مهاجرت تحصیلی موناکو

تحصیل دندانپزشکی در موناکو

تحصیل دندانپزشکی در موناکو

تحصیل دندانپزشکی در موناکو طی سالیان اخیر به یکی از محبوب ترین برنامه دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. موناکو با یک سیستم بهداشت و درمان عالی، یک از بهترین ها در اروپا می باشد. علاوه بر این موناکو دومین کشور کوچک پر جمعیت جهان است که یک دولت مستقل در خط ساحلی مدیترانه فرانسه است. فرانسوی زبان رسمی این کشور است اما ایتالیایی و انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود. مونت کارلو منطقه اصلی موناکو محسوب می شود که دارای مجموعه کازینوهای وسیع، هتل های مجلل، دانشگاه های دندانپزشکی پیشرفته و رستوران های سطح بالا است.

این کشور حس بین المللی را به دانشجویان القا می کند، زیرا 85% از ساکنان آن خارجی هستند. علاوه بر این فرصت های سفر هنگام تحصیل در دانشگاه های موناکو بسیار زیاد است. از سوی دیگر بسیاری از دانشگاه های دندانپزشکی موناکو، دوره های رایگان زبان را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مطالب، ارتقاء سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص تحصیل دندانپزشکی در موناکو و شرایط زندگی دانشجویی در این کشور می باشد.

دوره های محبوب تحصیل دندانپزشکی در موناکو

دانشجویان مستعد دندانپزشکی برای تحصیل این رشته تحصیلی در موناکو می توانند از دوره های محبوب دندانپزشکی در دانشگاه های موناکو استفاده کنند. برای درک بهتر این موضوع به جدول زیر مراجعه فرمایید:

دوره های محبوب پزشکی در موناکوهزینه دوره به یوروخصوصیات
ارتودنسی8800€شما در این دوره یک رویکرد انتقادی و مبتنی بر شواهد را برای این تخصص ایجاد خواهید کرد. مدت زمان تحصیل در این دوره نیز 2 سال می باشد.
دندانپزشکی کودکان8200€در این دوره دانشجویان با مهارت های بالینی در خصوص آموزش دندانپزشکی کودکان آشنا می شوند. که طول این دوره نیز 3 سال می باشد.
جراحی دهان، فک و صورت10000€این دوره از دندانپزشکی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد تا دکتری طراحی شده است. هدف از این دوره نیز این است که دانشجویان را در جمع آوری داده ها توانمند می سازد.
پروتزهای دندانی12500€پروتز های دندانی در دانشگاه های موناکو، شامل آموزش های بالینی گسترده، آموزش رسمی و یک پروژه تحقیقاتی تحت نظر است. همچنین این دوره شامل برنامه های تخصصی در مورد پروتزهای ثابت و پروتز های متحرک است.

کمک هزینه تحصیل دندانپزشکی در موناکو

دولت موناکو جهت رفاه دانشجویان مستعد از سراسر جهان که برای تحصیل دندانپزشکی به این کشور سفر می کنند کمک هزینه های تحصیلی متنوعی در نظر گرفته است. که دانشجویان با این کمک هزینه ها علاوه بر پرداخت هزینه تحصیل خود در دوران زندگی در این کشور، می توانند بخشی از هزینه های زندگی در موناکو را نیز پوشش دهند.

کمک هزینه های تحصیل در موناکو به شرح زیر می باشند:

انواع کمک هزینه تحصیل دندانپزشکی در موناکوخصوصیات
کمک هزینه دانشگاه بین المللی موناکواین کمک هزینه شامل تمامی دانشجویان از سراسر جهان به غیر از هندوستان می شود. و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دندانپزشکی را پوشش قرار می دهد.
کمک هزینه شورای دندانپزشکی موناکواین کمک هزینه شامل تمامی دانشجویان از سراسر جهان به غیر از هندوستان می شود. و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دندانپزشکی را پوشش قرار می دهد.

کمک هزینه تحصیل دندانپزشکی در موناکو

مشاغل موجود پس از تحصیل دندانپزشکی در موناکو

اولین قدم برای شروع حرفه خود در دندانپزشکی دریافت مدرک بهداشت دهان و دندان می باشد. مشاغل موجود پس از تحصیل دندانپزشکی در موناکو به شرح زیر می باشند:

نام شغلتوضیحات
دستیار دندانپزشکشما می توانید پس از تحصیل دندانپزشکی در موناکو یک دستیار دندانپزشک شوید. دستیاران دندانپزشکی در موناکو بخش مهمی از تیم دندانپزشکی هستند. زیرا آنها از نزدیک با دندانپزشکان و بهداشتکاران دندان برای مراقبت از بیمار همکاری می کنند.
متخصص بهداشت دندانمتخصصین بهداشت دندان، دندان ها را تمیز می کنند و سایر مراقبت های دندانی پیشگیرانه را ارائه می دهند. آنها همچنین به بیماران در مورد چگونگی حفظ سلامت دهان و دندان آموزش می دهند.
دندانپزشک عمومیدندانپزشک عمومی مسئول تشخیص و درمان مشکلات بهداشت دهان و دندان است. دندانپزشکان عمومی همچنین، مراقبت های پیشگیرانه و آموزش را به بیماران خود ارائه می دهند. علاوه بر این برای دندانپزشک عمومی شدن، باید 4 سال تحصیل در مقطع کارشناسی و پس از آن 4 سال دانشکده و آزمون هیئت دندانپزشکی را در موناکو بگذرانید.
آزمایشگاه دندانپزشکیآزمایشگاه های دندانپزشکی در موناکو، پروتزهای دندانی مانند تاج، بریج و پروتز را می سازند و تعمیر می کنند.

اخذ اقامت دانشجویی جهت تحصیل دندانپزشکی در موناکو

دانشجویانی که قصد تحصیل دندانپزشکی در موناکو را دارند پس از اخذ ویزای تحصیلی این کشور باید برای دریافت اقامت دانشجویی موناکو درخواست دهند. به طور کل هر دانشجوی بین المللی، پس از اخذ ویزای موناکو باید برای اجازه اقامت دانشجویی موناکو درخواست دهند. که این کار را می توانند در اداره امنیت عمومی موناکو در خیابان لوئیس نوتاری در ساختمان شماره 3 درخواست کنند.

علاوه بر این، مدارکی که هنگام درخواست اقامت موناکو باید به اداره امنیت این کشور ارائه دهند عبارت اند از:

  • بیانیه سوگند یاد شده مبنی بر اینکه آنها هرگز در کشور موناکو یا هر نقطه ای از جهان محکوم نشده اند.
  • ارائه یک سند کار تایید شده توسط اداره استخدام موناکو
  • یک قطعه عکس اخیرا گرفته شده حداکثر در بازه زمانی 6 ماه گذشته
  • قرارداد اجاره معتبر در موناکو
  • گواهی اقامت، بررسی شده توسط کمیسیون موقت
  • ارائه اصل پاسپورت متقاضی
  • سند مالکیت در شاهزاده موناکو

مزایای تحصیل دندانپزشکی در موناکو

پادشاه موناکو مزایای بسیاری را برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل پزشکی را دارند ارائه کرده است. از مهمترین این مزایا ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحصیل دندانپزشکی در موناکو به نسبت برخی از کشورهای اروپایی نسبتا پایین است. به طور مثال در موناکو متوسط هزینه تمام برنامه های کارشناسی دندانپزشکی تنها 1400€ (یورو) می باشد.
  • تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی در موناکو و صدها گزینه برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دندانپزشکی وجود دارد. به این معنی که همه آنها 100% به زبان انگلیسی تدریس می شوند.
  • اخذ مدرک معتبر بین المللی دانشجویان پزشکی در موناکو، هنگام جستجوی شغل پس از اخذ مدرک، از دانشجویان دیگر متمایز هستند. زیرا مدرک دندانپزشکی موناکو در جهان شناخته شده است.

علاوه بر این در دانشگاه های دندانپزشکی موناکو تجربه آموزشی بسیار غنی است. طی سالیان اخیر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشجویان بسیاری را جهت تحصیلی دندانپزشکی به موناکو اعزام کرده است. به همین دلیل این موسسه همواره همانند پلی میان شما و تحصیل دندانپزشکی در موناکو قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :