مهاجرت تحصیلی برزیل

تحصیل پرستاری در برزیل

تحصیل پرستاری در برزیل

تحصیل پرستاری در برزیل، به دلیل کیفیت بالای آموزش در این کشور و وجود موسسات درمانی گسترده، به یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای دانشجویان تبدیل شده است. برزیل در چند سال اخیر افزایش ثابتی را در تعداد دانشجویان بین المللی تجربه کرده است. در حالی که بخش قابل توجهی از جذابیت در جنبه های فرهنگی و سرگرمی کشور نهفته است. نکته مهم دیگر که دانشجویان پرستاری را به این کشور جذب می کند، آموزش عالی رایگان پرستاری در دانشگاه های فدرال و ایالتی برزیل است. علاوه بر این دولت برزیل سالهای زیادی را صرف بهبود کیفیت آموزش پرستاری کرده است. در نهایت این برنامه سرانجام در اوایل سال 1995 زمانی که حداقل برنامه درسی معرفی شد، شکل امروزی خود را در این کشور پیدا کرد.

در آخر اینکه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه خصوص اعزام دانشجو به برزیل، آماده ارائه مشاوره های دقیق در خصوص شرایط تحصیل پرستاری در برزیل می باشد. اما منصفانه است که بگوییم، برزیل یکی از چشم گیرترین برنامه های درسی پرستاری را در جهان برای دانشجویان بین المللی ایجاد کرده است. البته لازم به ذکر است که بدانید، اسن کشور تحصیل پرستاری در برزیل را به طور کلی با نیازهای کشور تنظیم کرده است. علاوه بر این بسیاری از موسسات پرستاری بزرگ در برزیل وجود دارند، که نه تنها فرصتی برای متقاضیان فراهم می کنند، بلکه درک دقیقی از فوریت های منطقه ای دارند.

شرایط پذیرش تحصیل پرستاری در برزیل

لازم به ذکر است که بدانید، شرایط پذیرش تحصیل پرستاری در برزیل، بر خلاف اغلب کشورهای آمریکایی و اروپایی بسیار ساده است. اغلب دانشجویان می توانند با ارائه اسناد و مدارک کامل در دانشگاه های پرستاری این کشور ثبت نام کنند. اما به این نکته مهم توجه فرمایید که، همه دانشجویان آینده نگر باید در آزمون ورودی به نام دهلیزی شرکت کنند.

آزمون دهلیزی، سالی یک بار در برزیل و آن هم به زبان پرتغالی برگزار می شود. پس بنابراین یکی از اصل های مهم در شرایط پذیرش تحصیل پرستاری در برزیل یادگیری کامل زبان پرتغالی می باشد. از سوی دیگر، آزمون دهلیزی به منظور آزمایش دانشجویان آینده نگر از زبان پرتغالی و همچنین درک کلی آنها از ریاضی، فیزیک، زیست شناسی و تاریخ است.

در نمودار زیر می توانید روند پذیرش دانشجویان بین المللی برای تحصیل پرستاری در برزیل را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند پذیرش دانشجویان بین المللی برای تحصیل پرستاری در برزیل را طی سال های اخیر

زبان تحصیل پرستاری در برزیل

یکی از بزرگترین چالش های دانشجویان بین المللی برای تحصیل پرستاری در این کشور، زبان تحصیل در برزیل است. در حالی که تعداد کمی از مراکز آموزش خصوصی ممکن است دوره های پرستاری خود را به زبان انگلیسی یا اسپانیایی ارائه دهند. همه برنامه های پرستاری دانشگاه های دولتی در برزیل منحصرا فقط به زبان پرتغالی ارائه می شود. از سوی دیگر، قبل از درخواست برای دانشگاه، فرد باید آزمون ورودی را که به هیچ زبان دیگری غیر از پرتغالی نمی تواند شرکت کند را باید تکمیل کند.

در حالی که برای یک متقاضی تحصیل رشته پرستاری در برزیل، نیازی به صحبت روان به زبان مادری نیست. اگر متقاضیان نتوانند سطح لازم از صلاحیت در زبان پرتغالی را نشان دهند، ممکن است از آنها درخواست شود که یک دوره اضافی را بگذرانند. در نهایت اینکه درک کلی قوی، به ویژه زبان آکادمیک در برزیل ضروری است.

زبان تحصیل پرستاری در برزیل

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل پرستاری در برزیل

برزیل بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی است، به همین جهت این کشور دارای دانشگاه های با رتبه بالای جهانی برای تحصیل پرستاری می باشد. به دلیل رشد روز افزون مهاجرت دانشجویان به این کشور، برزیل همواره در حال ساخت دانشگاه های پیشرفته به ویژه در رشته پرستاری می باشد. این امر باعث شده تا این کشور به عنوان مکانی ایده آل برای دانشجویان پرستاری تبدیل شود. دانشجویان مستعد از سراسر جهان به طور کلی از تجربه تحصیل پرستاری در دانشگاه های برزیل راضی هستند. همچنین دانشجویان پرستاری به طو خاص بیشترین رضایت را از کیفیت دوره ها و تجربه کلی در دانشگاه های برزیل دارند.

برای آشنای بیشتر با برترین دانشگاه ها جهت تحصیل پرستاری در برزیل به جدول زیر مراجعه فرمایید:

برترین دانشگاه های پرستاری در برزیلشهریه سالانه به رئال برزیلتوضیحات
دانشگاه سائوپائولو1100BRLدانشگاه سائوپائولو دارای بهترین دانشکده پرستاری در برزیل است. سالانه بیش از صدها دانشجوی پرستاری به دنبال پیوستن به این دانشگاه هستند.
دانشگاه ایالتی سائوپائولو1000BRLاین دانشکده تمامی جنبه های پرستاری را پوشش می دهد و به دانشجویان اجازه می دهد که برای کار در صنعت پرستاری آماده شوند.
دانشگاه برازیلیا1350BRLدانشگاه پرستاری برازیلیا بیش از 39 سال تجربه در آماده سازی دانشجویان پرستاری از سراسر جهان دارد. دوره پرستاری در این دانشگاه به شدت بر اساس دستورالعمل های برنامه درسی ملی است.

در نهایت اینکه، اغلب دانشگاه های پرستاری در برزیل، در بین 200 دانشگاه معتبر جهان در زمینه پزشکی قرار دارند. تحصیل پزشکی در برزیل به ویژه در رشته پرستاری یک تجربه بی تکرار برای دانشجویان بین المللی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط پرستاری و تحصیل در برزیل به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :