مهاجرت سرمایه گذاری در استونی

کارآفرینی در استونی

کارآفرینی در استونی

کارآفرینی در استونی را می توان به عنوان یک حوزه مرتبط با کسب و کار تعریف کرد که در آن رهبران و سازمان ها از ریسک کردن هراسی ندارند. در 30 سال گذشته، استونی اقتصاد خود را از صفر و سریع تر از هر کشور دیگری با پیشینه مشابه رشد داد. هیچ عاملی این موفقیت را بهتر از صحنه پر جنب و جوش کارآفرینی استونی نشان نمی دهد. استونی کارآفرینی را به موتور اقتصاد خود تبدیل کرده است.

زیرا استونی کشوری است که به کارآفرینان اعتقاد دارد و هر روز با قوانین و اقدامات خود این را نشان می دهد. هدف ما از ارائه این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده، بالا بردن سطح اطلاعات شما در خصوص کارآفرینی در استونی بوده است. کارآفرینی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار، توسعه و کنترل طرح کسب و کار، مدیریت، تیم سازی، تحقیقات بازار و غیره متمرکز است. اگر ایده کسب و کار درخشانی دارید و رویای ایجاد شرکت خود را از پایه دارید، ممکن است کارآفرینی برای شما مناسب باشد.

ثبت شرکت در جهت کارآفرینی در استونی

محیط پر جنب و جوش کارآفرینی استونی، به عاملی بسیار مهم برای ثبت شرکت در این کشور تبدیل شده است. استونی در سطح بین المللی به عنوان یکی از برجسته ترین و مبتکر ترین حوزه های قضایی شناخته شده است. ثبت شرکت در استونی در راستای کارآفرینی در این کشور بدون نیاز به حضور محلی امکان پذیر است. از مزایا ثبت شرکت در استونی می توان به تشکیل سریع شرکت، بدون نیاز به حضور محلی اشاره کرد. از مزایا دیگر، سامانه اقامت الکترونیک که امکان اخذ مجوز اقامت اتحادیه اروپا از طریق برنامه های مهاجرتی را می دهد.

در صورت داشتن کارت شناسایی الکترونیکی استونی، ثبت شرکت به صورت آنلاین در مدت سه روز کاری امکان پذیر خواهد بود. اما اگر کارت شناسایی را نداشته باشید، ثبت شرکت ممکن است تا 4 هفته نیز به طول بیانجامد. همچنین لازم است اسناد را در کشور محل اقامت خود محضری و قانونی کنید.

دانشگاه های کارآفرینی در استونی

دانشگاه کارآفرینی در استونی یک دانشگاه بین المللی با دانشجویان از سراسر جهان است. دانشجویان در این دانشگاه می توانند به زبان انگلیسی و استونیایی یا روسی تحصیل کنند. برنامه های درسی در دانشگاه کارآفرینی همگام با شرکای شرکت های بزرگ در سراسر مرزها توسعه می یابد. این دانشگاه کوجک اما متمرکز است، به دانشجویان خود بهترین آموزش های کارآفرینی ممکن را ارائه می دهد. این دانشگاه ها در طول سال تحصیلی به دانشجویان خود به صورت سخنرانی، جلسات غیر رسمی منظم و دوره های کارآموزی دنیای تجارت را ارائه می دهند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که، الزامات زبان نیز در دانشگاه های کارآفرینی در استونی وجود دارد. که شما عزیزان باید با آیلتس 5.5 یا نمره تافل 46 تا 59 برای ثبت نام در این دانشگاه ها اقدام فرمایید.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه کارآفرینی در استونی به شرح زیر می باشد:

  • دیپلم آموزش عالی متوسطه
  • برگه مقاطع تحصیلی متوسطه
  • انگیزه نامه به زبان انگلیسی
  • کپی پاسپورت

مزایای کارآفرینی در استونی

مزایا بی شماری برای کارآفرینی در استونی وجود دارد به طور مثال، استونی چندین دهه است که دولت خود را دیجیتالی کرده است. تا جایی که اولین کشوری است که اجازه رای گیری اینترنتی را به شهروندان خود می دهد. استونیایی ها می توانند هر کار اداری را به صورت آنلاین انجام دهند. از دیگر مزایا کارآفرینی در استونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای کارآفرینی در استونیتوضیحات
یک سیستم مالیاتی شفاف و سادهسیستم مالیاتی استونی به دلیل سهولت درک و استاندارد بودن، بدون استثنا از قوانین استثنایی قابل توجهی برخوردار است.
تسهیلات برای کارآفرینان کوچکاین تسهیلات برای ترویج رشد شرکت های کوچک طراحی شده است تا زمانی که آنها بزرگ شوند و شروع به پرداخت مالیات به کارمندان خود کنند.
افتتاح حساب بانکی آنلایندولت استونی تلاش زیادی برای دستیابی به توافقات با نهاد های بانکی انجام داده است تا کسب و کار شما در استونی رونق چشم گیری پیدا کند.
هیچ محدودیت جغرافیایی برای کسب و کار شما وجود ندارد.شرکت یا تیم شما در سراسر جهان توزیع می شوند.

مزایای کارآفرینی در استونی

برنامه آگاهی کارآفرینی در استونی

هدف از این طرح افزایش آگاهی در مورد کارآفرینی در جامعه، در میان گروه های هدف خاص و حمایت از توسعه کارآفرینان مستقر است. همچنین این طرح اصلی ترین برنامه دولت برای بالا بردن سطح کارآفرینی در استونی می باشد.

علاوه بر این فعالیت های زیر در چارچوب برنامه آگاهی کارآفرینی انجام می شود:

  • مشاوره و اطلاعات در مراکز توسعه منطقه ای داده می شود.
  • آموزش در بخش های مختلف ضروری برای کارآفرینی، مانند مدیریت، بازریابی و غیره صورت می گیرد.
  • رویدادهایی برای افزایش آگاهی در مورد کارآفرینی، به طور مثال هفته کارآفرینی، روزهای کارآفرینی و مسابقه کارآفرینی
  • فعالیت هایی با هدف افزایش ظرفیت صادراتی برای کارآفرینان
  • فعالیت هایی با هدف ایجاد شهرت استونی

گروه های هدف این برنامه نیز به شرح زیر می باشند:

  • افرادی که ممکن است امروز یا در آینده ای نزدیک به کارآفرینی علاقه مند باشند و مایل به راه اندازی یک کسب و کار هستند.
  • کارآفرینان (شامل مدیران شرکت ها، کارمندان و مالکان)
  • سازمان های مرتبط با کارآفرینی
  • سرمایه گذاران حال و آینده

ویزای کارآفرینی استونی

ویزای کارآفرینی استونی به کارآفرینان خارجی این فرصت را می دهد که تا 18 ماه در استونی مستقر شوند تا کارآفرینی خود را در این کشور آغاز کنند. ویزای کارآفرینی استونی ممکن است تا 12 ماه صادر شود. همچنین برای کارآفرینانی که شرکت خود را در استونی تاسیس کرده اند و مایلند مدت طولانی تری در این کشور بمانند. امکان درخواست اجازه اقامت موقت برای کارآفرینی نیز وجود دارد. برای استارت آپ ها جهت کارآفرینی، شرط کلی سرمایه گذاری 65000€ (یورو) برای درخواست اجازه اقامت برای کارآفرینی اعمال نمی شود.

علاوه بر این اجازه اقامت برای کارآفرینی ممکن است تا 5 سال نیز صادر شود. ویزای کارآفرینی استونی به بنیانگذاران غیر اتحادیه اروپا کمک می کند تا کارآفرینی خود را در استونی توسعه دهند. کارآفرینی در استونی یک تصمیم بزرگ برای هر فردی که قصد پیشرف اقتصادی دارد تلقی می شود. به همین جهت شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارآفرینی در استونی می توانید با متخصصان این امر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :