مهاجرت تحصیلی بلاروس

تحصیل پرستاری در بلاروس

تحصیل پرستاری در بلاروس

تحصیل پرستاری در بلاروس به عنوان یک حرفه بزرگ در زمینه علوم بهداشتی و نقش کلیدی در زندگی بیماران تلقی می شود. تحصیل پرستاری در دانشگاه های بلاروس یک تجربه زندگی عالی در خارج از کشور، برای متقاضیان خواهد بود. پرستاران در بلاروس ابتدا قبل از حضور پزشک از بیماران مراقبت می کنند و بیمارانی که به آنها تحویل داده می شود کمک های اولیه را ارائه می دهند. به همین جهت این پرستاران هستند که مهمترین شخصیت های کلیدی در جامعه بشری به شمار می روند. از سوی دیگر این پرستاران هستند که اولین گزارش را به پزشکان ارائه می دهند، زیرا آنها اولین کسانی هستند که صحبت می کنند و با بیماران حاضر می شوند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان پلی میان شما و آرزوهای تحصیلی شما در خارج از کشور می باشد. پس مطمئن باشید که اگر تحصیل پرستاری در بلاروس را در پیش گرفته اید بیش از هر حرفه دیگری با احترام به بشریت خدمت می کنید. تحصیل پرستاری در بلاروس در بین اغلب دانشجویان بین المللی از سراسر جهان بسیار پر طرفدار است، که در مقاطع مختلف برای حفظ سلامت افراد و مراقبت از آنها مطالعه می شود.

مزایای تحصیل پرستاری در بلاروس

تحصیل در بلاروس با همکاری دانشگاه های این کشور همواره مزایای فراوانی را به افرادی که قصد تحصیل پرستاری در بلاروس را دارند ارائه کرده است. به طور مثال پرستاران در بلاروس همواره در حال کمک به دیگران هستند. که پرستاران بلاروسی به این ذات انسانی خود افتخار می کنند. علاوه بر این پرستاران به افرادی کمک می کنند که حتی در زندگی ندیده اند، اما کمک می کنند تا این شغل، رضایت روحی و پاداشی در زندگی به آنها دهد.

همانطور که اشاره شد بلاروس دارای مزایای بسیاری برای دانشجویان پرستاری می باشد. از دیگر مزایای بی شمار تحصیل پرستاری در بلاروس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرستاری در بلاروس، یک حرفه محترمانه: حرفه پرستاری در جامعه بلاروس از احترام بالایی برخوردار است. علاوه بر این حرفه پرستاری احترام زیادی را برای این حرفه در جامعه ایجاد کرده است.
  • حرفه مترقی: پرستاران بلاروسی همیشه این شانس را دارند که به هر نقطه ای از دنیا نقل مکان کرده و کار کنند. زیرا دانشجویان پرستاری بلاروس بسیار مورد تقاضا هستند.
  • حرفه ای با مهارت در زندگی: پرستاری حرفه ای است که در همه جا در بخش های زندگی روز مره کاربرد دارد. به طور مثال در خیابان، بیمارستان و سایر در هر کجا این حرفه در صورت بروز هر گونه مشکل بهداشتی اعمال می شود.

تحصیل پرستاری در بلاروس برای دانشجویان ایرانی

جالب است بدانید که دانشجویان ایرانی بسیاری سالانه برای تحصیل پرستاری در بلاروس به بلاروس سفر می کنند. پرستاری در بلاروس فقط برای آموزش زبان روسی ارائه می شود. بنابراین آن دسته از دانشجویان ایرانی که حتی به زبان انگلیسی خوب هستند باید در دانشگاه های مقدماتی بلاروس تحصیل کنند. سپس می توانند دوره پرستاری خود را در دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس بخوانند. علاوه بر این مدت دوره پرستاری در بلاروس برای آن دسته از دانشجویان ایرانی که دوره زبان روسی خود را در بلاروس گذرانده اند 3 سال است. البته لازم به ذکر است که دانشجویان ایرانی تقریبا در اغلب دانشگاه های پزشکی بلاروس تحصیل می کنند. همچینین بیشترین تعداد دانشجو را در مهندسی و پرستاری دارند.

تحصیل پرستاری در بلاروس برای دانشجویان ایرانی

شرایط پذیرش دانشجویان ایرانی جهت تحصیل پرستاری در بلاروس

دانشجویان ایرانی برای پذیرش از طریق دفتر پذیرش دانشگاه اقدام می کنند. به محض اینکه کارکنان پذیرش از رشته ای که دانشجوی ایرانی می خواهد در بلاروس تحصیل کند اطلاع پیدا کند. کارکنان پذیرش جزئیات شرایط مورد نیاز را در ایمیل خود ارسال می کنند. به طور کلی دانشجویان ایرانی از طرف مدرک متوسطه خود پذیرش می شوند.

همچنین اغلب دانشجویان ایرانی برای تحصیل در دوره های پرستاری عمومی به دانشگاه های دولتی بلاروس می روند. در صورتی که دانشجویان ایرانی شرایط پذیرش را داشته باشند مدارک آنها به اداره مهاجرت ارسال می شود. در جایی که دعوت نامه برای همه دانشجویان خارجی بدون توجه به ملیت ها بررسی می شود. در نهایت اینکه شرایط پذیرش دانشگاه های جهت تحصیل پرستاری در بلاروس برای دانشجویان ایرانی بسیار ساده است.

الزامات مورد نیاز جهت پذیرش تحصیل پرستاری در بلاروس برای دانشجویان ایرانی عبارت اند از:

الزامات مورد نیاز جهت پذیرش تحصیل پرستاری در بلاروس

مدت دوره تحصیل پرستاری در بلاروس

تقاضای تحصیل پرستاری در بلاروس هر ساله در حال افزایش است. به طور کلی دو نوع آموزش پرستاری در دوره های مختلف تحصیلی در این کشور وجوئد دارد که عبارت اند از:

  • دوره ADN مدرک تحصیلی کاردانی پرستاری: این دوره شامل 2 سال تحصیلی است که این آموزش معمولا در دانشگاه های پرستاری اجتماعی یا موسسات حرفه ای ارائه می شوند. در طول این برنامه معمولا اکثر اوقات به دانش آموزان آموزش عملی داده می شود اما روش تئوری نیز فراگیر است.
  • دوره BCN لیسانس علوم در پرستاری: بعد از دوره ADN اگر بیش از دو سال تحصیل کنید، قادر به اخذ یک مدرک پرستاری حرفه ای می شوید که به مدرک BCN معروف است.
  • دوره MSN پرستاری: پس از برنامه BCN در صورتی که تمایل به کسب دانش بیشتر برای کمال دارید ممکن است به برنامه MSN یا کارشناسی ارشد پرستاری وارد شوید.

تعریف کلی از پرستاری در بلاروس

در واقع پرستاری در بلاروس حرفه ای است که در همه جای دنیا از احترام بالایی برخوردار است و همچنین حرفه ای بسیار پر تقاضا و پردرآمد است. پرستاران درست مانند پزشکان و مهندسان ارزشمند هستند و فارغ از اینکه در کجا کار می کنند به بهترین نحو به بشر خدمت می کنند. پرستاران اولین خدمتگذار برای هر بیمار در هر مکانی هستند، بنابراین در همه جای دنیا برای آنها ارزش زیادی قائل هستند.

تقاضای پرستاری هر ساله در حال افزایش است به همین دلیل دولت ها توجه زیادی به این حوزه آموزشی دارند. علاوه بر این دو نوع پرستار مرد و زن در بلاروس وجود دارد. بنابراین هیچ تبعیضی وجود ندارد که چه کسی برنامه پرستاری را در بلاروس تحصیل کند. ما به همراه همکاران خود در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، امیدواریم مطالب این مقاله در خصوص تحصیل پرستاری در بلاروس برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :