مهاجرت سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلند یکی از شاخص ترین راه های اخذ اقامت ایرلند می باشد که در دهه گذشته، مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است. ایرلند نام یک جزیره در جنوب غربی اروپا است که توسط شیوه حکومت جمهوری اداره می شود. این کشور با دارا بودن اقتصادی قدرتمند و پویا، جذب شرکت های بین المللی برای فعالیت در این کشور، توانسته خود را در میان ثروتمند ترین کشور های دنیا جای دهد و هر ساله درخواست های زیادی را برای قبول مهاجران دریافت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شیوه اخذ اقامت ایرلند توسط سرمایه گذاری، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

شرایط سرمایه گذاری در ایرلند

امروزه ایرلند با پیشروی در عرصه اقتصادی و گسترش فعالیت های اقتصادی خود، توانسته است که خود را به یکی از قدرتمند ترین اقتصاد های حوزه اروپا تبدیل کند. این کشور با جذب سرمایه گذاران و شرکت های بین المللی از سرتاسر جهان، گردش مالی و اقتصادی خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. یکی از معمول و معقول ترین راه های مهاجرت به ایرلند، سرمایه گذاری در بخش اقتصادی این کشور است. سرمایه گذاری در ایرلند اخذ ویزا و اقامت را برای متقاضیان این امر بسیار راحت و قابل دسترس تر می سازد. کسانی که سرمایه خوبی دارند و می توانند از این طریق برای اخذ ویزا اقدام کنند.

یکی از روش های سرمایه گذاری در ایرلند، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و املاک و سرمایه گذاری در این بخش است. برای انجام این روش، فرد متقاضی بایستی که مبلغی بالغ بر 2000000€ (یورو) در املاک و زمین های مشخص شده ایرلند سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری شما می تواند خرید یک یا چند ملک را شامل شود. اما نکته قابل توجه این است که این املاک باید به مدت 5 سال به نام شما باشد و حق فروختن این املاک را ندارید. اقامت اخذ شده توسط این روش به مدت 5 سال معتبر بوده و پس از آن امکان تمدید آن وجود دارد. این نوع از اخذ اقامت، محدودیت هایی نیز دارد که باید به آنها توجه داشته باشید.

سرمایه گذاری در ایرلند از طریق کمک هزینه

در این روش، شما باید در یک پروژه عمومی و عام المنفعه در زمینه های هنر، ورزش، فرهنگی، آموزشی و یا در حوزه سلامت مشارکت داشته باشید. برای اخذ ویزا از طریق سرمایه گذاری در ایرلند و با روش کمک هزینه، بایستی حداقل مبلغی معادل 500000€ (یورو) را به یکی از فعالیت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم اهدا کنید. لازم به ذکر است که این مبلغ بلا عوض بوده و یک کمک بشردوستانه در نظر گرفته می شود، هیچ مبلغی از این پول به شما باز نخواهد گشت. در صورتی که قصد داشته باشید با چند نفر به صورت شریکی چنین کاری را انجام دهید، می توانید هر کدام مبلغ 400000€ (یورو) را به یک پروژه عمومی اهدا کنید.

این روش نیز همانند روش خرید ملک در ایرلند، به شما امکان اقامت 5 ساله می دهد. پس از این 5 سال امکان تمدید آن نیز وجود خواهد داشت. این روش برای سرمایه گذاری در ایرلند، نیازمند حضوری دائمی شما در این کشور را ندارد. شما می توانید تنها یک بار در سال به ایرلند سفر داشته باشید. پس از 8 سال اقامت موقت شما در ایرلند، می توانید درخواست پاسپورت ایرلند را به دولت این کشور بدهید. مدارک و شرایط شما به طور کامل بررسی خواهد شد و پس از قبولی در آزمون و پذیرش و هماهنگی آداب و رسوم فرهنگ این کشور، پاسپورت این کشور برای شما به ثبت رسیده و صادر خواهد شد. در خصوص مهاجرت به ایرلند، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

سرمایه گذاری در ایرلند از طریق کمک هزینه

سرمایه گذاری در ایرلند از طریق کار آفرینی

راه اندازی یک استارت آپ و یا کسب و کار در ایرلند، یکی از راه های اخذ ویزای سرمایه گذاری در ایرلند می باشد. طبق قوانین ایرلند، لگر کسی بتواند یک کسب و کار موفق و پرسود را در این کشور راه اندازی کند. می تواند به اقامت در این کشور دست پیدا کند. لازم به ذکر است که یکی از لازمه های ثبت این استار آپ این است که شرکت ثبت شده باید به نام فرد متقاضی اقامت باشد. متقاضی اصلی مهاجر، باید حداقل سرمایه 50000€ (یورو) و برای سهامداران شرکت، هر کدام سرمایه ای معادل 30000€ (یورو) داشته باشند.

این روش از سرمایه گذاری در ایرلند، مزایای بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. از مزایای آن می توان به صدور اجازه اقامت همسر و فرزندان زیر 18 سال به عنوان همراه شما اشاره کرد. پس از اقامت همراهان شما، به همسر اجازه کار و به فرزندان، اجازه تحصیل تعلق می گیرد. در صورت موافقت با پروژه کارآفرینی شما، در ابتدا برای فرد مهاجر یک ویزای 3 ساله صادر می شود. این ویزا پس از 3 سال اولیه، امکان تمدید آن به مدت 5 سال دیگر نیز وجود دارد. متقاضی می تواند بعد از گذشت 8 سال، برای پاسپورت ایرلندی اقدام کند. پس از پس از قبولی در آزمون و پذیرش و هماهنگی آداب و رسوم فرهنگ این کشور، پاسپورت این کشور برای شما به ثبت رسیده و صادر خواهد شد.

مدارک اخذ ویزای سرمایه گذاری در ایرلند

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در ایرلند، شما باید مدارکی را تسلیم دولت ایرلند کنید. این مدارک باید کاملا مرتب شده و کامل شده باشد. مدارک در امر مهاجرت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر گونه سهل انگاری در جمع آوری آن می تواند باعث دردسر شود.

مدارکی که برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در ایرلند دارید به شرح زیر می باشد:

  • اصل و کپی گذرنامه متقاضی اصلی و همراهان
  • مدارک ثابت کننده تمکن و منبع مالی فرد سرمایه گذار
  • مدارک اثبات سرمایه لازم برای سرمایه گذاری
  • مدرک اثبات عدم سوءپیشینه
  • پرداخت هزینه ویزا
  • 2 عدد عکس سایز گذرنامه

ایرلند مسیر را برای شما دوستان سرمایه گذار هموار کرده است و از طریق این روش می توانید در ابتدا ویزای موقت و پس از 8 سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. پس اگر جویای اخذ اقامت ایرلند هستید، زمینه های زیادی برای سرمایه گذاری شما در ایرلند وجود دارد که می توانید از طریق آن ها اقدام کنید. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در زمینه بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :