مهاجرت تحصیلی دانمارک

تحصیل پرستاری در دانمارک

تحصیل پرستاری در دانمارک

تحصیل پرستاری در دانمارک به دانشجویان می آموزد که با بیماران و بستگان ارتباط برقرار کنند و چگونه احساسات، امید و غم را مدیریت کنند. دانمارک در شمال اروپا واقع شده است و کشور کوچکی در اسکاندیناوی با یکی از قدیمی ترین پادشاهی های جهان است. علاوه بر این دانمارک جامعه ای نوآور با سبک زندگی سبز است و بسیاری از دانمارکی ها ترجیح می دهند با دوچرخه به سر کار بروند. از سوی دیگر هیچ مکانی در دانمارک بیش از 40 کیلومتر با آب دریا فاصله ندارد، زیرا این کشور توسط آب احاطه شده است.

علاوه بر این دانمارک دارای امتیاز آموزشی بالایی است و به دلیل برتری علمی خود به خوبی در جهان، مورد احترام است. همچنین دانمارکی ها همواره به عنوان شادترین مردم روی کره زمین رتبه بندی می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجربه چندین ساله در امر مهاجرت، پلی میان شما و آینده درخشان تحصیلی شما عزیزان در دانمارک می باشد. دانمارک دارای سابقه برتری علمی است و به طور فزاینده ای در بین دانشجویان بین المللی محبوب است.

دلایل تحصیل پرستاری در دانمارک

از مهمترین دلایل تحصیل پرستاری در دانمارک می توان به سیستم آموزشی نوآورانه با کیفیت بالا بین المللی اشاره کرد. که پایه ای قوی برای آینده شغلی متقاضیان پرستاری، ایجاد می کند. علاوه بر این آموزش عالی در دانمارک توسط دولت تنظیم می شود و کلیه موسسات دولتی تابع فرآیندهای تایید و ارزیابی مستمر هستند. به عنوان یک دانشجوی پرستاری در دانمارک، می توانید انتظار داشته باشید که در یک محیط امن، دوستانه و مبتنی بر نوآوری تحصیل کنید.

در این کشور آموزش عالی بر ایجاد راه حل هایی برای دنیای واقعی متمرکز است. همچنین مدارک پرستاری دانشگاه های دانمارک در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و پایه اساس عالی برای آینده شغلی شما فراهم می کند. علاوه بر این شما می توانید انتظار آموزش در سطح جهانی را در زمینه هایی مانند پرستاری، پزشکی و دندانپزشکی داشته باشید.

از دیگر دلایل تحصیل در دانمارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل تحصیل در دانمارک

کار حین تحصیل پرستاری در دانمارک

هنگامی که تحصیل پرستاری در دانمارک را انتخاب می کنید، ممکن است به دلایل مختلف علاقه مند به یافتن شغل دانشجویی حین تحصیل در این کشور باشید. کار حین تحصیل در دانمارک می تواند به تامین هزینه های زندگی و تحصیل شما در این کشور کمک شایانی را ارائه دهد. بنابراین دولت پیشرو دانمارک، فرصت ها، حقوق و شرایط مناسبی را برای دانشجویان بین المللی در این کشور فراهم کرده است. به این نکته نیز توجه فرمایید که، جستجوی اولین شغل خود ممکن است دشوار باشد به همین سبب شما در دانمارک باید کوچک شروع کنید و بزرگ فکر کنید.

بسیاری از دانشجویان پرستاری در دانمارک، در تعطیلات آخر هفته و در طول هفته کار می کنند و شغل دارند. از سوی دیگر نیز عده ای در طول تعطیلات تابستان دانشگاه ها شغل تمام وقت دارند. همچنین قبل از شروع هرشغلی، به شما توصیه می کنیم شرایط و حقوق قانونی برای کار به عنوان دانشجوی بین المللی در دانمارک را به دقت در مقاله کار در دانمارک مطالعه فرمایید.

بورسیه دانشجویی جهت تحصیل پرستاری در دانمارک

بورسیه های دانشجویی ملی و اروپایی برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل پرستاری در دانمارک هستند ارائه می شود. همچنین متقاضیان می توانند به عنوان دانشجویان مهمان یا به عنوان بخشی از مدرک بین المللی دوبل بورسیه دانشجویی دانمارک را دریافت کنند.

در جدول زیر می توانید انواع بورسیه های دانشجویی دانمارک را جهت تحصیل پرستاری در این کشور مطالعه فرمایید:

انواع بورسیه های دانشجوییخصوصیات
نوردپلاساین بورسیه برای دانشجویانی است که در یک موسسه عالی نوردیک یا بالتیک ثبت نام کرده اند و برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
اراسموسبرنامه اراسموس به دانشجویان اتحادیه اروپا به عنوان بخشی از تحصیلات عالی خود در کشورهای خود ارائه می دهد. همچنین از طریق طرح اراسموس می توانید برای تحصیل در برنامه های کارشناسی ارشد خاص، درخواست بورسیه دهید.
بورسیه فولبرایتبورسیه فولبرایت از طریق برنامه کمک مالی معتبر خود برای تبادل آموزشی، درک فرهنگی را تقویت می کند. هچنین اگر شما دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری پرستاری هستید می توانید برای یک سال تحصیلی کامل و یا تحقیق در دانمارک برای بورسیه فولبرایت درخواست دهید.

بورسیه دانشجویی جهت تحصیل پرستاری در دانمارک

تحصیل پرستاری در دانمارک در مقاطع مختلف

متقاضیانی که قصد تحصیل پرستاری در دانمارک را دارند می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی به تحصیل پرستاری در دانمارک بپردازند. مقاطع مختلف پرستاری به شرح زیر می باشد:

  • دوره کارشناسی پرستاری دوره های نظری و عملی را در زمینه آناتومی، سلامت روان، فیزیولوژی، پرستاری کودکان و سایر ارائه می دهد. وظایف پرستاران در این دوره شامل مراقبت های قبل و بعد از عمل اندازه گیری دما و فشار خون بیماران می باشد. برنامه پرستاری در مقطع کارشناسی در 5 دانشگاه پزشکی در دانمارک آموزش داده می شود و 3 تا 4 سال به طول می انجامد.
  • در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری، برنامه پرستاری در این دوره، دانشجویان را برای ارائه مراقبت از بیماران مختلف آماده می کند. همچنین وظایف پرستاران در این دوره تحصیلی، نمونه برداری از بیمار، نظارت و تجویز داروها و انفوزیون های وریدی و حمایت های روانی از بیماران و بستگان آنها می باشد. علاوه بر این سال تحصیلی در این مقطع تحصیلی 2 تا 3 سال می باشد.

الزامات زبان جهت تحصیل پرستاری در دانمارک

متقاضیان تحصیل پرستاری در دانمارک، باید به زبان های دانمارکی، انگلیسی آشنایی کامل داشته باشند. زیرا زبان امتحان در دانشگاه های پرستاری انگلیسی است و تمام ادبیات مورد استفاده نیز به زبان انگلیسی می باشد. از سوی دیگر برخی از توصیه های پرستاری ملی در دانشگاه ها، به زبان های دانمارکی و فرانسوی هستند. با این حال، یک پیش نیاز برای شرکت در تمرین، دانش زبان دانمارکی یا فرانسوی می باشد که در سال اول تدریس می شود. به تدریج، دانشگاه ها در طول زمان مطالعه، دانشجویان را تشویق می کنندکه از زبان دانمارکی و انگلیسی در طول سخنرانی ها استفاده کنند تا برای محیط کار در دانمارک آماده شوند.

علاوه بر این زبان نظارت در طول آموزش های بالینی در بیمارستان ها، دانمارکی و انگلیسی است. همچنین قبل از فارغ التحصیلی پرستاری دانشجویان باید نشان دهند که صلاحیت زبان دانمارکی و انگلیسی را در سطح بالا دارند. اما در انتهای مقاله به این نکته مهم توجه فرمایید که، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سال های اخیر هزاران دانشجوی با استعداد را برای تحصیل پرستاری به دانمارک اعزام کرده است. شما عزیزان نیز می توانید برای ساختن یک آینده روشن در خارج از کشور، از متخصصان مجرب این موسسه در این زمینه کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :