مهاجرت سرمایه گذاری در بلغارستان

خرید بیزینس در بلغارستان

خرید بیزینس در بلغارستان

به منظور جلوگیری از زمان انتظار طولانی بین ثبت بیزینس و شروع واقعی فعالیت، می توانید خرید بیزینس در بلغارستان را که قبلا تمام مراحل ثبت نام را گذرانده است از واریز حداقل سرمایه سهام، تهیه پیش نویس اساسنامه شرکت پیش بگیرید. معمولا مدت ثبت نام برای یک شرکت بلغاری تازه تاسیس می تواند حتی بیشتر از 18 روز کاری باشد که می تواند برای تجارت شما بسیار زیاد در نظر گرفته شود. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم این شرکت های آماده را انتخاب کنید. علاوه بر مقدار کمی از ادغام، می تواند به شما اعتبار (اگر شرکتی را انتخاب کرده اید که قبلا در بازار وجود دارد) یا سرعت در شروع معاملات، بسته به مشخصات شرکت شما، به شما بدهد. در خصوص ثبت ایده های خود در راستای خرید بیزینس در بلغارستان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

مزایای خرید بیزینس در بلغارستان

سرمایه گذاری در بلغارستان مزایای بسیار زیادی از قوانین این کشور گرفته تا موقعیت جغرافیایی آن را دارا می باشد. کشور بلغارستان از نظر استراتژیک در جنوب شرقی اروپا بین آسیا و اروپا قرار دارد. کشور بلغارستان امکان دسترسی آسان شرکت ها به بازارهای رومانی، ترکیه، یونان، مقدونیه و صربستان را فراهم می کند. به طور کلی 4 فرودگاه کشور بلغارستان، یعنی بورگاس، صوفیه، وارنا، و پلوودیو به مطلوبیت آن افزوده اند. وجود راه‌ های هوایی و آبراه‌ های در دسترس به شرکت‌ ها کمک می‌ کند تا به راحتی با کشورهای اطراف ارتباط برقرار کنند، وارد کننده یا صادر کننده شوند.

فرآیند خرید بیزینس در بلغارستان نسبتا ساده است. قوانین ثبت شرکت بلغارستان اسناد کمتری را می طلبد و رسیدگی به کل آن فقط یک یا 2 هفته طول می کشد. کشور بلغارستان حداقل دستمزد و هزینه های بیمه اجتماعی پایینی دارد. این بدان معناست که شرکت ها باید هزینه های نسبتا کمتری را برای بیزینس خود هزینه کنند. در 5 سال گذشته، کشور بلغارستان رشد تولید ناخالص داخلی ثابتی را تجربه کرده است که آن را به یکی از بهترین مکان ها برای شروع یک تجارت تبدیل کرده است. نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی این کشور به معنای فشار مالی پایین برای افزایش مالیات است.

مزایای خرید بیزینس در بلغارستان

شرایط خرید بیزینس در بلغارستان

2 نوع شرکت جهت خرید بیزینس در بلغارستان وجود دارد:

شرکت های مهم جهت خرید بیزینس در بلغارستان

خرید هرکدام از این شرکت ها به نیاز لحظه ای شما بستگی دارد. شرکت های آماده در بلغارستان راه حل خوبی هستند که به دلایل خاص باید یک شرکت با سابقه ثبت شده در ثبت تجاری بلغارستان داشته باشید. بسیاری از صاحبان سابق این شرکت های آماده ترجیح می دهند به جای انحلال آنها را بفروشند. انحلال راه حل معتبری در نظر گرفته نمی شود زیرا می تواند تا 8 ماه طول بکشد و با هزینه ها و هزینه های بالاتر همراه است. شرکت های دیگر به طور ویژه برای این نوع خرید ساخته شده اند که هیچ تراکنش و سابقه ای پشت آن وجود ندارد. اینها به ویژه به منظور سرعت بخشیدن به روند ثبت یک تجارت تازه تاسیس ایجاد شده اند. به عنوان مثال یک شرکت آماده می تواند تجارت را 24 ساعت پس از خرید شروع کند.

 الزامات خرید بیزینس در بلغارستان

معمولا خرید هر یک از انواع شرکت های ثبتی در بلغارستان شامل امضای قرارداد انتقال سهام است که در نتیجه انتقال سهام و کنترل مدیریت به شما فورا انجام می شود. شما می توانید بسته به تمایل خود نام شرکت را با نام جدید جهت ثبت شرکت در بلغارستان به صورت قانونی تغییر دهید. همچنین ممکن است آدرس را تغییر داده و در موارد خاص برای انجام کلیه فعالیت ها تا آماده شدن دفتر جدید و یا عدم نیاز به داشتن دفتر اختصاصی، دفتر مجازی ارائه شود.

وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می‌توانند تمام پشتیبانی لازم برای بررسی در دسترس بودن شرکت‌های آماده در بلغارستان، ارائه مدارک خاص لازم برای خرید و اطمینان از نداشتن مسئولیت معوقه شرکت درگیر را به شما ارائه دهند. ما همچنین می توانیم مشاوره پس از خرید در مورد مجوزها و مجوزهای خاص که ممکن است مورد نیاز باشد و همچنین ثبت نام های بعدی، به عنوان مثال، ثبت EORI ارائه دهیم. همچنین آنها می توانند در مورد نوع شرکت آماده مناسب برای علایق شما و برای بهترین توسعه تجارت خود در بلغارستان به شما مشاوره دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :