مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

خرید ملک در آمریکا

خرید ملک در آمریکا

آغاز فرآیند مهاجرتی به سرزمین رویاها و جذابیت های زندگی مدرن می تواند با خرید ملک در آمریکا برای متقاضیان بین المللی کلید بخورد. یکی از رایج ترین سوالات مشتریان خارجی پیرامون خرید ملک آمریکایی این است که این کار به آنها حق قانونی زندگی در ایالات متحده را می دهد یا خیر. متأسفانه، اولین پاسخ همیشه منفی است. صرف خرید املاک و مستغلات در ایالات متحده به طور خودکار متقاضیان را در مسیر شهروندی قرار نمی دهد.

این به این دلیل است که مسائل مهاجرت بسیار دقیق تر از امور سرمایه گذاری خارجی تنظیم شده است و از زمان امضاء قانون میهن پرستی، این کشور به طور فزآینده ای در مورد اینکه چه کسی وارد می شود سخت گیری کرده است. با این حال راهکارهایی در این زمینه وجود دارد که متخصصان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را در جریان ریز جزئیات آن بگذارند.

راه های خرید ملک در آمریکا

راه‌ های زیادی برای تبدیل شدن به اقامت قانونی ایالات متحده وجود دارد. یکی از این راه ها شرکت در برنامه (EB-5) است که به عنوان برنامه سرمایه گذار مهاجر نیز شناخته می شود. در این برنامه به متقاضی ویزای آزمایشی 2 ساله به اضافه یک ویزای برای همسر و هر فرزند مجرد زیر 21 سال اعطاء می شود. اگر 90 روز قبل از پایان دوره آزمایشی 2 ساله، متقاضی بتواند مدرکی مبنی بر سرمایه گذاری مداوم خود و ایجاد یا حفظ 10 شغل تمام وقت مورد نیاز را نشان دهد، USCIS وضعیت آزمایشی ویزا را حذف خواهد کرد. حال یک راه جایگزین برای دریافت ویزای این برنامه، سرمایه گذاری نه در یک تجارت خاص، بلکه در یک مرکز منطقه ای تایید شده در یک منطقه استخدامی هدفمند است.

راه دیگری که می توانید از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات گرین کارت دریافت کنید، مالکیت املاکی است که کسب و کار شما در آن فعالیت می کند. از آنجایی که شرط ایجاد 10 شغل تمام وقت برای کارگران ایالات متحده باید برآورده شود، بهترین شرط شما خرید یک ساختمان برای راه اندازی یک شرکت جدید یا سرمایه گذاری در یک تجارت موجود است. این می تواند به شما کمک کند 2 شرط را به طور همزمان برآورده کنید زیرا می توانید از مقدار عمده سرمایه گذاری برای خرید ساختمان استفاده کنید و از قسمت باقی مانده پول برای برآورده کردن سایر الزامات تجاری جدید برنامه (EB-5) از جمله استفاده از موارد مشخص شده استفاده کنید. تعداد کارکنان. سرمایه گذاران خارجی برای صرفه جویی در مقدار قابل توجهی در سرمایه گذاری (EB-5) خود، گاهی اوقات دارایی های مضطرب را خریداری می کنند.

راه های خرید ملک در آمریکا

مزایای خرید ملک در آمریکا از طریق برنامه EB-5

برای اکثر اتباع خارجی، جذابیت اصلی برنامه (EB-5) کسب گرین کارت ایالات متحده است. هنگامی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم 500000$ یا 1 میلیون $ (دلار) در املاک و مستغلات برای یک شرکت تجاری سرمایه گذاری کردید و سایر الزامات EB-5 را برآورده کردید، می توانید برای گرین کارت آمریکا درخواست دهید. همچنین، همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال شما نیز این فرصت را خواهند داشت که اقامت دائم قانونی ایالات متحده را داشته باشند. از سوی دیگیر جدای از دستیابی به رویای خود برای اقامت دائم، یکی دیگر از مزایای گرین کارت از طریق سرمایه گذاری در املاک، بازگشت سرمایه از شرکت EB-5 شما است. اگر سرمایه گذاری شما در مراکز منطقه ای املاک و مستغلات انجام شده باشد، شانس خوبی برای افزایش ارزش خالص خود از طریق پرداخت های سالانه دریافتی به عنوان مالک جزئی دارید.

در همین راستا، اگر رویکرد جدید سازمانی را انتخاب کنید، ملکی که خریداری می‌کنید احتمالا در طول زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کند. علاوه بر این پس از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و اثبات اینکه حداقل 5 سال پس از صدور گرین کارت، مقیم دائمی قانونمند هستید، شما و خانواده تان واجد شرایط شهروندی خواهید بود. همچنین بازار ایالات متحده می تواند ارزش یک ملک واحد را به خرید ساختمان های بیشتری تبدیل کند که می تواند منجر به یک واحد تجاری قابل اعتماد، آزادی مالی و یک بازنشستگی کامل شود. به عنوان مثال، اگر ملک به عنوان یک ملک اجاره ای تجاری استفاده می شود، پس از اینکه مبلغ سرمایه گذاری خود را از اجاره جمع آوری شده انجام دادید، جریان نقدی منظمی را به عنوان باقیمانده ایجاد خواهید کرد.

در تصویر زیر برخی موقعیت دیگر از مزیت های خرید ملک در آمریکا اشاره شده است:

هزینه های جانبی خرید ملک در آمریکا

هزینه پردازش گرین کارت از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بسته به نوع سرمایه گذاری شما و موقعیت مکانی شما متفاوت است. با این حال، موارد زیر برخی از هزینه هایی است که باید پرداخت شود:

  • مبلغ سرمایه گذاری اولیه 500000$ یا 1 میلیون $ (دلار)
  • 3675$ (دلار) برای دادخواست مهاجرت توسط Alien Entrepreneur
  • 1140$ (دلار) برای درخواست ثبت اقامت دائم آمریکا
  • 85$ (دلار) برای هزینه بیومتریک USCIS
  • 3750$ (دلار) برای درخواست برای حذف شرط. این مورد بخشی از فرآیند اولیه نیست، اما پس از انقضاء گرین کارت مشروط شما 2 سال پس از صدور انجام می شود.

این فرآیندی است که منجر به صدور وضعیت اقامت دائم بدون قید و شرط می شود که پس از ده سال قابل تمدید است. اگر در یک مرکز منطقه ای سرمایه گذاری می کنید، هزینه اداری 3000$ الی 60000$ (دلار) است. از سوی دیگر متقاضیان ملزم به هزینه وکیل مهاجرت هستند، گرچه هیچ هزینه ثابتی برای این کار وجود ندارد، زیرا هزینه وکلا از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است.

در جدول زیر قیمت مسکن در آمریکا بر حسب مرکز و خارج از شهر تفکیک شده است:

نوع منطقههزینه به دلار آمریکا
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر136807$
آپارتمان یک خوابه در خارج شهر111030$
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر223909$
آپارتمان یک خوابه در خارج شهر181356$

برای آشنایی بیشتر با سایر قوانین مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل کنید و از نظرات و تجارب کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :