مهاجرت سرمایه گذاری در هلند

ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند

افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار و رسیدن به اقامت هستند ثبت شرکت در هلند می تواند بهترین انتخاب برای شخص باشد زیرا هلند اقتصاد بسیار خوبی دارد. هلند در تاریخ بسیار طولانی به عنوان یک کشور تجاری و اقتصادی بسیار با ثبات شناخته شده است و هلند رتبه سوم را به عنوان بهترین کشور برای تجارت در سال 2023 برای خود کسب کرده است. شخصی که زبان انگلیسی را تخصصی آموزش دیده است باید روی زبان هلندی خود هم کار کند زیرا برای رشد و رسیدن به درآمد ایده آل با بتواند با مردم آن کشور ارتباط خوبی برقرار کند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای سرمایه گذاری در هلند مشاور شما خواهند بود.

نحوه ثبت شرکت در هلند

یکی از تجارت های قانونی در کشور هلند ایجاد ثبت شرکت است، برای یک ثبت شرکت باید یک آدرس دفتری که در آن جا واقع است ثبت شده و ثبت نام آن باید تا 8 روز انجام شود. هزینه ی ثبت نام 50€ (یورو) است، برای ثبت شرکت اطلاعات و مدارکی باید ارائه شود و برای شرکت خود نامی انتخاب کند. آدرس ثبت شده شرکت در هلند به همراه اساسنامه، جزئیات مدیران ناظر، مدیر عامل و کلیه دارندگان نمایندگی و یک نسخه تایید شده از ثبت سهامداران و اگر تنها یک سهامدار وجود داشته باشد، مشخصات آن ها باید در ثبت درج شود. یک فرد خارجی که به صورت قانونی به کشور هلند ورود می کند می تواند کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کند شرایط خاص خودش را دارد که باید انجام شود اما اصلی ترین پروسه اقامت قانونی و اجازه کار در هلند است.

قدم اول بررسی چگونگی ثبت شرکت در هلند است که شخص باید اول اقامت کشور هلند را اخذ کند، یک طرح تجاری بنویسد و نقاط شروع مختلفی دارد. انتخاب یک ساختار تجاری قانونی و یک نام تجاری برای شرکت خود انتخاب کند و در اخر در اداره ثبت مشاغل هلند و اداره مالیات هلند ثبت نام کند. برای ثبت نام تجاری در کشور هلند باید نام شرکت ارسال شود تا آن ها اطلاعات را به اتاق بازرگانی انتقال دهند، 3 ماه طول می کشد تا جوز کار را تایید کنند. 3 هفته برای راه اندازی شرکت و 4 هفته افتتاح حساب بانکی زمان میبرد و نرخ استاندارد مالیات بر درآمد شرکت 25.8% است. هلند مهد تمدن بسیاری از شرکت های بین المللی است به ویژه افرادی که به زبان انگلیسی تسلط و تخصص دارند و مایل هستند در آن جا کار کنند می توانند به رشد کاری فوق العاده برسند.

نحوه ثبت شرکت در هلند

هزینه ثبت شرکت در هلند

اولین مرحله برای ثبت شرکت در هلند، شخص باید عضو اتاق بازرگانی شود، برای تکمیل این کار حدود €3000 (یورو) هزینه خواهد داشت. هزینه اساسنامه و ترجمه آن حدود 1800€ تا 3100€ (یورو) متغیر است، هزینه ثبت رزومه در هلند 125000€ (یورو) هست، هلند 17.8 میلیون نفر جمعیت دارد، به این معناست که مشاغل محلی و رقابت زیادی برای راه اندازی کسب و کار برای فرد وجود دارد. هزینه های کسب و کار محلی شامل اجاره تجاری، هزینه های حمل و نقل، هزینه های نیروی کار، بیمه اموال و مسئولیت، و همچنین هزینه های دیگر مانند مالیات است، قبل از شروع کسب و کار در هلند باید همه این موارد را در نظر گرفته شود.

برای ثبت شرکت مقداری هزینه های حقوقی هم در پروسه کاری وجود دارد مثلا یکی از الزامات اجباری ثبت نام برای مالیات شرکت و شخصی، در اداره مالیات هلند 799€ (یورو) است. هزینه های راه اندازی شرکت شامل قرار ملاقات با اتاق بازرگانی به مبلغ 50€ (یورو) و راه اندازی حساب های تجاری تقریبا 500€ (یورو) و شماره مالیات کالا و خدمات حدود 100€ (یورو) هزینه دارد. مالیات و عوارض بخش بزرگی از راه اندازی کسب و کار در هلند را تشکیل می دهد و 15% مالیات بر درآمد اخذ می شود. شخص کارفرما بعد از استخدام افراد باید به دستمزد آنها بسیار دقت کند. اما به طور کلی مبلغ دستمزد بسته به سن کارکنان مجموعه است.

مراحل ثبت شرکت در هلند

برای راه اندازی یک شرکت در هلند نیازی به اقامت محلی ندارند، اگر افرادی تمایل به کار در هلند هستند به ویزای کاری معتبری نیاز دارند که آن را اخذ کنند. همه شهروندان اروپا و منطقه بزرگ اروپا اجازه زندگی و کار در هلند را دارند و هیچ مرزی بین کشورهای اروپایی شنگن وجود ندارد. از مشخصات مدیر تا کارکنان مجموعه پس از تکمیل فرم و ایجاد هویت شرکت، گواهی ثبت را دریافت کنند که یک فرم گواهی شروع به کار است.

مراحل ثبت شرکت در هلند عبارتند از:

مراحل ثبت شرکت در هلند

شخصی که به کشور هلند به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا مهاجرت می کند در ابتدا باید برای اجازه اقامت موقت خود درخواست دهند که پس مدت 5 سال اقامت باید تمدید شود. پس از 5 سال زندگی در هلند با اجازه اقامت موقت، شخص واجد شرایط درخواست اجازه اقامت دائم هست. رسیدگی به درخواست اجازه اقامت هلند معمولا تا 90 روز زمان میبرد، بعد از این مدت به شخص اطلاع داده می شود که شخص اجازه اقامت دارد یا خیر. اگر درخواست فرد پذیرفته شد می تواند مجوز اقامت هلند را از یک دفتر در هلند دریافت کند. در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :