مهاجرت سرمایه گذاری در سوئیس

سرمایه گذاری در سوئیس

سرمایه گذاری در سوئیس

سرمایه گذاری در سوئیس، یکی از راه های گرفتن اقامت و مهاجرت به این کشور می باشد، زیرا برای بسیاری از سرمایه گذاران یک مقصد رویایی است. کشور سوئیس به دلیل استانداردهای بالای زندگی، بی طرفی سیاسی، زیرساخت های کلاس جهانی و چشم انداز زیبا، به یکی از مهاجر پذیرترین کشورها در اروپا تبدیل شده است. سوئیس همیشه یک مقصد ایده آل برای افراد بازنشسته، سرمایه گذاران تجاری و افراد ثروتمند بوده است.

گرفتن تابعیت دوم و اقامت از طریق سرمایه گذاری در سوئیس هیچ محدودیتی ندارد. مهاجرت به سوئیس توسط سرمایه گذاری با سرعت بیشتری در حال رشد می باشد. این قانون نه تنها در سوئیس بلکه در سطح جهانی در حال رشد است، زیرا مردم متوجه هستند که داشتن اقامت و تابعیت دوم نه تنها مطلوب است بلکه بخشی حیاتی از هرگونه استراتژی امنیتی، حریم خصوصی و امنیتی موثر جهانی است.

3 روش اصلی برای درک نحوه سرمایه گذاری در سوئیس در لیست زیر آمده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • توسط یک بانک
  • مشاور روبو (Robo)
  • سرمایه گذاری توسط یک کارگزار سوئیسی معروف به رویکرد DIY

سرمایه گذاری از طریق بانک در سوئیس

سرمایه گذاری از طریق بانک یک مسیر مشترک برای بسیاری از سرمایه گذاران سوئیسی است. باید تماس بانکی محلی خود را داشته باشید، بانک ها نمونه کارها را اداره می کنند و نیازی به باز کردن حساب با ارائه دهنده دیگری نمی باشد. درک اینکه چرا بسیاری این راحتی را انتخاب می کنند و از این مشارکت مطمئن استفاده می کنند، آسان است. بانک ها طیف وسیعی از وجوه و گزینه های مختلف را برای سرمایه گذاری و آماده کردن متقاضیان برای انواع سرمایه گذاری و مدل های ریسک ارائه می دهند. ضرر بزرگ سرمایه گذاری در یک بانک سوئیس کارمزد است.

به خاطر داشته باشید، نمونه کارهای شما شامل ترکیبی از سهام، اوراق قرضه، REITs و غیره خواهد بود. هر یک از این دارایی ها هزینه های اساسی خود را دارند، که در مجموع تأثیر سرمایه گذاری اولیه شما را کاهش می دهد. این بدان معنی است که هزینه ها در طولانی مدت بیشتر می شوند. مهمترین مزایای سرمایه گذاری در بانک های سوئیس اطمینان به این بانک ها و امکان نشت و تماس با آنها برای ایجاد نمونه کارها می باشد. همان طور که گفته شد، هزینه تنها عیب این روش است. هزینه های زیادی برای سرمایه گذاری در بانک وجود دارد.

سرمایه گذاری توسط یک مشاور روبو در سوئیس

مشاوران روبو (Robo) برای تازه کاران کار در سوئیس و سرمایه گذاری ایده آل می باشند. زیرا آنها از همه مواردی که با انجام اولین قدم ها، شما را متوقف می کنند مراقبت می کنند. به عنوان مثال، آنها ریسک شما را محاسبه می کنند، نمونه کارهای شما را حل می کنند و دارایی را خرید و فروش می کنند بدون اینکه نیازی به لمس چیزی داشته باشید. نکته خوب این است، اگر می خواهید چیزهای فوری را یاد بگیرید و بیشتر بدانید، همه چیز در دسترس است تا این کار را انجام دهید.

در جدول زیر مزایا و معایب سرمایه گذاری از طریق مشاوره روبو را مشاهده می کنید:

مزایای سرمایه گذاری با یک مشاور روبومعایب سرمایه گذاری با یک مشاور روبو
برای شروع ساده می باشد.شما همیشه نسبت به «رویکرد DIY» خالص اندکی حق بیمه پرداخت خواهید کرد.
به حداقل مدیریت نیاز دارد.سیستم عامل های خاص “معایب” خاص خود را دارند.
بسیار ارزان تر از پیشنهادات مشابه از بانک ها می باشد.حساب های آزمایشی و تخفیف های رایگان، با مانع کم برای ورود به حساب های وجود دارد.

این روش از نظر هزینه بسیار خوب، بسیار کم هزینه تر نسبت به بانک ها می باشند. به طور کلی تجربه مشتری در آن بسیار عالی است. مشاوران Robo اولین قدم منطقی برای تازه واردانی هستند که می خواهند با سرمایه گذاری شروع به کار کنند.

سرمایه گذاری توسط یک مشاور روبو در سوئیس

ثبت ارزش سرمایه توسط یک کارگزار سوئیسی

برای کسانی که مشتاق هستند به صورت شخصی نمونه کارها ایجاد کنند، دارایی هایی را که می خواهند خریداری کنند پیدا کنند و معاملات خود را انجام دهند. این کار را می توانید به راحتی از طریق یک کارگزار در سوئیس انجام دهید. رویکرد DIY، تا حد زیادی ارزان ترین روش خرید سهام در سوئیس است. برخی از کارگزاران مانند DEGIRO حتی لیستی از وجوه قابل معامله در بورس را ارائه می دهند که می توانید هر ماه به صورت رایگان معامله کنید و هزینه زندگی در سوئیس را بیشتر کاهش دهید.

در جدول زیر مزایا و معایب این روش را مشاهده می کنید:

مزایای سرمایه گذاری با یک کارگزارمعایب سرمایه گذاری با یک کارگزار
ارزان است.برای تازه کارها سخت است.
شما دقیقا در مورد آنچه می خواهید بخرید کنترل کامل دارید.هر بار باید دارایی را به صورت دستی خریداری کنید.

در حالی که ایجاد نمونه کارهای شخصی مستقیما رو به جلو و مقرون به صرفه است. برای برخی از افراد روش DIY بسیار سخت خواهد بود. اگر ایده خرید سهام هر ماه از طریق یک سیستم کارگزار برای شما مناسب نیست. این قابل درک است که بخواهید در عوض مسیر مشاور روبو را در نظر بگیرید.

اوراق قرضه و خرید فلزهای با ارزش در سوئیس

به زبان ساده، اوراق قرضه وام می باشد. هنگام خرید اوراق قرضه، در ازای دریافت نرخ بهره مشخص برای مدت معین، پول نقد خود را به ناشر اوراق قرضه می دهید. به طور معمول، ناشر اوراق قرضه دولت ها و مشاغل هستند که بسیار ایمن، ثابت و قابل اعتماد و در مقایسه با سهام، اوراق قرضه بسیار کم خطر می باشند. در زمان عدم اطمینان و افت در بازارهای مالی، اوراق قرضه شبکه ایمنی برای کاهش تأثیر هستند، ارزش آن ها نه به اندازه سهام ولی کاهش می یابد.

اوراق بهادار شما را قادر می سازد تا یک نمونه کار مناسب و متعادل ایجاد کنید که اهداف سرمایه گذاری و تحمل ریسک شما را نشان دهد. اما با این ریسک کمتر، بازده کمتری نیز حاصل می شود. اوراق قرضه هرگز شما را ثروتمند نمی کنند اما آنها از سرمایه گذاری شما در زمان های نامشخص محافظت می کنند و باید شما را در طولانی مدت از تورم جلو ببرند. اگر قصد سرمایه گذاری و زندگی در سوئیس دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :