مهاجرت تحصیلی استونی

تحصیل دندانپزشکی در استونی

تحصیل دندانپزشکی در استونی

تحصیل دندانپزشکی در استونی مطابق با استانداردهای بین المللی و فناوری های آموزشی مدرن است که توانسته در میان دانشجویان محبوبیت یابد. درک این نکته مهم است که دندانپزشکی فقط برای ترمیم یک دندان نیست، بلکه باید به طور کلی بیمار را درمان کرد. موسسات دندانپزشکی در استونی به دلیل تحقیقات با کیفیت بالا در زمینه های بهداشت دهان و دندان شناخته شده اند. بیشتر مطالعات برای پیشگیری از بیماری های دهان و دندان از جمله گروه های سنی مختلف در جمعیت استونی متمرکز شده است.

یک نکته جالب در خصوص این کشور این است که در استونی، درمان دندانپزشکی برای کودکان زیر 18 سال رایگان است. بنابراین یکی از ماموریت های دندانپزشکی در استونی، آگاهی در مورد اهمیت بهداشت و دندان و تشویق کودکان و والدین به مراجعه منظم به دندانپزشکی است. برای درک بهتر در مورد تحصیل دندانپزشکی در استونی می توانید ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

تحصیل در دوره های مختلف دندانپزشکی در استونی

دانشگاه های استونی برای تحصیل دندانپزشکی در این کشور دوره های مختلفی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. شما عزیران می توانید برای آشنایی بیشتر با دوره های مختلف تحصیل دندانپزشکی در استونی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

انواع رشته های مختلف دندانپزشکی در استونیمدت زمان دوره
جراحی دهان، فک و صورت12 ماه
ارتودنسی24 ماه
پروتزهای دندانی24 ماه
دندانپزشکی کودکان36 ماه

الزامات ضروری برای تحصیل دندانپزشکی در استونی

الزامات ضروری برای تحصیل دندانپزشکی در استونی برای دانشجویان اتحادیه اروپا مطلوب است. اما متقاضیان غیر اتحادیه اروپا برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های استونی باید 2 سال تجربه دندانپزشکی عمومی داشته باشند. علاوه بر این برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های استونی، شما واجد شرایط شرکت در آزمون ورودی سال اول برنامه درسی دندانپزشکی هستید. همچنین شما می توانید با استفاده از آموزش رایگان زبان و آزمایشگاه های زبان انگلیسی خود را در تمام مدتی که اینجا هستید بهبود بخشید.

با این حال قبل از اینکه در دانشگاه های این کشور شروع به تحصیل کنید باید مدرک زبانی آیلتس 6.0 را ارائه دهید. علاوه بر این شورای بریتانیا در استونی دوره های آمادگی آیلتس را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. از دیگر الزامات ضروری تحصیل پزشکی در استونی این مورد است که شما باید قبل از ورود به این کشور برای تحصیل، برای اخذ اقامت استونی درخواست دهید.

الزامات ضروری برای تحصیل دندانپزشکی در استونی

شرایط زندگی و تحصیل در استونی

هنگامی که جمهوری استونی را برای مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنید، یک ماجراجویی بی نهایت را در میان دریاچه ها و دریای بالتیک انتخاب می کنید. اما اگر زندگی شبانه را ترجیح می دهید، نگران نباشید، فعالیت های زیادی در این کشور وجود دارد. استونی یک مکان تفریحی برای همه به شمار می رود. علاوه بر این شهر تارتو در قلب استونی گزینه های بسیار متنوعی را برای اقامت دانشجویان ارائه می دهد.

بدین ترتیب می توانید در این شهر یک آپارتمان خصوصی اجاره کنید یا یک آپارتمان 3 خوابه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین هر 2 دانشگاه دندانپزشکی در استونی دارای خوابگاه هستند، که فرصت عالی برای ملاقات با افراد علاقه مند از سراسر جهان است. قیمت اقامتگاه ها در استونی بر اساس منطقه و نوع محل اقامت متفاوت است.

اقامت و تحصیل دندانپزشکی در استونی

تمامی دانشجویانی که شهروند استونی نیستند یا شهروند اتحادیه اروپا نمی باشند، برای تحصیل دندانپزشکی در استونی، نیاز به مجوز اقامت این کشور را دارند. اما شهروندان اتحادیه اروپا می توانند بدون مجوز حق اقامت موقت استونی را دریافت کنند، که این حق اقامت برای مدت 5 سال اعطا می شود. بنابراین دانشجویان غیر اتحادیه اروپا باید برای اجازه اقامت موقت در سفارت یا کنسولگری استونی در کشور خود درخواست دهند. علاوه بر این اگر سفارت استونی در کشور محل اقامت شما وجود ندارد، باید با نزدیک ترین سفارت استونی به کشور شما تماس حاصل فرمایید.

مجوز اقامت استونی برای تحصیل حداکثر یک سال اعتبار دارد و باید حداقل 2 ماه قبل از تاریخ انقضا در گارد مرزی تمدید شود. کارت شناسایی که برای دانشجوی دندانپزشکی در استونی صادر می شود، مدرکی است که نشان می دهد برای یک دانشجو اجازه اقامت موقت برای تحصیل در استونی صادر شده است. همچنین دانشجویان کشورهای ثالث باید ظرف مدت یک ماه از زمان ورود به استونی، محل اقامت خود را در مقامات دولتی به ثبت برسانند.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در استونی

می توان مزایا تحصیل دندانپزشکی در استونی را در یک کلمه توصیف کرد، (عالی)، به این دلیل که همه چیز را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید. جمهوری استونی همچنین دارای یکی از بالاترین نرخ های باسوادی در جهان است.

از دیگر مزایای تحصیل دندانپزشکی در استونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استونی اولین کشور در جهان بود که رای گیری آنلاین را در سراسر کشور تسهیل کرد و از امضای دیجیتال برای انعقاد یک معاهده بین المللی استفاده کرد.
  • ارائه مدارک بین المللی معتبر در سطح جهانی
  • زبان انگلیسی به طور گسترده در دانشگاه های استونی صحبت می شود.
  • زندگی دانشجویی فعال
  • محیطی امن و پایدار برای زندگی و تحصیل در استونی
  • رتبه دوم در جهان برای دسترسی به اینترنت در مدارس و دانشگاه ها

همچنین دارای دومین آزادی اینترنت در جهان پس از ایسلند است. این دلایل ارائه شده سالانه دانشجویان بسیاری را برای تحصیل دندانپزشکی به این نقطه زیبا از جهان سوق می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سال گذشته صد ها دانشجو را برای تحصیل دندانپزشکی به استونی اعزام کرده است. شما عزیزان نیز می توانید برای دریافت مشاوره دقیق در این خصوص با متخصصان این موسسه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :