مهاجرت تحصیلی دومینیکا

تحصیل پزشکی در دومینیکا

تحصیل پزشکی در دومینیکا

دریافت مدارک معتبر بین المللی، تحصیل پزشکی در دومینیکا را به اولین انتخاب دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. علاوه بر این دومینیکا به طور فزاینده ای به مقصد مطلوب دانشجویان تبدیل شده است که به دنبال جایگزینی برای دانشگاه های پزشکی داخلی خود هستند. جدای از آب و هوای گرمسیری و سواحل شنی، یکی دیگر از موارد مشترک بین دانشگاه های پزشکی دومینیکا این است. که اکثر آنها برنامه درسی مبتنی بر دانشگاه های پزشکی ایالات متحده را با هدف کمک به دانشجویان ارائه می دهند. یکی از دلایل اصلی که اکثر دانشجویان می خواهند به تحصیل پزشکی در دومینیکا بپردازند. این است که در مقایسه با بسیاری از دانشگاه های پزشکی ایالات متحده و کانادا معمولا ارزان تر و رقابتی تر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان می باشد.

دومینیکا امروزه ترجیح داده شده ترین مقصد برای بسیاری از دانشجویان جاه طلب پزشکی از کشورهای در حال توسعه و ایالات متحده است. امروزه دانشگاه های پزشکی زیادی در منطقه دومینیکا وجود دارد. قبل از ثبت نام بررسی کنید که آیا دانشکده پزشکی توسط کشور اصلی یا محل کار مورد نظر شما به رسمیت شناخته شده است. دومینیکا نه تنها برای انجام برنامه پزشکی پس از فارغ التحصیلی بلکه حتی در دوره کارشناسی شما نیز جزء بهترین مکان ها محسوب میشود. دانشجویان از سراسر جهان برای کسب مدرک دانشگاهی به دومینیکا سفر می کنند. به طوری که اخیرا کشف و مراجعه به این مقصد آموزشی فوق العاده به ویژه در زمینه های پزشکی بی سابقه شده است. دومینیکا به عنوان یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور محبوبیت پیدا کرده است. زیرا دانشجویان پزشکی به دنبال تجربیات معتبر هستند.

تحصیل پزشکی در دومینیکا در برترین دانشگاه ها

جمهوری دومینیکا با دانشگاه های برتر در این کشور هر ساله پذیرای هزاران دانشجوی بین المللی است که قصد تحصیل پزشکی در دومینیکا را دارند. اغلب دانشگاه های پزشکی دومینیکا در رتبه بندی جهانی دانشگاه های جهان رتبه بالایی را به خود اختصاص داده اند. به طور کلی اغلب دانشگاه های پزشکی دومینیکا دارای اعتبار بین المللی هستند. علاوه بر این اگر قصد تحصیل پزشکی در دومینیکا در برترین دانشگاه های این کشور را دارید باید قادر به خواندن صحبت کردن و درک زبان انگلیسی داشته باشید. زیرا سخنرانی ها در دانشگاه های پزشکی دومینیکا به زبان انگلیسی صورت می گیرد. همچنین کتاب های درسی نیز در اغلب دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی نوشته شده اند. در نهایت اینکه شما با تحصیل پزشکی در دانشگاه های دومینیکا به اهداف تحصیلی خود در رشته پزشکی نزدیک تر خواهید شد.

جزیره دومینیکا دانشگاه های بسیاری برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل پزشکی در این کشور را دارند ارائه کرده است. اما شما عزیزان می توانید با مطالعه جدول زیر با برترین دانشگاه های پزشکی در دومینیکا آشنا شوید:

دانشگاهرتبه جهانیخصوصیات
دانشگاه پزشکی ایبرآمریکانا289در حال حاضر بهترین دانشکده پزشکی در جمهوری دومینیکا است.
دانشگاه پزشکی سانتو دومینگو345دانشگاه سانتو دومینگو یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دومینیکا محسوب می شود. که در سال 1538 میلادی تاسیس شد.
دانشگاه پزشکی نوردستانا315این دانشگا بیش از 18000 دانشجو در رشته پزشکی فارغ التحصیل کرده است.
دانشگاه کاتولیک ماسترا415اولین دانشگاه کاتولیک رومی در جمهوری دومینیکا بوده است.
دانشگاه پزشکی سنترال579یکی از ارزانترین دانشگاه های دومینیکا برای تحصیل پزشکی می باشد.

نکات مهم قبل از تحصیل پزشکی در دومینیکا

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل پزشکی در دومینیکا را دارند باید قبل از درخواست نکات مهمی را مورد بررسی قرار دهند. از جمله مهمترین نکات قبل از تحصیل پزشکی در دومینیکا عبارت اند از:

  • نرخ فرسایش: نرخ فرسایش تحصیل پزشکی در دانشگاه های دومینیکا با بررسی تعداد دانشجویانی که از یک برنامه پزشکی خارج می شوند محاسبه می شود. اگر قصد دارید یک دانشکده پزشکی در دومینیکا داشته باشید یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید نرخ فرسایش است. نرخ 50% فرسایش یا بالاتر یک پرچم قرمز اصلی محسوب می شود.
  • نرخ مطابقت: تطبیق با یک برنامه پزشکی یکی از بزرگترین موانعی است که دانشجویان پزشکی باید بر آن غلبه کنند. این مرحله تعیین می کند که دانشجویان بین المللی چه نوع تخصص پزشکی را دنبال می کنند. در این مرحله از سال چهارم دانشجویان پزشکی درخواست هایی را به بیمارستان ها ارسال می کنند.

نکات مهم قبل از تحصیل پزشکی در دومینیکا

بورسیه دانشجویی برای تحصیل پزشکی در دومینیکا

دولت دومینیکا با کمک دانشگاه های این کشور به افرادی که به دنبال تحصیل در دومینیکا هستند بورسیه های دانشجویی ارائه می دهد. بورسیه های دانشجویی در دومینیکا کاملا رایج و معمولا با مشارکت دولت به دانشجویان مستعد که توان پرداخت هزینه تحصیل خود در این کشور را ندارند اعطاء می شود. علاوه بر این دانشگاه های پزشکی دومینیکا در مقایسه با دانشگاه های اروپایی و آمریکایی بسیار مقرون به صرفه هستند. بعد از بورسیه دانشجویی این عامل دلیل اصلی است که بسیاری از دانشجویان بین المللی دومینیکا را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند.

بورسیه های دانشجویی دومینیکا معمولا شامل هزینه های رفت و آمد و شهریه نمی شوند بلکه بورسیه دانشجویی در دومینیکا شامل پوشش موارد زیر نیز می شود:

بورسیه های دانشجویی دومینیکا

زندگی تحصیلی در دومینیکا

بهترین تجربه زندگی در خارج از کشور زندگی تحصیلی در دومینیکا است. در جزیره دومینیکا کتاب ها، مدرک های کارشناسی و کلاس های مفرح در کنار سواحل و قایق ها وجود دارند. دانشگاه های جزیره دومینیکا برای حمایت از آموزش عالی گرد هم آمده اند. همچنین موسسات عالی دومینیکا به عنوان یک کاتالیزور برای همکاری در آموزش عالی عمل می کند. این بدان معنی است که می توانید  مطمئن باشید که آموزش با کیفیت بالایی دریافت خواهید کرد.

دومینیکا با نسبت دانشجو به استاد کوچک و مزایای توجه شخصی مقصدی محبوب برای تحصیل پزشکی است. دانشگاه های دومینیکا همچنین دارای بدنه مطالعاتی بسیار متنوعی هستند. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که یک تجربه واقعا بین المللی هم در داخل و هم در خارج از کلاس داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل پزشکی در دومینیکا با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :