شرایط آمریکا, شرایط اتریش

تفاوت زندگی در اتریش و آمریکا

تفاوت زندگی در اتریش و آمریکا

این مقاله به تفاوت زندگی در اتریش و آمریکا اشاره می کند تا متقاضیان علاقه مند به مهاجرت و اقامت در این 2 کشور، آگاهی بهتری پیدا کنند. آمریکا از دیرباز همان طور که در فیلم های هالیوودی نشان داده می شود، به عنوان یک رویا خطاب می شود. اما یکی از حقایق در مورد آمریکا این است که تفاوت بین 50 ایالتی که این کشور را تشکیل می دهند، می تواند آنقدر شدید باشد که فکر نکنید آنها بخشی از یک کشور هستند. با این حال، مواردی آنها را متحد می کند، مانند میهن پرستی، اعتقاد به استقلال و تأکید بر رشد شخصی. در طرف مقابل اتریش مشکل تفاوت های ایالتی آمریکا را ندارد و از سویی امنیت و آرامش روانی بهتری را به مهاجران می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از راهنمایی کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

تفاوت هزینه زندگی در آمریکا و اتریش

وقتی نوبت به میانگین هزینه زندگی می رسد، ایالات متحده آمریکا در مقایسه با سایر نقاط جهان، شیب بیشتری دارد. از آنجایی که آمریکا کشور بسیار وسیعی است، تعیین هزینه کلی زندگی این کشور دشوار است. با این حال، این به شدت تحت تأثیر کلان شهرهای بزرگ مانند شهر نیویورک و سانفرانسیسکو است. مناطق روستایی ایالات متحده به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. زندگی در حومه شهر می تواند ارزان تر باشد، اما اگر متقاضیان به مهاجرت به اجاره خانه در آمریکا فکر کنند، هزینه های آنها افزایش می یابد. طبق معمول، بزرگترین هزینه زندگی در ایالات متحده آمریکا معمولا هزینه های مسکن است. باید انتظار داشته باشید که حداقل 30% از دستمزد خود را بدون احتساب قبوض آب و برق خرج کنید، مگر اینکه شغل پر درآمدی در آمریکا برای خود دست و پا کنید.

موضوع دیگر هزینه ای مربوط به امور درمانی در آمریکا است. از آنجایی که مراقبت های بهداشت عمومی عمومی در ایالات متحده در دسترس نیست، مراقبت های بهداشتی خصوصی برای اکثر افرادی که در آنجا زندگی می کنند یک ضرورت است. به همین دلیل است که هزینه های مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده بالا می رود. ورشکستگی افراد به دلیل قبوض بیمارستانی غیر معمول نیست. در اتریش اما می توانید از بابت هزینه های درمان، آسودگی بیشتری داشته باشید، چراکه دولت و کارفرمایان بخش خصوصی در پوشش دهی هزینه های بیمه ای، حمایت بیشتری از شهروندان خود در نسبت با آمریکا دارند و از سوی دیگر تفاوت های شدید بین ایالت ها که در آمریکا موجب نوعی بی عدالتی در بخش درمان شده، در اتریش به چشم نمی خورد.

تفاوت هزینه زندگی در آمریکا و اتریش

تفاوت جاذبه های گردشگری در آمریکا و اتریش

ایالات متحده آمریکا خانه برخی از دیدنی ترین مناظر جهان و برخی از قابل تشخیص ترین نمادهای روی این سیاره است. با توجه به وسعت ایالات متحده، اکثر مردم سفرهای خود را به یک منطقه خاص برنامه ریزی می کنند، چه ساحل شرقی، جنوب غربی، سواحل فلوریدا یا کالیفرنیا، یا مناطق دور افتاده مانند هاوایی و آلاسکا. منهتن به عنوان بخشی از مناطق پنج گانه نیویورک فرصت تماشای مجسمه آزادی، تئاتر برادوی و مغازه های خیابان پنجم را فراهم می آورد. پارک ملی یلو استون، به عنوان اولین پارک ملی دنیا بیش از 10000 آب فشان را در کنار فرصت تماشای خرس های گریزلی و گاو میش ها در خود دارد.

پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو به عنوان پلی معلق فرصت تجربه هیجان سرخوشانه را می دهد و لاس و گاس به عنوان مرکز فضاهای فانتزی، فرصت ماجراجویی را به نسل های جوان می دهد. در مقایسه با آمریکا، اتریش از فضاهای رویایی و فانتزی مدرن با معماری های غول آسای تکنولوژیک پست مدرنی که آمریکا مرکز آن است، خالی می باشد. اما در عوض اتریش مظهر نشانه ها و عناصر تاریخی ای است که آمریکا فاقد آن است. اگر هنر در آمریکا بیشتر در هنرهای پاپ خلاصه می شود، اتریش مظهر آثار هنری فاخر است و خیابان های آن پر است از موزیسین هایی که هر خیابان را به یک کنسرت زنده تبدیل می کنند. علاوه بر این ها، برخلاف معماری های مدرن و مصنوعی آمریکا، اتریش مملو از قصر های قلعه های یادآوری کننده عصر باروک است.

تفاوت در سیستم حمل و نقل عمومی آمریکا و اتریش

خبر خوب برای هر کسی که مایل به رانندگی در ایالات متحده است، قیمت سوخت است، چراکه قیمت سوخت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای غربی بسیار پایین است. در واقع، سوخت درآمریکا ارزان تر از استرالیا، کانادا و چین است و حداقل نصف قیمت بیشتر کشورهای اروپایی است. سفرهای بین شهری با اتوبوس محبوب ترین روش نیست. با این حال، در بیشتر موارد ارزان ترین راه برای سفر است. از آنجایی که قطارها معمولا روش راحت تر و قابل اطمینان تر حمل و نقل هستند، قیمت آنها نیز بالاتر است. در مورد پرواز باید گفت که به طور کلی، پرواز در ایالات متحده می تواند گران باشد. خطوط هوایی مقرون به صرفه عبارتند از (Frontier، Spirit و JetBlue Airlines). نکته دیگری که در مورد آمریکا باید گفت، مرتبط با فرهنگ رانندگی است.

در واقع اگر زندگی در حومه شهر را انتخاب می کنید، باید نحوه دریافت گواهینامه رانندگی را بیابید و اگر در مرکز شهر زندگی نکنید، رفت و آمد بدون ماشین می تواند مشکل ساز شود. با این حال، اگر رانندگی بلد نیستید، نقل مکان به یک شهر بزرگ نجات بخش است، زیرا اکثر آنها دارای سیستم های حمل و نقل مقرون به صرفه هستند. در سیستم حمل و نقل اتریش اما 3 نوع وسیله، اتوبوس برقی، قطارهای سریع السیر و مترو نقش پررنگ تری در جابجایی افراد دارند. از سوی دیگر مردم در اتریش به جهت به صرفه بودن وسایل عمومی، ترجیح می دهند از وسایل نقلیه خصوصی خود کمتر استفاده کنند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با اتکا به اطلاعات به روز در این زمینه، آماده راهنمایی های مورد نیاز درباره تفاوت زندگی در اتریش و آمریکا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :