مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته اقتصاد در آمریکا

رشته اقتصاد در آمریکا

رشته اقتصاد در آمریکا یکی از رشته های پویا می باشد زیرا اقتصاد رکن مهمی است که موفقیت در آن مستلزم استفاده از دانشجویان مبتکر و دانشمند است. بدین ترتیب ارائه مطالب تخصصی و جدید از سوی دانشگاه و استادان متبحر در امر اقتصاد از دیگر عوامل موفقیت آمریکا در رشته اقتصاد است. رشته اقتصاد در آمریکا رشته ای است پرطرفدار که دانشجویان آن در زمینه ریاضیات و استدلال در خصوص تخصیص منابع و بهره وری بالا از خدمات و کالا استعداد و دانش خوبی دارند. اقتصاد علمی است که چگونگی تولید کالاها و خدمات توسط جوامع و همچنین نحوه مصرف آنها را بررسی می کند. این امر در بسیاری از مقاطع مهم در طول تاریخ بر مالیات جهانی تأثیر گذاشته و بخشی حیاتی از زندگی روزمره ماست. رشته اقتصاد در آمریکا در دانشگاه ها در مقاطع مختلف موجود است.

اقتصاد غربی با اقتصاد شرقی و خاورمیانه متفاوت است، پس در واقع دانش و رشته آنها نیز کمی تفاوت دارد. تحصیلات تکمیلی در رشته اقتصاد در آمریکا، برای دانشجویان ممکن است بهتر باشد و موجب شود تا بتوانند مشاغلی مانند تحلیلگران و اقتصاددانان در دولت و شرکت های چند ملیتی و یا فرصت تدریس در آموزش عالی و یا مشاوره در سازمان های تجاری را پیدا کنند. آمریکا بزرگترین اقتصاد ملی جهان و پیشرو تاجر جهانی است. روند گشودن بازارهای جهانی و گسترش تجارت، که از سال 1934 در ایالات متحده آغاز شد و از زمان پایان جنگ جهانی دوم به طور مداوم دنبال می شود، اقتصاد نقش مهمی در توسعه رفاه آمریکا داشته است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

میزان درآمد رشته اقتصاد در آمریکا

هیئت مدیره فدرال و بانک های فدرال، اقتصاددانان و دستیاران پژوهشی را در مقاطع مختلف تحصیلی استخدام می کنند. داشتن مهارت های آماری و مدیریت داده ها برای بسیاری از مشاغل ورودی مفید خواهد بود. اقتصاددانان در وزارت امور خارجه و خدمات کشوری در وزارت امور خارجه و به عنوان تحلیلگر آژانس اطلاعات مرکزی دارای ارزش هستند. دولت های ایالتی نیز وب سایت های مشابهی دارند که مشاغل خدمات عمومی را با مقیاس دستمزد و روش های درخواست لیست می کنند. انواع مختلف آژانس های بین المللی اقتصاددانان را برای نقش های مختلف استخدام می کنند. زبان های اضافی، مهارت های ارتباطی قوی، تجربه فرهنگ های متنوع و مهارت های آماری اغلب مهم هستند همچنین برخی از بانک ها و سازمان ها برای کارکنام خود دوره های آموزشی و کارآموزی برگزار می کنند تا آنها را به روز کنند.

در جدول زیر حقوق اقتصاددانان را آورده ایم:

شغلدرآمد به دلار
اقتصاددان در مشاغل دارایی و بیمه118290$
اقتصاددان در مشاغل دولتی119590$
خدمات تحقیق و توسعه علمی109670$
خدمات مشاوره ای مدیریتی، علمی و فنی110630$

دولت ها در هر سطح اقتصاددانانی را برای مدیریت و ارزیابی عملکرد خود استخدام می کنند اغلب اوقات فرصت هایی برای اقتصاددانان با مدرک کارشناسی و ارشد و دکترا وجود دارد. یکی از راه های یادگیری کار با افراد غیر انتفاعی مراجعه به وب سایت ها و موسسات کاربردی است. در این موسسات می توانید دوره های کوتاه مدت و کاربردی را بیابید. معتبرترین دانشگاه ها برای رشته اقتصاد در آمریکا دانشگاه هاروارد و سپس موسسه تکنولوژی ماساچوست و دانشگاه پرینستون و دانشگاه استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا است.

میزان درآمد رشته اقتصاد در آمریکا

بهترین کالج ها برای رشته اقتصاد در آمریکا

مطمئنا دانشگاه هاروارد آمریکا اولین و بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته اقتصاد در آمریکا است. هاروارد دانشگاه پر جنب و جوش است و در آن همیشه مهاجران مختلفی وجود دارند. اساتید عالی رتبه و متخصص بسیار آگاه هستند و بیشتر آنها کتاب های درسی خود را می نویسند، بنابراین آنها واقعا می دانند چه چیزی را آموزش می دهند. دانش آموزان نیز عالی هستند. این یک تجربه عالی برای مطالعه رشته اقتصاد در آمریکا است. طول دوره کارشناسی 4 ساله است. کالج ها و دانشگاه های محلی دیگری نیز وجود دارد که شرایط اخذ پذیرش به سختی و رقابت دانشگاه هاروارد نیست. مثلا دانشگاه ییل نیز در طول 4 سال مدرک اقتصاد اعطاء می کند و دانشجویان مهاجر را نیز می پذیرد. در این دانشگاه محیط یادگیری فعال و تشویق کنند و تحریک کننده برای رقابت است.

دانشگاه شیکاگو دانشگاه دیگری است که برای تحصیل در رشته اقتصاد پیشنهاد می شود. بخش مورد علاقه دانشجویان در UChicago قطعا فضای دانشگاهی آن است. دانشجویان دائما به بحث، بازاندیشی و مهم تر از همه گوش دادن تشویق می شوند. دانشجوی تحصیلات تکمیلی هیچ دانشگاه دیگری مانند آن در کره زمین وجود ندارد. تجربه کارشناسی فوق العاده است. استنفورد واقعا مطمئن می شود که دانشجویان سال اول را در زندگی دانشگاه ادغام می کنند. استنفورد همه کارها را به خوبی انجام می دهد. برنامه های درسی فوق العاده، صحنه های اجتماعی، ورزش، غذا، هنر، حتی بهترین هوا را دارد.

ادامه تحصیل در رشته اقتصاد در آمریکا

اقتصاد پایه و اساس انواع فرصت های شغلی است، که بسیاری از فارغ التحصیلان این رشته را به سمت مشاغل موفق در تجارت، دولتی، قانونی و آموزشی سوق داده است. به دنبال ادامه تحصیل و تمرکز بر اقتصاد فنی تر، دانشجویان مهارت های تحلیلی و روش های کسب درآمدهای جدید و توسعه اقتصاد در سطح جهانی در تحصیلات تکمیلی در آمریکا تدریس می شود. دانشجویان برای تحصیلات تکمیلی یا حرفه ای در زمینه هایی مانند اقتصاد و قانون، مدیریت بازرگانی، برنامه ریزی شهری، مددکاری اجتماعی، حمایت از مصرف کننده و مدیریت منابع طبیعی آماده می شوند.

دانشجویان تشویق می شوند که بخشی از انجمن اقتصاد باشند و در تحقیقات کارشناسی شرکت کنند. همچنین در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در آمریکا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد. اگر می خواهید در ایالات متحده آمریکا در رشته اقتصاد در مقاطع مختلف و در دانشگاه های معتبر تحصیل کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا با مشاوران مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :