مهاجرت سرمایه گذاری در اوکراین

خرید بیزینس در اوکراین

خرید بیزینس در اوکراین

خرید بیزینس در اوکراین برای یک شخص حقوقی به گونه ای است که طبق قوانین محلی ثبت شده باشد، اما در فعالیت های تجاری استفاده نشده است. سرمایه ‌گذارانی که جهت خرید بیزینس در اوکراین، از این مزیت برخوردارند که مجبور نیستند فرآیند ادغام را طی کنند و در عین حال می‌ توانند سریع‌ تر از آنچه که از طریق تشکیل منظم ممکن است، شروع به استفاده از شرکت کنند. در این مقاله به برخی از رایج ترین سوالات در مورد خرید بیزینس در اوکراین پاسخ می دهیم. کارآفرینانی که سوالات بیشتری دارند می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

روش خرید بیزینس در اوکراین

گسترده ترین شکل خرید بیزینس در اوکراین، تامین مبلغ برای خرید بیزینس است. برای خرید موفقیت آمیز کسب و کار، لازم است که بر اساس معیارهای مورد نیاز، انتخاب مشاغل برای فروش انجام شود. در هنگام انتخاب (تحلیل) کسب و کار برای فروش، با هدف خرید کسب و کار مناسب، باید بر اساس این موارد کلیدی باشد:

  • مطالعه بازار فعلی اوکراین، شناسایی جذاب ترین بخش ها، جهت های فعالیت
  • ارزیابی وضعیت بازار تعریف معیارهای اساسی برای انتخاب کسب و کار برای خرید
  • پس از تعریف حوزه یا صنعت جالب و تعیین معیارهایی که بر اساس آن یک تجارت برای خرید در نظر گرفته می شود، لازم است با پیشنهاد عمومی برای خرید کسب و کار وارد بازار شود.
  • سازماندهی و انجام مذاکرات
  • توسعه پروتکل مقاصد توسط وکلای اوکراینی و امضای پروتکل
  • انجام تحقیقات لازم
  • کارشناسی حقوقی و مالی
  • انجام حسابرسی (تعریف پایایی داده های تفاهم نامه سرمایه گذاری)
  • ارزیابی کسب و کار
  • توسعه ساختار بهینه معامله، از جمله توسعه مدل مالی معامله
  • توسعه قرارداد فروش و خرید. تخصص حقوقی قرارداد خرید و فروش
  • بسته شدن معامله
  • ورود به حقوق ملک

روش خرید بیزینس در اوکراین

معیار خرید بیزینس در اوکراین

معیار اصلی سرمایه گذاری در اوکراین برای خرید تجارت، اول از همه، تصمیم واقعی مالکان در مورد فروش تجارت است. این تصمیم باید در قالب در دسترس بودن تفاهم نامه سرمایه گذاری که بر اساس استانداردهای بین المللی تهیه شده است تأیید شود. در این راستا، آغازگر باید همیشه یک تفاهم نامه سرمایه گذاری درخواست کند. اگر از دست رفته باشد، ممکن است به این معنا باشد که صاحبان کسب و کار فقط بر ارزش دارایی های خود نظارت می کنند و آغازگر می تواند زمان و هزینه را برای رویه های M&A از دست بدهد.

همیشه یادداشت سرمایه گذاری را مطالعه و تجزیه و تحلیل کنید، فرصتی برای ارزیابی جذابیت سرمایه گذاری می دهد. تفاهم نامه سرمایه گذاری به عنوان ابزار اصلی فروش کسب و کار، باید شامل شرح مستقر و جامع کسب و کار، شرایط امروز، جزء بازار و بازاریابی، اهداف و استراتژی های کسب و کار معین، ریسک ها و نقدینگی، سودآوری و اثربخشی هزینه باشد. برنامه ریزی های ممکن برای توسعه کسب و کار و پیش بینی 3-5 ساله بر اساس تحلیل بازار و تحقیقات بازاریابی انجام شده است.

سرمایه گذاران خارجی می توانند شرکتی را خریداری کنند که برای 1 سال، 2 یا 3 سال یا بیشتر ثبت شده است. بسته به “سن” آن، قیمت شرکت متفاوت خواهد بود و همچنین نحوه درک آن توسط شرکای تجاری و مشتریان متفاوت خواهد بود. شرکتی که سابقه خوبی داشته باشد، به این معنا که هیچ بدهی بدی ثبت نکرده باشد، وجهه مطلوبی خواهد داشت. فقدان اعتبار بد همچنین می تواند به این معنی باشد که شرکت می تواند راحت تر درخواست و دریافت اعتبار شرکتی داشته باشد.

الزامات خرید بیزینس در اوکراین

خرید بیزینس در اوکراین یک تجارت قانونی است و تا زمانی که برای شرکت در تجارت قانونی خریداری شده باشد، سرمایه گذاران در صورت انتخاب یک شرکت آماده به جای ایجاد یک شخص حقوقی جدید در اوکراین، مشمول سوالات خاصی نمی شوند. خرید بیزینس در اوکراین را می توان برای شرکت در انواع مختلف فعالیت های اقتصادی مورد استفاده قرار داد و سرمایه گذاران ممکن است کسب و کاری را انتخاب کنند که هدف خاصی از فعالیت دارد که متناسب با نیاز آنها باشد.

هنگامی که خرید بیزینس در اوکراین درگیر فعالیت های تجاری نیست، می توان از آن به عنوان یک شرکت هلدینگ استفاده کرد، تجارتی که برای ارائه کالا یا خدمات استفاده نمی شود، بلکه برای نگهداری سهام کنترل کننده در سایر نهادها استفاده می شود. تشریفات مربوط به تغییر مالکیت شرکت ظرف چند روز انجام می شود. این مقاله جهت اطلاع هرچه بیشتر شما عزیزان توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :