مهاجرت تحصیلی کرواسی

رشته هتلداری در کرواسی

رشته هتلداری در کرواسی

رشته هتلداری در کرواسی با هدف آموزش دانشجویان برای مدیریت فرآیندهای اقتصادی و مقابله با وظایف پیچیده در زمینه اقتصاد بازرگانی در گردشگری و هتلداری، با تمرکز ویژه بر مدیریت هتل می باشد. برنامه هتلداری ترکیبی از مهارت ها و تخصص آکادمیک و یک ذهنیت کارآفرینی برای تحول کسب و کار را ارائه می دهد. موضوعات از روندهای فعلی در صنعت هتلداری پیروی می کنند و محتوای درسی جذاب و به روز را با تعادل بین دانش نظری و عملی ارائه می دهند.

دوره های ارائه شده رشته هتلداری به توسعه و عملکرد کسب و کار هتل از دیدگاه ذینفعان مختلف مانند مدیران، کارکنان، جوامع محلی یا ایالت می پردازد. دانش ‌آموزان برای ترویج رفتار مسئولانه در گردشگری و مهمان ‌نوازی بر اساس اصول توسعه پایدار و اصول اخلاقی، ترویج رویکردی متعادل در ارزیابی اثرات اقتصادی، زیست‌ محیطی و اجتماعی در توسعه کسب‌ وکارهای هتلداری آموزش می ‌بینند. در این مقاله به جزئیات رشته هتلداری در کرواسی توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خواهیم پرداخت.

مقطع کارشناسی رشته هتلداری در کرواسی

مدارک کارشناسی در مدیریت هتلداری، توسعه استراتژی های تجاری برای صنعت گردشگری را آموزش می دهد. دانشجویان رشته هتلداری یاد می‌ گیرند که چگونه غذای با کیفیت، محل اقامت و فعالیت‌ های سرگرم‌ کننده را مدیریت کنند، همگی به منظور دستیابی به رضایت مشتری. مطالعات مقطع کارشناسی هتلداری دانشجویانی را هدف قرار می‌دهد که از سفر لذت می‌برند و به دنبال شغلی پویا با تعامل انسانی هستند. اگر از مسافرت کردن، کار با مردم لذت می برید و مطمئن هستید که مهمانان در مجموع اوقات خوبی را سپری می کنند، باید لیسانس مدیریت هتلداری بخوانید.

دانشکده گردشگری و مدیریت هتلداری تنها موسسه دانشگاهی کرواسی است که برنامه های تحصیلی در زمینه گردشگری، مهمان نوازی و توسعه پایدار را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین از طریق یک سری برنامه های یادگیری مادام العمر انجام می دهد. این دانشکده به منظور پاسخگویی به چالش های اقتصادی و اجتماعی با راه حل های مبتنی بر علم، مشارکت های خلاقانه ای را با بخش خصوصی، بخش دولتی و جامعه مدنی ایجاد کرده است. به عنوان بخشی از برنامه های تحصیلی، دانشکده دوره هایی را به زبان های خارجی، به ویژه به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

مقطع کارشناسی رشته هتلداری در کرواسی

دوره های رشته هتلداری در کرواسی

اکثر دوره های مدیریت هتلداری به عنوان کارشناسی(کارشناسی هنر) یا B.Sc ارائه می شوند. مدارک فارغ التحصیلی در کرواسی 3 سال طول می کشد. در حین تحصیل در کرواسی در مدیریت هتلداری، می توانید از تخصص هایی مانند مدیریت هتل، مدیریت رستوران، مدیریت رویداد، مدیریت برند لوکس و سایر انتخاب کنید. دوره هایی که در دوره کارشناسی در مدیریت هتلداری می گذرانید از دانشگاه و برنامه ای به دانشگاه دیگر متفاوت است. با این حال، می توانید انتظار داشته باشید که در کلاس های فرهنگ و آداب و رسوم جهانی، تجربه خدمات پیشرو، اصول مدیریت هتلداری، مدیریت مالی و درآمد، طراحی و توسعه گردشگری و سایر شرکت کنید.

کلاس های آموزشی رشته هتلداری به دانشجویان کمک می کند تا طیف گسترده ای از مهارت های خاص صنعت و نرم را توسعه دهند. این موارد از مهارت های خدمات به مشتری، آگاهی فرهنگی و ارتباطات تا وظیفه چند وظیفه ای، زبان های خارجی ، کار تیمی و توجه به جزئیات متغیر است. تمام این مهارت ها در صنایع گردشگری و مهمان نوازی ضروری است، جایی که شما باید با انواع مختلفی از افراد، شخصیت ها، تیم ها کار کنید و اطمینان حاصل کنید که میهمانان یا مشتریان شما همیشه از یک تجربه 5 ستاره لذت می برند.

برنامه های آموزشی هتلداری در کرواسی

برنامه هتلداری در کرواسی بر تضمین امنیت و آسایش مشتری در یک هتل، رستوران یا مرکز تفریحی تمرکز دارد. مدیریت مهمان نوازی بر رضایت مشتری متمرکز است که منجر به وفاداری و تجارت مکرر او می شود. دانشجویان مدیریت هتلداری معمولا این فرصت را دارند که تجربه عملی در سازمان های مهمان نوازی واقعی دریافت کنند. مدیریت هتلداری تئوری هایی از رشته های مشابه همچون بازرگانی، مدیریت بازرگانی و مدیریت زنجیره تامین را ادغام می کند.

موضوعات اصلی ارائه شده در برنامه هتلداری در کرواسی عبارتند از:

موضوعات اصلی ارائه شده در برنامه هتلداری در کرواسی

برنامه هتلداری در کرواسی مدرک پایه برای ارائه دانش مرتبط برای نقش های رهبری و ایجاد زمینه برای مطالعه بیشتر در سطح بالاتر طراحی شده است. پس از اتمام این برنامه، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت تا در شرکت‌ های صنعت هتلداری و همچنین سایر اشکال انتخابی تامین و پشتیبانی گردشگری، سیستم سازمان گردشگری، هیئت ‌های گردشگری، آژانس ‌های مسافرتی، انجمن‌ های گردشگری، بخش عمومی، رسانه ‌ها، خدمات حسابداری، کنترل‌ ها و بازرسی ‌ها، سیستم آموزشی، موسسات مالی و سایر سیستم ‌های تجاری اقتصادی که در آن دانش ویژه گردشگری و مهمان ‌نوازی با تمرکز بر مدیریت هتل مورد نیاز است.

آینده شغلی رشته هتلداری در کرواسی

مدیریت هتلداری در کرواسی دانشجویان را با مهارت های لازم برای اجرای استراتژی های توسعه تجارت و مدیریت کیفیت آماده می کند. مدیریت هتلداری در کرواسی به منظور کنترل سازمان، برنامه ریزی و برنامه ریزی فعالیت ها، توانایی های اداری اولیه را به دست خواهند آورد. مهم‌ تر از همه، دانشجویان مهارت‌ های ارتباطی و خدمات مشتری عالی را توسعه خواهند داد زیرا کار در تسهیلات هتلداری مستلزم ایجاد و حفظ روابط کاری مثبت با همکاران و مشتریان است.

فارغ التحصیلان مدیریت رشته هتلداری در کرواسی برای استخدام در رستوران ها، هتل ها، کازینوها، کلوپ ها و خدمات غذای قراردادی درخواست می دهند. آنها به عنوان مدیر هتل، آژانس مسافرتی، منشی، کنترل کننده هزینه، مدیر رستوران یا پرسنل خطوط کروز شغل پیدا می کنند. جهت اطلاع از جزئیات بیشتر روند درخواست با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :