مهاجرت تحصیلی لیتوانی

تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی

تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی

تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی شاخه مهمی از مطالعات پزشکی را پوشش می دهد که با تمام جنبه های بهداشت دهان و دندان سرو کار دارد. علاوه بر دندانپزشکی عمومی، جراحی دندانپزشکی و ایمپلنتولوژی از حوزه های مورد توجه در دانشگاه های دندانپزشکی لیتوانی است. دانشگاه های دندانپزشکی این کشور آینده را برای تشخیص و درمان مشکلات دندانی بیماران آماده می کند. جمهوری بلژیک ظاهری مدرن را با معماری شگفت انگیز ترکیب می کند، به این ترتیب شما از سفر و کاوش به اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.

این کشور کوچک اما زیبای اروپایی یکی از ارزانترین و سریع ترین شبکه های اینترنتی در جهان را نیز شامل می شود. که هر ساله دانشجویان بسیاری از سرتاسر جهان به لیتوانی سفر می کنند تا تحصیلات عالی خود را در این کشور با موفقیت به پایان برسانند. ما در موسسه حقوقی سفیران سعادت با ارائه این مقاله قصد داریم شما را برای یک انتخاب دقیق برای آینده تحصیلی خود آماده سازیم.

دلایل تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی

تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی به شما این امکان را می دهد در آناتومی سر و گردن، تکنیک های جراحی، جراحی ایمپلنت، دندانپزشکی قانونی و ارگونومی در بیماری های دهان تخصص پیدا کنید. در طول دوره تحصیل در این کشور با سلامت کلی حفره دهان آشنا خواهید شد. همچنین شما روش های دندانپزشکی متعدد و روش های تشخیص و درمان و ابزارهای مورد نیاز برای اعمال آنها را کشف خواهید کرد. صرف نظر از انتخاب شما، دندانپزشکی همیشه به مهارت دستی خوب، حافظه بصری و مهارت های حل مسئله نیاز دارد.

دانشگاه های دندانپزشکی در لیتوانی بر ارائه مهارت های دانشجویان برای به کارگیری دانش خود به صورت عملی تمرکز دارند. بنابراین دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه ها می توانند اقدامات آموزشی، حرفه ای یا علمی را در سطح محلی یا بین المللی انجام دهند. در آخر اینکه لیتوانیایی ها یکی از تحصیل کرده ترین و 2 زبانه ترین ملت های اروپایی هستند که در حین تحصیل دندانپزشکی در این کشور با دوستان بسیاری آشنا خواهید شد.

تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی با بورسیه تحصیلی

جمهوری لیتوانی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در این کشور را دارند بورسیه های تحصیلی متنوعی را در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بورسیه های تحصیل در لیتوانی به جدول زیر توجه فرمایید:

انواع بورسیه تحصیلیتعداد بورسیه ارائه شدهتوضیحات
بورسیه بین المللی برای تحصیل در دانشگاه ویلنیوس50 دانشجونوعی بورسیه تحصیلی بین المللی و مبتنی بر شایستگی می باشد و بورسیه تحصیلی کوتاه مدت محسوب می شود.
بورسیه تحصیلی تمام وقت در مقطع کارشناسی ارشد70 دانشجوبنیاد حمایت از تبادلات آموزشی در کشور لیتوانی ارائه دهنده این بورسیه تحصیلی بوده است.
بورسیه تحصیلی کوتاه مدت لیتوانی40 دانشجوبرای تحصیلات کوتاه مدت لیتوانی برای داوطلبانی که دانشجو، مدرس یا محقق از تمام کشورهای جهان هستند ارائه می شود.
بورسیه های دانشگاه ویتاوتاس مگنوس65 دانشجواین دانشگاه به دنبال دانشجویان جاه طلب، با هوش و با استعداد است. فرصت های بورسیه تحصیلی مختلفی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تمام وقت به آنها ارائه می دهد.

تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی با بورسیه تحصیلی

مشاغل کاربردی پس از تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی

دانشجویان پس از تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی به هیچ عنوان نگران شغل خود در این کشور توسعه یافته نباشند. یک فارغ التحصیل دندانپزشکی در لیتوانی می تواند در تمام زمینه های دندانپزشکی بالینی کار کند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند مجوز خود را دریافت کنند و بلافاصله شروع به کار در لیتوانی یا هر نقطه ای از جهان کنند. اتاق دندانپزشکی لیتوانی مسئول اعطاء مجوزهای دندانپزشکی در جمهوری لیتوانی هستند.

دندانپزشکان در لیتوانی می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

مشاغل دندانپزشکی در لیتوانیحقوق ماهانه به یورو
بیمارستان های عمومی دندانپزشکی55000€
کلینیک های خصوصی دندانپزشکی75000€
بیمارستان های ارتش28000€
بیمارستان دانشگاهیان25000€
شرکت های داروسازی و تجهیزات پزشکی35000€
مراکز تحقیقاتی دندانپزشکی دولتی یا خصوصی44000€
داشتن یک کلینیک دندانپزشکی85000€

هزینه زندگی و تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی

هزینه زندگی در لیتوانی در کنار هزینه تحصیل بسیار مقرون به صرفه است. این کشور بر خلاف سایر کشورهای اروپایی از استاندارد زندگی بالایی برخوردار است. دانشجویانی که قصد دارند رشته دندانپزشکی را در دانشگاه های لیتوانی دنبال کنند، می توانند به راحتی هزینه ها را مدیریت کنند. زیرا میانگین شهریه در لیتوانی حدود 12000€ (یورو) در سال است.

در این بخش قصد داریم برخی از دانشگاه های دندانپزشکی در لیتوانی را با هزینه شهریه آنها به شما معرفی کنیم:

شهریه تحصیل در دانشگاه های دندانپزشکی در لیتوانی

علاوه بر این، دانشگاه هایی که به شما عزیزان معرفی کردیم خوابگاه های دانشجویی پیشرفته ای را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. که این امر باعث می شود که شما در هزینه های تحصیلی خود صرفه جویی کنید. اما اگر قصد دارید به تنهایی زندگی کنید، می توانید اقامتگاه های خصوصی را در خارج از محوطه دانشگاه انتخاب کنید. که علاوه بر اقامت، غذا، حمل و نقل، بیمه درمانی و سایر موارد نیز تحت پوشش هزینه زندگی قرار می گیرند.

در این بخش به تفکیک برخی از هزینه های زندگی در لیتوانی می پردازیم:

برنامه دانشکده دندانپزشکی در لیتوانی

برنامه دانشکده دندانپزشکی برای آماده سازی متخصصان، تحقیقات و کارهای بالینی به رسمیت شناخته شده است. همچنین دانشکده ادنتولوژی موسسه اصلی آموزش دندانپزشکی در لیتوانی است. برنامه درسی در دانشکده دندانپزشکی منجر به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در دندانپزشکی می شود که مبنایی برای آموزش تخصصی یا مطالعات علمی دکترای علوم دندانپزشکی محسوب می شود.

دانشکده دندانپزشکی امکان کسب حرفه ای در زمینه دندانپزشکی را فراهم می کند و همچنین مطالعات سطح بالا و جذاب را تضمین می کند. برنامه های درسی نیز به مراحل پیش بالینی و بالینی تقسیم می شوند. مرحله پیش بالینی شامل دو سال مطالعات پایه و زیست پزشکی می شود. برنامه مدرک نیز شامل 300 واحد سخنرانی ها، سمینارها، آموزش گروهی، دوره های خود آموزی و آموزش عملی می شود. اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی را داشتید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :