مهاجرت تحصیلی مالتا

کار در حین تحصیل در مالتا

کار در حین تحصیل در مالتا

دانشجویان بین المللی که در کشور مالتا در رشته های متفاوت تحصیل می کنند، بایستی از کار در حین تحصیل در مالتا به طور کامل اطلاع داشته باشند. با وجود اینکه در کشور مالتا تقریبا 316 کیلومتر مربع دارد، اما این کشور تاریخ پر فراز و نجیب را تجربه کرده است. کشور مالتا دارای تاریخ غنی می باشد، هم از لحاظ چشم انداز کلی و هم از نظر مهمان نوازی نسبت به دانشجویان بین المللی نگاهی مدرن دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد برای دانشجویانی که تمایل به ادامه تحصیل دارند این است که اگر بتوانند اثبات کنند که توانایی زبان انگلیسی حداقل در سطح متوسط ​​را ارائه دهند، می توانند بدون آیلتس در کشور مالتا تحصیل کنند. از دغدغه های مهم ذهنی متقاضیان تحصیلی در کشور یونان فراهم سازی شرایط کار در حین تحصیل در یونان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خواهد بود.

قوانین کار در حین تحصیل در مالتا

از سال 2018، دانش آموزانی که 16 سال به بالا سن دارند، می توانند 20 ساعت در هفته از شرایط کار در حین تحصیل در مالتا برخوردار باشند. هدف از ایجاد این قانون کار این است که افراد بیشتری را برای تحصیل در کشور مالتا جذب کنند. اگر قصد تحصیل و کار در کشور مالتا را دارید، باید به خوبی برنامه ریزی کنید. بدین ترتیب دانشجویان در خصوص کار در حین تحصیل در مالتا باید به چند نکته دقت کنند. بدین ترتیب دانشجویان می توانند برای ویزای کار مالتا اقدام کنند که حداقل به مدت 3 ماه در کشور مالتا باشند و تنها پس از 90 روز اجازه کار قانونی خواهند داشت. این موضوع بدین معنا خواهد بود که اگر دوره دانشجویی حدود 4 هفته طول بکشد، متقاضی اجازه کار در حین تحصیل در مالتا را نخواهد داشت.

در ابتدا ویزای دانشجویی مالتا به دانشجویان تعلق می گیرد. به عبارت دیگر، انتظار پروسه پروانه اشتغال از 4 تا 6 هفته طول خواهد کشید. بدین ترتیب دانشجویان از هفته سیزدهم می توانند شروع به کار کنند و مجوز ویزا حداکثر یک ساله است. از اینرو به دانشجویان توصیه می شود که ابتدا شغلی را پیدا کنند و سپس برای مجوز کار که تا مدت اعتبار ویزا صادر می شود، اقدام نمایند. بدین ترتیب در پروانه اشتغال در مالتا، باید تاریخ شروع و پایان کار، نام کارمند، وضعیت شغلی و نام کارفرما ثبت شود. بدین ترتیب مجوز اشتغال در مالتا فقط برای کار و شرکتی که برای آن صادر شده معتبر می باشد. بدین ترتیب زمانی که دانشجو اجازه کار می گیرد، امکان تبدیل دوره ها وجود نخواهد داشت.

قوانین کار در حین تحصیل در مالتا

هزینه تحصیل و زندگی در مالتا

زمانی که صحبت از زندگی در قاره اروپا می شود، می توان گفت که کشور مالتا یکی از مقرون به صرفه ترین مکان هایی است که می توان در آنجا زندگی کرد. بدین ترتیب بسته به مکانی که برای زندگی انتخاب کرده اید و سبک زندگی شما هزینه زندگی در کشور مالتا متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی هزینه زندگی در مالتا بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورها می باشد. از اینرو اجاره خانه یک آپارتمان یک خوابه حتی آنهایی که نسبت به ساحل نزدیک می باشند ماهانه بین 750$ الی 800$ (دلار) می باشد. از اینرو هزینه مواد غذایی در کشور مالتا ارزان می باشد. در رابطه با هزینه تحصیل در مالتا می توان به دانشگاه مالتا اشاره کرد. این دانشگاه برنامه هزینه تحصیل خود را برای دانشجویان مهمان دوره کارشناسی در دوره کوتاه مدت که یک سال تحصیلی کامل می باشد بررسی کرده است.

بدین ترتیب قبل از ورود به دانشگاه های کشور مالتا، دانشجویانی که نامه پذیرش را دریافت می کنند مجاز به پرداخت ودیعه غیر قابل استرداد می باشد که در جدول زیر آمده است:

انواع متقاضیان جویای تحصیل در مالتاهزینه های مربوطه به یورو
اتباع اتحادیه اروپا و EEA240€
اتباع اتحادیه اروپا و EEA متقاضی کارشناسی واحدهای مطالعات640€
اتباع غیر اتحادیه اروپا و EEA1080€

حداقل حقوق کار در حین تحصیل در مالتا

به خاطر داشته باشید که کارفرمایان پاره وقت با حداقل دستمزد استخدام خواهند شد. حداقل دستمزد کارگران پاره وقت در کشور مالتا ساعتی 5€ (یورو) می باشد. با این حال معلمان زبان انگلیسی می توانند 2 برابر مبلغ کسب کنند ولی کار آنها به صورت فصلی می باشد. دانشجویانی که دانش زبان های مالتیایی و ایتالیایی دارند، از فرصت های امیدوارکننده بسیاری بهره مند خواهند شد. چرا که کشور ایتالیا شریک تجاری کشور مالتا می باشد. دانشجویان بین المللی بیشتر در کشور مالتا بیشتر در مهمانداری و فناوری اطلاعات مشغول به کار می باشند.

سایر بخش های شغلی متقاضی اشتغال زایی دانشجویان بین المللی جهت کار در حین تحصیل در مالتا می باشند در لیست زیر آمده است:

  • صنایع تولیدی (الکترونیک، دارویی و کالاهای مصرفی)
  • مشاغل حمل و نقل تجاری
  • جای خالی کشتی سازی و تعمیرات

برای یافتن کار در حین تحصیل در مالتا دانشجویان می توانند این مشاغل را به صورت آنلاین یا در تابلوی اعلانات دانشگاه جستجو کنند. همچنین متقاضیان می توانند با یک سرویس کاری محلی تماس بگیرند و از برخی از آشناسان کشور مالتا بخواهند در این زمینه کمک کنند. در خصوص مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله آمریکا، پیشنهاد ما به شما مقاله بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی را مطالعه بفرمائید. اگر قصد تحصیل در کشور مالتا دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران و وکلای خبره ما در زمینه مهاجرت راهنمایی بخواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :