مهاجرت به کشور پرتغال

تعطیلات رسمی کشور پرتغال

تعطیلات رسمی کشور پرتغال

برای کسانی که قصد کار در کشور پرتغال دارند یکی از مهم ترین نکات دانستن جزییات تعطیلات رسمی کشور پرتغال می باشد. در تاریخ کشور پرتغال آمده است که جمهوری اول دموکراتیک اما ناپایدار کشور پرتغال پس از خلع سلطنت از انقلاب در سال 1910 تاسیس شد و بعدها توسط رژیم استبدادی استادو نوو جایگزین شد. پس از انقلاب میخک در سال 1974 دموکراسی با پایان دادن به جنگ استعماری کشور پرتغال، دوباره احیا شد. بعد از مدتی، تقریبا استقلال به تمام سرزمین های خارج از کشور اعطاء شد. تحویل ماکائو به کشور چین در سال 1999 پایان آنچه را که می توان یکی از امپراتوری های استعمار با دوام ترین زمان دانست.

کشور پرتغال با میراثی حدود 250 میلیون پرتغالی زبان و بسیاری از افراد مذهبی مستقر در کشور پرتغال، نفوذ عمیق فرهنگی، معماری و زبانی را در سرتاسر جهان برجای گذاشته است. پرتغال یک کشوری پیشرفته با اقتصاد پیشرفته و سطح بالای زندگی می باشد. به علاوه همه اینها کشور پرتغال در رتبه بندی آزادی اخلاقی، صلح، دموکراسی، آزادی مطبوعات، ثبات، پیشرفت اجتماعی و رفاه بسیار جای دارد. علاوه بر این، کشور پرتغال یکی از اعضای سازمان ملل، اتحادیه اروپا، منطقه شنگن و شورای اروپا، یکی از اعضای بنیانگذار ناتو، منطقه یورو، OECD و جامعه کشورهای پرتغالی زبان می باشد. مشاورین متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های لازم در باب مهاجرت به پرتغال را در اختبار شما قرار خواهند داد.

کلیات تعطیلات رسمی کشور پرتغال

کشور پرتغال به عنوان یک کشور کاملا کاتولیک، تعداد قابل توجهی از تعطیلات رسمی این کشور مذهبی می باشد. چه مهاجر باشید و چه برای گردش به کشور پرتغال می روید باید تعطیلات رسمی کشور را یادداشت نمایید. پرا که اکثر مغازه ها معمولا در کل روز تعطیل می باشند. به علاوه، خدمات عمومی مانند حمل و نقل با زمانبندی کمتری کار می کنند.

در جدول زیر تعطیلات رسمی کشور پرتغال به شرح زیر آمده است:

تاریخ تعطیلینام تعطیلی
1 ژانویهسال نو
10 آپریلجمعه خوب
12 آپریلروز عید پاک
25 آپریلروز آزادی
1 میروز کارگر
10 ژوئنروز پرتغال
11 ژوئنبدن مسیح
12 آگوستپنداشت مریم (Assumption of Mary)
5 اکتبرروز جمهوری در پرتغال
1 نوامبرروز همه مقدسین
1 دسامبرروز ترمیم پرتغال در استقلال
8 دسامبرعید پاک
25 دسامبرروز کریسمس

می توان گفت که بسیاری از تعطیلات بانکی کشور پرتغال ملی می باشد، با این حال بعضی از آن ها فقط در مناطق خاصی برگزار می شود. تعطیلات در کشور پرتغال در روزی که می افتند، مشاهده می شوند که این برخلاف بسیاری از کشورهای دیگری می باشد. در نتیجه، اگر تعطیلات ملی روز یکشنبه افتاده باشد، در روز دوشنبه بعدی آن تعطیل نخواهد بود. به علاوه، جشنواره های کشور پرتغال به طور گسترده ای برگزار می شود که توسط دولت تعطیلات رسمی تلقی نمی شود که می توان به کارناوال در روز سه شنبه بزرگ اشاره کرد.

کلیات تعطیلات رسمی کشور پرتغال

تعطیلات رسمی مذهبی کشور پرتغال

در کشور پرتغال کریسمس یک تجربه منحصر به فرد می باشد. برای برخی از افراد، به ویژه کسانی که از کشورهای سردسیر جهان می آیند، کریسمس به اندازه کافی احساس نمی شود. برای مردم و گردشگران، توانایی راه رفتن در بیرون و حتی دریافت کمی ویتامین D یکی از معجزات واقعی کریسمس در این کشور می باشد. مردم کشور پرتغال صحنه های مولودی را بسیار دوست دارند. در سراسر کریسمس، آنها را در سراسر کشور پرتغال خواهید یافت. آنها اغلب در کنار جاده نزدیک به دور برگردان ها می باشند. صحنه های زنده میلاد، جایی که مردم لباس شخصیت های داستان کریسمس را می پوشند، نیز بسیار محبوب و از ویژگی های بسیاری از شهرهای پرتغال است.

یکی دیگر از تعطیلات رسمی مذهبی در کشور پرتغال هفته مقدس عید پاک می باشد که در بیشتر مکان ها، با شکوه ترین در براگا و در سائو براس دو آلپورتل در آلگاروه موکب های مذهبی وجود دارند. یکی از بزرگترین جشنواره های عید پاک در کشور پرتغال در آلگاروه برگزار می شود. مکان خوب دیگری که این عید را زیبا برگزار می کند تومار (Tomar) می باشد. در این مکان صلیب های گل موکب ها پس از جشن به طور تشریفاتی تخریب می شوند. بسیاری از مناطق رژه های کارناوال ریو مانند را دارند که شهرهای لیسبون و الگاروه مقصد بسیار خوبی می باشد. اما کارناوال سنت های بسیار قدیمی دارد که در آیین های باروری بهار غوطه ور می باشد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به پرتغال مقاله مشخص شده را مطالعه بفرمائید.

روز پرتغال در کشور پرتغال

در کشور پرتغال هر سال در تاریخ 10 ژوئن، این کشور یکی از مهم ترین تاریخ های خود را جشن می گیرد. تعطیلات ملی سالانه به نام دیا می باشد. برای گرامی داشت روز پرتغال می توانید به محله ها رفته و به بازدیدکنندگان و گردشگران دیگر بپیوندید و از آداب و رسوم فرهنگ این کشور تجلیل کنید. روز پرتغال به نام دی د کامس شاعر ملی کشور پرتغال، نیز شناخته می شود. در این روز ملی ادای احترام به زندگی این شاعر معروف می باشد. این شاعر در 10 ژوئن سال 1580 درگذشت. کامس یک کاوشگر بود و به خاطر شعر « اوس لوساداس» شناخته شده است.

می توان گفت که این شعر یکی از مهم ترین آثار در ادبیات کشور پرتغال می باشد و تاریخ تاریخ حماسه این کشور را جشن می گیرند که نشان دهنده غرور پرتغالی ها می باشد. به دلیل اینکه تاریخ تولد این شاعر ناشناخته می باشد، در عوض مردم روز مرگ وی را روز بزرگداشت در نظر گرفته اند. 10 ژوئن فقط به دلیل این شاعر مهم نمی باشد. مهم ترین دلیل که این روز، روز پرتغال نامگذاری شده است این است که در این تاریخ استقلال این کشور از اسپانیا در سال 1640 می باشد و به عنوان روز ملی پرتغال جشن گرفته می شود. اگر قصد مهاجرت و اطلاع از هزینه زندگی در پرتغال را دارید می توانید با مشاوران و وکلای خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :