مهاجرت به کشور کانادا

شهر ونکوور کانادا

شهر ونکوور کانادا

در چند سال اخیر با توجه به شرایط کشور ایران بسیاری از افراد برای بهتر شدن شرایط زندگی و کار تصمیم به مهاجرت به شهر ونکوور کانادا گرفته اند. از این رو بهتر است متقاضیان پیش از انجام اقدامات لازم اطلاعاتی را درباره شهر ونکوور کانادا کسب نمایند.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیش رو سعی دارند درباره شهر ونکوور کانادا و روش های مهاجرت به کشور کانادا اطلاعاتی در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر برای مهاجرت کشور کانادا را انتخاب کرده اید پیشنهاد می شود تا پایان ما را همراهی نمایید.

اطلاعات عمومی درباره شهر ونکوور کانادا

درباره شهر ونکوور کانادا می توان گفت ونکوور پنجمین شهر پر جمعیت محسوب می شود. مساحت شهر ونکوور 630 کیلومتر مربع می باشد و دارای 2731571 نفر جمعیت می باشد. این منطقه شهری دارای جمعیتی بالغ بر 6 میلیون نفر می باشد. دولت کشور کانادا پیش بینی کرده است تا سال 2025 میلادی جمعیت منطقه GTA به 7.7 میلیون نفر می رسد. به دلیل موقعیت دریاچه بزرگ این شهر آب و هوای ونکوور معمولا معتدل می باشد.

آب و هوای شهر ونکوور کانادا در فصل تابستان گرم بوده و در فصل زمستان بسیار سرد می باشد. این شهر در تمامی طول سال شاهد بارش های پایدار و ملایم می باشد. به این دلیل که نیمی از جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می دهد، در این شهر چندین فرهنگ مختلف وجود داشته است. از این رو این شهر به عنوان چند فرهنگی ترین شهر در دنیا شناخته می شود. به طور کلی می توان گفت بیشتر مراکز مهم مانند بیمه، بانک ها، خدمات مالی و خدمات درمانی در این شهر قرار دارند.

حقایقی جالب درباره شهر ونکوور کانادا

درباره شهر ونکوور و در خصوص مهاجرت به کانادا می توان به برخی از حقایق و نکات جالب در رابطه با این شهر اشاره کرد. چند نمونه در لیست زیر اشاره شده است:

  • در ابتدا این شهر متعلق به بریتانیا بود. از این رو در سال 1793 میلادی ونکوور شکل شهری به خود گرفت.
  • پیشینه سکونت بشر در شهر ونکوور به بیشتر از 11000 سال پیش بر می گردد. به عبارت دقیق تر می توان گفت بعد از عصر یخبندان سکونت انسان ها در این شهر آغاز شد.
  • نام شهر ونکوور از واژه ای سرخ پوستی Tkaronto گرفته شده است.
  • این شهر در ارتفاع 76 متری از سطح دریا قرار دارد.
  • 5 نژاد پرجمعیت در شهر ونکوور آسیای جنوبی، چینی ها، سیاه پوستان و لاتین ها می باشند.
  • شهر ونکوور به عنوان سومین شهر مهاجرپذیر بعد از شهر دبی و شهر میامی شناخته می شود.

حقایقی جالب درباره شهر ونکوور کانادا

روش های مهاجرت به کشور کانادا

برای مهاجرت به این کشور روش های مختلفی وجود دارد که متقاضیان باید با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب نمایند. سالیانه ایرانیان زیادی برای مهاجرت کشور کانادا را انتخاب می کنند. از این رو بیشتر این افراد قصد دارند در شهر ونکوور اقامت داشته باشند. راه های مهاجرت به این کشور به شرح ذیل می باشد.

  • مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق کار
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت
  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق ازدواج با فردی با تابعیت
  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق پناهندگی

یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به این کشور تحصیل در دانشگاه های کانادا می باشد. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه پیشنهاد می شود مقاله مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را مطالعه نمایید.

شرایط اقامت در شهر ونکوور کانادا

پس از ارائه نکاتی درباره شهر ونکوور کانادا، قصد داریم به بررسی چگونگی اخذ اقامت از کشور کانادا بپردازیم. اقامت در این کشور به 2 صورت اقامت کوتاه مدت و اقامت بلند مدت امکان پذیر می باشد. افرادی که قصد دارند کمتر از 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند باید مجوز اقامت کوتاه مدت کانادا را دریافت نمایند.

اما اگر قصد اقامت بیشتر از 6 ماه در کانادا را دارید باید ویزای بلند مدت کشور کانادا را کسب نمایید. متقاضیان می توانند از طریق یکی از روش های زیر اقامت دائم این کشور را به دست آورند:

  • ازدواج با فردی با تابعیت کشور کانادا
  • وجود یکی از اعضاء خانواده فرد که دارای اقامت دائم این کشور می باشد.
  • افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت اقامت دائم این کشور را به دست آورند باید در سرمایه گذاری بانک ها و شرکت های کانادا شرکت کنند.

در این مقاله اطلاعاتی درباره شهر ونکوور کانادا ارائه شد، اگر قصد مهاجرت به این شهر را دارید پیشنهاد می شود برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل در طول انجام کار با متخصصین مهاجرتی مشورت نمایید. کارشناسان و وکلاء موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا اطلاعات کاملی در رابطه با مهاجرت به این کشور در اختیار شما عزیزان قرار دهند، جهت دریافت مشاوره های رایگان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :