مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته انیمیشن در بلغارستان

رشته انیمیشن در بلغارستان

اگر در نظر دارید با استفاده از خلاقیت داستان ها را زنده کنید، کاندیدای خوبی برای تحصیل در رشته انیمیشن در بلغارستان می باشید. خلاقیت و تخیل در زمینه انیمیشن با هم ترکیب می شوند. اگر همیشه از کارهای خلاقانه مانند طراحی، تصویرسازی، فیلم و طراحی لذت برده اید، ممکن است بخواهید در رشته انیمیشن تحصیل کنید.

مدرک رشته انیمیشن به شما مهارت های فنی و خلاقانه می دهد تا از یک حرفه پر رونق در حوزه هنر و دیجیتال لذت ببرید. ما به بررسی این موضوع می پردازیم که تحصیل در رشته انیمیشن شامل چه مواردی می شود، چه تخصص هایی را می توانید دنبال کنید و انواع مشاغل و نقش هایی که پس از فارغ التحصیلی می توانید داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی می کند که تحصیل در رشته انیمیشن در بلغارستان چگونه است و چه چیزی یاد خواهید گرفت.

شرایط تحصیل در رشته انیمیشن در بلغارستان

با ترکیب تکالیف انفرادی و پروژه های گروهی، اولین سال تحصیلی شما در رشته انیمیشن در بلغارستان به گونه ای طراحی شده است که پایه مهارت ها و دانش را برای ایجاد اولین انیمیشن های خود در اختیار شما قرار دهد. شما این شانس را خواهید داشت که از طریق مجموعه ای از کارگاه ها، سخنرانی ها و سمینارها، انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی CG، 2 بعدی سنتی، استاپ موشن و انیمیشن های تجربی را امتحان کنید. این کار عملی توسط سخنرانی هایی در زمینه انیمیشن، طراحی، طراحی، استوری بورد و تاریخ و تئوری انیمیشن پشتیبانی می شود. پروژه ‌ها ترکیبی از تکالیف کوتاه و خلاصه ‌های زنده جامع و کار با متخصصان خارج از دانشگاه خواهند بود. سال دوم شما به شما امکان می دهد مسیری را در انیمیشن یا جلوه های بصری انتخاب کنید. در طول این سال شما تمرین انیمیشن یا VFX فردی خود را در مسیر تحصیل در بلغارستان توسعه خواهید داد.

تقویت علایق و مهارت های خود بخشی از سال دوم شما مستلزم تبدیل شدن به یکی از اعضای ضروری تیم تولید برای یکی از پروژه‌های سال سوم است و همچنین بینش بیشتری نسبت به کار تیمی و همکاری به شما می‌ دهد. سال دوم شما همچنین به شما این فرصت را می دهد که در یکی از شرکای بین المللی فالموث از طریق تحصیل در خارج از کشور تحصیل کنید. به عنوان یک دانشگاه خلاق کامل، فرصتی برای همکاری با دانشجویان دوره های دیگر مانند فیلم خواهید داشت. تلویزیون بازیگری و تصویرسازی، اغلب برای کار پروژه شما مفید است. سال آخر شما به شما این امکان را می دهد که یک انیمیشن اصلی را راه اندازی و تولید کنید.

چارت تحصیلی رشته انیمیشن در بلغارستان به شرح زیر است:

چارت تحصیلی رشته انیمیشن در بلغارستان

دوره های آموزشی رشته انیمیشن در بلغارستان

بیشتر دوره های کارشناسی انیمیشن در مقطع کارشناسی هنر (BA) یا کارشناسی هنرهای زیبا (BFA) خواهند بود. همین امر در مورد مدارک تحصیلات تکمیلی که به عنوان Master of Arts (MA) یا Master of Fine Arts (MFA) طبقه بندی می شوند، صدق می کند. مدرک کارشناسی انیمیشن در بلغارستان بین 3 تا 4 سال طول می کشد. در حالی که مدرک کارشناسی ارشد معمولا یک سال به صورت تمام وقت طول می کشد.

شما می توانید از بین تخصص های مختلف رشته انیمیشن در بلغارستان مانند موارد زیر بهره مند شوید:

  • انیمیشن بازی
  • توسعه بازی
  • انیمیشن سه بعدی
  • انیمیشن دو بعدی
  • انیمیشن دیجیتال
  • محاسبات خلاق
  • انیمیشن و VFX
  • تصویرسازی و انیمیشن
  • انیمیشن شخصیت

در طول تحصیل در رشته انیمیشن در بلغارستان، مهارت های زیر را به دست خواهید آورد که قابل انتقال به سایر حرفه های دیجیتال خلاق است:

  • توجه به جزئیات
  • مهارت های فنی
  • اعتماد به نفس با نرم افزارهای تخصصی
  • حل مسئله
  • ارتباط
  • مهارت های مدیریت پروژه
  • مهارت های طراحی

انواع درجه های رشته انیمیشن در بلغارستان

چشم انداز شغلی رشته انیمیشن در بلغارستان

چشم انداز حقوق انیماتورها در بلغارستان به تجربه حرفه ای، نوع شغل و مدرک آنها بستگی دارد. در حالی که صنعت به طور پیوسته در حال رشد است، تعداد دانشجویانی که وارد این شغل می شوند نیز در حال افزایش است و انیمیشن را به یک زمینه رقابتی تبدیل می کند. BLS گزارش می دهد که 71600 شغل فعلی برای هنرمندان و انیماتورهای چند رسانه ای وجود دارد و پیش بینی می شود این صنعت حدود 3000 فرصت جدید را از سال 2018 تا 2028 اضافه کند. فرصت های شغلی به یک مکان جغرافیایی محدود نمی شود، اگرچه مناطق ساحل غربی و شمال شرقی ایالات متحده معمولاً حقوق بیشتری ارائه می دهند.

همان طور که در نمودار زیر نشان داده شده است، پتانسیل درآمد یک کارگر در حیطه انیمیشن تا حد زیادی به نوع شغل و تجربه صنعت آنها بستگی دارد:

پتانسیل درآمد یک کارگر در حیطه انیمیشن با توجه به تجربه در بلغارستان

با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد تاریخ شروع پذیرش در رشته انیمیشن در بلغارستان و موارد دیگر در راستای اعزام دانشجو به بلغارستان اطلاعات کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :