مهاجرت تحصیلی بلغارستان

تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان

تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان

تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان نه تنها یک رویداد آموزشی و حرفه ای عالی است، بلکه یک تجربه شخصی فوق العاده محسوب می شود. زیرا یادگیری مبتنی بر عمل در دانشگاه ها و استقلال مالی پس از فارغ التحصیلی از عواملی هستند که تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان را به یکی از محبوب ترین رشته ها در جهان تبدیل کرده است. همچنین با اخذ مدرک بین المللی بلغارستان در حرفه خود به عنوان دندانپزشک بدون وقفه های غیر ضروری شروع به کار کنید. دندانپزشکان در بلغارستان مراقبت های بهداشتی دهان و دندان و درمان پیشگیرانه را به بیماران ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان یک پاس عالی برای یک حرفه قابل احترام و پر سود است. یکی از مزایایی بزرگ دندانپزشک بودن فرصت مستقل بودن و تنظیم برنامه کاری خود است. علاوه بر این شما در بلغارستان این فرصت را دارید که مدرک داندانپزشکی را دریافت کنید که زبان انگلیسی تدریس می شود. در عین حال می توانید از بودجه هنگفت مالی لازم برای تحصیل خود اجتناب کنید.

دلایل تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان

دلایل بسیاری وجود دارد که دندانپزشکی در بلغارستان، به یک گزینه ایده آل برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. اولا این که طول دوره در دانشگاه های بلغارستان 5 سال و نیم است و دانشجویان با مدرک کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوند. برخلاف بسیاری از دانشگاه های اروپا که دندانپزشکی را فقط به عنوان یک برنامه کارشناسی ارائه می دهند. دوما نیازی به گفتن نیست که پس از فارغ التحصیلی، فرصت های شغلی زیادی در سراسر جهان خواهید داشت.

بنابراین شما می توانید به دنبال شغل باشید زیرا بلغارستان در اتحادیه اروپا حظور دارد و دیپلم ها در سطح بین المللی شناخته شده هستند. که درهای زیادی را برای هر فارغ التحصیل باز می کنند. علاوه بر این تحصیل در بلغارستان در خارج از کشور فرصتی عالی برای یافتن دوستان از گوشه و کنار جهان و همچنین یادگیری یک زبان جدید است. در آخر اینکه هزینه تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان در مقایسه با کشورهای اروپایی کمتر می باشد.

دانشگاه های مختلف برای تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان

جمهوری بلغارستان دانشگاه های مختلفی را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی را دارند ارائه می دهد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در بلغارستان، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

در جدول زیر می توانید به بررسی مهمترین دانشگاه های دندانپزشکی در بلغارستان بپردازید:

انواع دانشگاه دندانپزشکی در بلغارستانخصوصیات دانشگاه
دانشگاه دندانپزشکی پلوودیویکی از بهترین دانشگاه های دندانپزشکی بلغارستان محسوب می شود. این دانشگاه که اوایل قرن بیست و یکم ساخته شد، دارای آزمایشگاه های مدرنی است که به دانشجویان امکان می دهد تجربیات عملی زیادی کسب کنند.
دانشگاه دندانپزشکی صوفیهیکی از معتبرین دانشگاه های بلغارستان به حساب می آید. این دانشگاه رشته دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد.
دانشگاه دندانپزشکی وارنااین دانشگاه در پایتخت دریایی بلغارستان واقع شده است. این شهر بین توریستان بین المللی بسیار مشهور است. آب و هوای گرم، سواحل زیبا و پارک بزرگ در کنار دریا شما را عاشق این دانشگاه خواهد کرد.

دانشگاه های مختلف برای تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان

شرایط پذیرش در دانشگاه های دندانپزشکی بلغارستان

دانشجویانی که قصد تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های بلغارستان را دارند برای پذیرش در این دانشگاه ها باید در آزمون ورودی شرکت کنند. میانگین پذیرش دانشجو در دانشگاه های دندانپزشکی بلغارستان سالانه حدود 150 تا 300 دانشجو می باشد. موضوعات آزمون ورودی این دانشگاه ها زیست شناسی و شیمی می باشد. در برخی از دانشگاه های جمهوری بلغارستان نیز گاهی اوقات آزمون زبان انگلیسی نیز برگزار می شود.

این آزمون به صورت آنلاین و به صورت چند گزینه ای برگزار می شود. یکی از مراحل دیگری که دانشجو برای پذیرش در دانشگاه های دندانپزشکی بلغارستان باید طی کند، ترجمه و قانونی شدن مدارک درخواست می باشد. پرداخت شهریه نیز در این دانشگاه ها به صورت اقساطی پرداخت می شود و امکان درخواست وام دانشجویی نیز وجود دارد. کلیات مهاجرت به بلغارستان در مقاله مذکور شرح داده شده است.

اطلاعات عمومی تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان

برای تحصیل در بلغارستان به ویژه در خصوص تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان باید به این نکته توجه کنید که مدرک دندانپزشکی در بلغارستان پس از 5.5 سال تحصیلی اخذ می شود. که در اکثر کشورهای اروپایی این مدرک 4 ساله به دانشجویان اعطا می شود. تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان شامل رشته هایی مانند فیزیولوژی، آناتومی و بیوشیمی است، زیرا این حرفه ارتباط نزدیکی با مدرک پزشکی دارد.

سپس می توانید در دانشگاه موضوعات تخصصی بیشتری را دنبال کنید. رشته دندانپزشکی در سراسر جهان در شاخه های مختلفی ارائه می شود که شامل دندانپزشکی کودکان، پروتزهای دندانی، رادیوگرافی دندان و رادیولوژی می شود. مدارک دندانپزشکی در بلغارستان دانشجویان را با مهارت های عملی حیاتی برای انجام عمل های جراحی آشنا می سازد. همچنین مهارت های افراد را برای تعامل با بیماران و بستگان آنها مجهز می کند.

الزامات زبان برای تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان

بسیاری از دانشجویان برای موفقیت در اخذ مدرک دندانپزشکی در بلغارستان باید زبان بلغاری را داخل این کشور بیاموزند. اگرچه یادگیری زبان بلغاری می تواند کمک زیادی به دانشجو در دوران تحصیل در این کشور کند اما کاملا ضروری نمی باشد. زیرا در دانشگاه های دندانپزشکی در بلغارستان کلاس های فشرده زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی راه اندازی شده است. علاوه بر این آموزش پیش بالینی و بالیتی شما عزیزان با استاندارد عالی زبان انگلیسی ارائه می شود. در حالی که تعداد زیادی از بیماران شما در این کشور قادر به مکالمه هر 2 زبان خواهند بود، یادگیری زبان بلغاری می تواند مزایایی را برای شما به همراه داشته باشد.

شما می توانید بهتر با بیماران ارتباط برقرار کنید و این امر می تواند به باز کردن درهای اضافی کمک کند. اما یاد نگرفتن آن با استاندارد بالا نباید شما را ناامید کند. زیرا تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در بلغارستان فارغ التحصیل می شوند و بدون تسلط کامل به زبان، دندانپزشکان موفقی در انگلستان و فراتر از آن می شوند. اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان را دارید می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. تا با یک تصمیم درست آینده شغلی درخشانی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :