مهاجرت به کشور مالتا

جشن های سالیانه کشور مالتا

جشن های سالیانه کشور مالتا

برای گردشگران جشن های سالیانه کشور مالتا می تواند جذاب باشد، زیرا در این کشور جشنواره های بسیاری در طول سال برگزار می شود. با وجود آب و هوای مطبوع مالتا، این کشور را برای جشنواره ها در طول سال ایده آل می کند. در کشور مالتا روزهای مذهبی بسیاری را جشن می گیرند که می توان به عید پاک و هفته مقدس اشاره کرد. مردم کشور مالتا در بسیاری از جشنواره ها و رویدادها به غذا خوردن و موسیقی می پردازند. تعطیلات در کشور مالتا زمانی است که خانواده ها به سرگرمی بپردازند و راهی عالی برای درک بین المللی از گذشته این کشور کوچک است. در طول سال کشور مالتا دارای جشن های مذهبی و فرهنگی بی شماری می باشد که وجود آب و هوای گرم مدیترانه ای باعث می شود تا لذت بیشتری ببرند.

کشور مالتا میزبان انبوهی از حوادث باورنکردنی در طول سال می باشد که متناسب با همه سنین و سلیقه ها می باشد. تقویم رویداد کشور مالتا شامل نمایش ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها و اعیاد از سرگرم کنندگان و غرفه داران داخلی و بین المللی را در تمام طول سال ارائه می دهد. می توان گفت که کشور مالتا هر ساله پذیرای چندین هنرمند بین المللی معاصر، کلاسیک و جاز می باشد به طوری که در طول سال از کنسرت ها و جشنواره های مختلف میزبانی می کنند. علاوه بر همه این ها، کشور مالتا چندین رویداد ورزشی که در خشکی، دریا و هوا انجام می شود به طوری که صحنه هنری آن طیف وسیعی از تئاتر، پانتویم، نمایش و موارد دیگر را ارائه می دهد.

سوالاتی که کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه در رابطه با جشن های سالیانه کشور مالتا پاسخ داده خواهد شد:

  • چه جشن هایی سالیانه در مالتا برگزار می شود؟
  • پذیرایی در جشن ها در مالتا چگونه است؟

جشن های سالیانه کارناوال و آتش بازی مالتا

نمایش کارناوال سالانه و به صورت یک هفته در ماه فوریه در شهر والتا پایتخت مالتا برگزار می شود. در این کارناوال باندهای راهپیمایی، رژه ها، توپ های نقاب دار، مسابقات نقره و آتش بازی تا آخر شب اجرا می شود. بسیاری از روستاهایی که در سراسر کشور مالتا وجود دارند زمان این جشن ها کمتر برگزار می شود که می توان به جزیره گزو (Gozo) اشاره کرد که دارای عطر و طعم عجیب و غریب تر برای دادرسی می باشد. جشنواره بین المللی آتش بازی در کشور مالتا رویدادی سالانه است و برای بزرگداشت تاریخچه آتش بازی طولانی کشور مالتا می باشد.

در جشن های سالیانه کارناوال و آتش بازی مالتا از تولیدکنندگان آتش بازی محلی و بازدید کنندگان دعوت می شود تا طی 2 روز در گراند هاربر والتا نمایش های خود را برگزار کنند. این جشنواره در روزهای آخر ماه آپریل برگزار می شود و برای تماشاگران به صورت رایگان می باشد. بهترین مناظر از اسکله های Ta ’Liesse و Barriera در شهر والتا می باشد. جشنواره بین المللی جاز در کشور مالتا از بهترین نوازندگان محلی و خارج از کشور جاز دعوت می شود تا به مدت 3 روز در ماه ژانویه در اسکله تاریخی Ta ’Liesse در بندرگال شهر والتا به موسیقی بپردازند. این جشنواره بهترین نوازندگان محلی و خارجی جاز را به کشور مالتا دعوت می کند.

جشن های سالیانه کارناوال و آتش بازی مالتا

جشنواره مدیترانه ای و نوته بیانکا در مالتا

جشنواره مدیترانه ای (Mediterranea) در جزیره گزو در کشور مالتا برگزار می شود. در این جشنواره کنسرت های موسیقی برگزار می شود. علاوه بر این، کنفرانس های بین المللی، نمایشگاه های هنری و تورهای گردشگری به مکان های تاریخی نیز برگزار می شود. گردشگران و بازدیدکنندگان از این جشنواره این فرصت عالی را دارند تا با معابدی که در گزو است بیشتر آشنا شوند. در دهکده فستاس و سایر شهر و روستاها در طول تابستان تا ماه سپتامبر جشن و جشنواره هایی برگزار می شود تا حامی مقدس خود را جشن بگیرند. زمانی که از کشور مالتا بازدید می کنید نباید این جشنواره سنتی را از دست بدهید.

در این جشن، روستاها تزیین می شوند، کلیساها روشن می شوند و از هر یک از حامیان مقدس تجلیل می شود. به علاوه، آتش بازی، باند و دکه های خیابان نیز وجود دارد. رویداد نوته بیانکا در ماه سپتامبر و به طور سالانه برگزار می شود، شهر والتا برای جشن شب نوته بیانکا روشن می شود. نمایش های ویژه و نمایشگاه ها برگزار می شوند و کافه ها، کاخ ها، موزه ها و رستوران ها تا دیر وقت باز هستند. غرفه های مواد غذایی شبانه در خیابان هایی که مملو از افرادی است که اوقات خوبی را سپری می کنند و از سرگرمی، غذا و فرهنگ مالتایی لذت می برند پر شده است. در خصوص تکمیل اطلاعات خود درباره شرایط مهاجرت به مالتا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده خواهد بود.

جشن های سالیانه مذهبی در کشور مالتا

هفته مقدس و عید پاک از جشن های مذهبی می باشد که در ماه آپریل در کلیساهای سراسر مالتا برگزار می شود. روند جشن با موکب خیابانی با حمل بانوی غم و اندوه در جمعه قبل از جمعه خوب آغاز می شود. در آستانه جمعه خوب، شرکت کنندگان از 7 کلیسای مختلف به دیدار Altars of Reuse می روند و آنها ادای احترام می کنند. تزیینات کلیسا برای جمعه خوب برداشته می شود و مراسم بدرقه مجسمه هایی که قسمت های مختلف شور مسیح را به تصویر می کشد در خیابان ها برگزار می شود. زنگ های این کلیسا یکشنبه آینده به صدا در می آیند و در آن جشن معاد مسیح برگزار می شود. یک رژه جشن و موزیکال خیابانی Risen را به کلیسا برمی گرداند. عید پاک یک روز خانوادگی سنتی در کشور مالتا است و به کودکان اغلب تخم شکلات و شیرینی های شکل حیوانات پوشیده شده از شکر داده می شود.

یکی از جشن های بزرگ مالتا کریسمس می باشد که هم از منظر مذهبی و هم از دیدگاه جامعه مهم است. اکثر کلیساها در طول ماه دسامبر، تقویم رویدادهایی برای فصل جشن دارند که می توان به جمله صحنه های مولودی، ماشین های سواری و صفوف مریم و جوزف اشاره کرد. نمایشگرهای تختخواب یک سنت فرهنگی به ویژه قابل توجه است که اغلب شامل مهارت های عالی و توجه به جزئیات است. بسیاری از آن ها خودکار هستند و مراجعه به اطراف برای مشاهده نمایشگرهای مختلف یک فعالیت معمول است. فروشگاه ها، مدارس و مراکز فرهنگی نیز فعالیت های کریسمس از تزئینات گرفته تا نمایش های پانتومیم را ارائه می دهند. اگر قصد مهاجرت و تحصیل در کشور مالتا را دارید برای دریافت مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :