مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته موسیقی در بلغارستان

رشته موسیقی در بلغارستان

رشته موسیقی در بلغارستان، از زمان تأسیس دانشگاه بلغارستان جدید وجود داشته است. اجراها و مطالعات خلاقانه دپارتمان در زمینه ژانرهای موسیقی و صحنه را دارا می باشد. از همان ترم اول، دانشجویان برنامه های موسیقی فرصت اجرای خلاقانه در صحنه حرفه ای در ژانرهای موسیقی کلاسیک، آواز اپرا، جاز، پاپ، راک و فولکلور را دارند.

این دپارتمان آموزش هایی را در زمینه کارگردانی اپرا و باله، سیستم های کامپیوتری در موسیقی ایجاد و معرفی کرده است:

  • آهنگسازی موسیقی کامپیوتری
  • گیتار کلاسیک و جاز
  • هنر رقص
  • مدیریت و تولید موسیقی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همکاری بخش موسیقی با سازمان های بلغارستانی و بین المللی، تبادل به روز دانش و ایده در زمینه هنر موسیقی مدرن را تضمین می کند.

کارشناسی رشته موسیقی در بلغارستان

دوره های کارشناسی دارای طول استاندارد 4 سال است، اما سیستم اعتباری اجازه می دهد تا یک برنامه تحصیلی فردی که می تواند در مدت زمان متفاوت باشد. در طول سال اول و دوم دوره تحصیلی کارشناسی، شامل دوره های آموزش عمومی برای دانش و مهارت و دوره آموزش عمومی در برنامه انتخابی است، یعنی دوره های دو ترم در زمینه های علمی پایه و دوره های خاص برنامه می باشد.

هدف از بخش اول برنامه های مقطع کارشناسی، کسب پیشینه آموزشی گسترده برای آماده سازی دانشجویان برای انتخاب رشته تخصصی است. دانشجویانی که بخش اول دوره کارشناسی خود را با موفقیت گذرانده اند، در سال سوم و چهارم که پارت دوم برنامه کارشناسی به حساب می آید، ادامه تحصیل می دهند و می توانند به ادامه بخش اول برنامه کارشناسی خود ادامه دهند.

زیر هزینه های تحصیل در رشته موسیقی در بلغارستان در جدول زیر آمده است:

فهرستنرخ بر حسب یورو
شهریه ترم1500€
غذا150€ تا 300€
محل اقامت150€
خرج زندگی450€ تا 550€
حمل و نقل30€

کارشناسی رشته موسیقی در بلغارستان

الزامات رشته موسیقی در بلغارستان

دانشجویی که به دنبال تحصیل در رشته موسیقی است، باید حداقل تجربه ای از ساز یا تخصص انتخابی شما داشته باشد. مدرک موسیقی در بلغارستان برای هر دانش آموزی که علاقه زیادی به موسیقی دارد و مایل است دانش نظری و عملی خود را بیشتر کند، عالی است. دانشجویان موسیقی در بلغارستان نه تنها با آموزش عملی و کاربرد ساز آشنا می شوند بلکه با تئوری موسیقی نیز آشنا خواهند شد. این ممکن است شامل تاریخچه موسیقی، اجرا، تنظیم، هارمونی و فناوری موسیقی باشد. مدرک شما در ترکیبی از حالت ها تحویل داده می شود. ممکن است گزینه ای برای شما وجود داشته باشد که در یک موقعیت کاری شرکت کنید، اما این تضمین نمی شود.

به طور کلی الزامات زیر برای درخواست پذیرش رشته موسیقی جهت تحصیل در بلغارستان مورد نیاز است:

الزامات رشته موسیقی در بلغارستان

دانشگاه برتر موسیقی در بلغارستان

آکادمی ملی موسیقی بلغارستان، نه تنها یک مرکز پیشرو آموزش موسیقی، بلکه یک مرکز فرهنگی قابل توجه است که ابتکارات خلاقانه همه کاره آن شهرت و اعتبار عمومی بیشتری پیدا می کند. معتبرترین مدرسه موسیقی آموزش عالی در بلغارستان با قدیمی ترین، بهترین و کارآمدترین سنت های حرفه ای است. امروز به همان اندازه که در گذشته انجام داده است، بر پتانسیل و دستاوردهای برجسته ترین و مشهورترین هنرمندان این حوزه تمرکز دارد. فارغ التحصیلان آن برنده جوایز برتر در مسابقات بین المللی معتبر و شرکت در ابتکارات بین المللی موسیقی هستند. دوره های آکادمی ملی موسیقی توسط نمایندگان مشهور هنر و علم موسیقی در بلغارستان تدریس می شود. حرفه ای بودن آنها با حضور آنها در زندگی موسیقی جهانی و تبادل تحقیقاتی سنجیده می شود و کیفیت آموزش و پیشرفت هنرجویان را تضمین می کند.

آکادمی موسیقی در بلغارستان دارای غنی ترین کتابخانه تخصصی موسیقی در بلغارستان با مجموعه ای از رکوردها است. آکادمی بیش از 30 رشته را ارائه می دهد که بر اساس سنت های آزمایش شده و اثبات شده موسیقی شناسی بلغاری و سنت های آموزش آواز، ساز و باله بلغاری است. همه برنامه های درسی در فواصل زمانی منظم به روز می شوند تا با مدرن ترین استانداردها در آموزش، هنر موسیقی، تحقیق و تدریس مطابقت داشته باشند. دانشجویان این فرصت را دارند که در تولیدات، کنسرت ها، اجرای موسیقی، جلسات پژوهشی، سمینارها، کنفرانس ها، دوره های سخنرانی شرکت کنند.

مزایای تحصیل موسیقی در بلغارستان

مزیت اصلی تحصیل رشته موسیقی در بلغارستان تحصیل در دانشگاه های به روز است. این دانشگاه دارای استودیوها، سالن های کنسرت و کلاس های مجهز به تمام آلات موسیقی مورد نیاز است. دانش آموزان برای تمرین دانش خود نیازی به رفتن به جای دیگری ندارند. این دانشگاه دارای یک ارکستر معتبر است که اکنون بیش از یک قرن است که فعال و اجرا می کند. این ارکستر متشکل از اساتید و دانشجویان دانشگاه است و فرصت بسیار خوبی برای دانشجویان است تا هنر خود را به جهانیان به نمایش بگذارند. این دانشگاه روابط بین المللی خوبی برقرار کرده است و عضو انجمن موسسات آموزش عالی اگر هنر (AES) است.

این دانشگاه یکی از اعضای برنامه اراسموس اروپایی است که از طریق آن تبادل دانشجو و کارمند بین دانشگاه های همکار امکان پذیر است. این دانشگاه مجله الکترونیکی خود را ایجاد کرده و یافته های دانشجویان خود را در آن منتشر می کند. همایش های متعددی نیز توسط این دانشگاه در حال برنامه ریزی و برگزاری است. آکادمی موسیقی سوفیا یک موسسه آموزش عالی در بلغارستان است که در زمینه موسیقی تخصص دارد. با روابط بین المللی عالی و بورسیه های تحصیلی فراوان در این دانشگاه، هر دانشجوی جوانی که به موسیقی علاقه دارد، آرزوی عضویت در این خانواده نخبه را دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده دریافت پذیرش رشته موسیقی در بلغارستان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :