از کیفیت بالایی برخوردار است و دانشگاه های هلند از نظر آموزشی مورد تایید قرار گرفته اند.

افرادی که قصد تحصیل در هلند دارند می توانند با بررسی تمام مقالات ما در مورد این کشور اطلاعات خود را به روز کنند و در جهت کسب اطلاع بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :