مهاجرت سرمایه گذاری در ایسلند

استارت آپ ایسلند

استارت آپ ایسلند

ایسلند جزء منطقه شنگن است و متقاضیان استارت آپ ایسلند از کشورهای غیر اتحادیه اروپا، برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به اخذ ویزا دارند. ویزای تجاری در ایسلند مربوط به فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در ایسلند است. ویزای تجاری دارای 2 نوع کوتاه مدت و بلند مدت است. با این ویزا سرمایه گذاران می توانند در مدت مجوز اقامت خود در منطقه شنگن آزادانه سفر کرده و تجارت خود را توسعه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ایجاد استارت آپ ایسلند، می توانید مقاله زیر را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و پردازش شده، مطالعه نمایید.

ویزای تجاری و استارت آپ ایسلند

اگر می خواهید به منظور شرکت در فعالیت های تجاری از جمله، ایجاد استارت آپ ایسلند به این کشور سفر کنید، باید برای ویزای تجاری ایسلند درخواست دهید اگر:

  • کشور شما جزء کشورهای معاف از ویزای شنگن نیست.
  • شما از یک کشور معاف از ویزای شینگن آمده اید، اما قبلاً از ورود بدون ویزا به ایسلند رد شده اید.

شما نمی توانید هر زمان که خواستید، درخواست ویزای تجاری ایسلند را بدهید. این یک قانون است که اولین زمانی که می توانید درخواست خود را ثبت کنید 6 ماه قبل از سفر مورد نظر شما است. از طرف دیگر، آخرین زمانی که شما مجاز به ارسال درخواست هستید 2 هفته قبل از سفر است.

الزامات ویزای استارت آپ ایسلند

مدارکی که برای دریافت ویزای تجاری جهت ایجاد فعالیت های تجاری و استارت آپ ایسلند نیاز دارید، به شرح زیر می باشد:

  • فرم درخواست ویزای تجاری ایسلند
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • پاسپورت معتبر شما با حداقل 2 صفحه خالی
  • کپی صفحات پاسپورت
  • برنامه کامل سفر به ایسلند
  • بیمه پزشکی مسافرتی که کل اقامت شما در ایسلند را پوشش می دهد. (با حداقل پوشش €30000 (یورو))
  • اثبات وضعیت اشتغال مانند قرارداد کار، صورتحساب بانکی و سایر موارد
  • اثبات تمکن مالی، صورت ‌حساب ‌های بانکی که تأیید می‌کنند شما حداقل €145 (یورو) برای هر ورودی و حدود €29 (یورو) برای هر روزی که قصد دارید در ایسلند خرج کنید، دارید.
  • نامه پوششی از سازمان یا شرکت فرستنده حاوی جزئیات
  • خلاصه ای از برنامه سفر، هدف از بازدید، نام و آدرس شرکت هایی که قصد بازدید از آن ها را دارید، مدت زمان و مکان اقامت مورد نظر
  • یک دعوت نامه امضاء شده از شرکت در ایسلند که حاوی نام شما، هدف از بازدید، تاریخ های اقامت مورد نظر، ماهیت هزینه های تحت پوشش است.

جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در ایسلند، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

الزامات ویزای استارت آپ ایسلند

رویه تاسیس شرکت برای ایجاد استارت آپ ایسلند

به منظور ایجاد استارت آپ ایسلند، هزینه ثبت نام برای شرکت سهامی عام جدید حدود ISK256000 (ایسک) و برای شرکت سهامی خاص جدید ISK130500 (ایسک) می باشد. یک شرکت سهامی عام باید حداقل 2 موسس داشته باشد که حداقل یکی از آن ها باید ساکن ایسلند باشد یا مقیم و شهروند یک کشور EEA یا OECD باشد. یک شرکت خصوصی امکان دارد بوسیله 1 یا چند نفر تاسیس شود. حداقل یک نهاد باید در ایسلند اقامت داشته باشد یا هم شهروند و هم مقیم یک کشور EEA یا OECD باشد. هیچ محدودیتی برای تعداد سهامداران مشخص نشده است. یک شرکت سهامی عام باید حداقل 4 میلیون ISK (ایسک) سرمایه اولیه و یک شرکت سهامی خاص حداقل ISK500000 (ایسک) داشته باشد.

هنگام تأسیس شرکت با مسئولیت محدود برای ایجاد استارت آپ ایسلند، باید اساسنامه ای حاوی پیش نویس اساسنامه، نام و نشانی موسسین، قیمت پذیره نویسی سهام و مهلت پذیره نویسی و پرداخت سرمایه پذیره نویسی شده، تنظیم شود. پیش نویس مواد باید حاوی اطلاعاتی از جمله نام و محل شرکت، اهداف آن، سرمایه سهام، هیئت مدیره، محل قانونی، حسابرسان و سال مالی باشد. اساسنامه در اولین مجمع عمومی به تصویب صاحبان سهام می رسد و شرکت باید ظرف مدت 6 ماه از تاریخ انعقاد شرکت در شرکت سهامی عام یا 2 ماه در تاریخ ثبت شرکت های سهامی خاص در سازمان ثبت شرکت های محدود به ثبت برسد. برای مهاجرت از طریق استارت آپ ایسلند و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف از جمله، سرمایه گذاری در پرتغال، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :