مهاجرت تحصیلی سنت لوسیا

تحصیل در سنت لوسیا

تحصیل در سنت لوسیا

با تحصیل در سنت لوسیا یک محیط جدید و آرام با چشم انداز های وسوسه انگیز را تجربه خواهید کرد. سنت لوسیا یک پناهگاه زیبا برای تحصیل و زندگی است. این کشور یک ایالت جزیره ای در دریای کارائیب است که برای اولین بار توسط فرانسوی ها مستعمره شد. فرصت های تحصیل در سنت لوسیا در رشته های مختلفی از جمله کارآفرینی، امور مالی، فناوری اطلاعات، بازاریابی و مدیریت مراقبت های بهداشتی در دسترس است.

دانشجویان مستعد از کشورهای مختلف جهان می توانند از کارشناسی تا برنامه های کارشناسی ارشد تخصص را در این کشور طی کنند. تا اینکه گواهینامه های بین المللی را از دانشگاه های معتبر این کشور دریافت کنند. نکته قابل توجه در خصوص تحصیل در سنت لوسیا این است که مدرک اخذ شده شما در اغلب کشورهای اروپایی و ایالت متحده آمریکا مورد تایید است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیشرو به سوالات پرتکرار شما در راستای تحصیل در سنت لوسیا پاسخ می دهد.

دلایل تحصیل در سنت لوسیا

اتباع خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، به دلایل مختلفی هر ساله تحصیل در سنت لوسیا را برای شکوفایی آینده تحصیلی خود در خارج از کشور انتخاب می کنند. به طور کلی تحصیل در سنت لوسیا می تواند بسیار مفید باشد. از مهمترین دلایل تحصیل در سنت لوسیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل تحصیل در سنت لوسیاتوضیحات
تحصیل به زبان انگلیسیاغلب دانشگاه های سنت لوسیا مطالعاتی را به زبان انگلیسی به دانجشویان بین المللی ارائه می دهند.
هزینه زندگیهزینه زندگی در سنت لوسیا نسبتا پایین تر از سایر کشورهای اروپایی و کارائیب است که این امر این کشور را به پناهگاهی برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند.
مناظر زیبادانش جویان از دور و نزدیک به این کشور سفر می کنند تا شاهد زیبایی، عظمت و آرامش این کشور باشند.
موسسات معتبر بین المللیاز اصلی ترین دلایل مهاجرت دانشجویان به سنت لوسیا، وجود موسسات با رتبه بالای جهانی در این کشور است.

آشنایی با سال تحصیلی جهت تحصیل در سنت لوسیا

آشنایی با سال تحصیلی در سنت لوسیا، می تواند کمک های بسزایی را به اتباع خارجی که قصد تحصیل در این کشور را دارند ارائه دهد. سال تحصیلی در سنت لوسیا بسته به موسسات مختلف در این کشور متفاوت خواهد بود، که در یک برنامه ترم 1 تا 3 ماهه اجرا می شود. این موسسات معمولا در یک برنامه دو ترمی، ترم پاییز را در ماه آگوست شروع می کنند و در دسامبر بسته می شوند. از سوی دیگر، ترم بهار از ژانویه شروع می شود و در ماه می به پایان می رسد. علاوه بر این دانشجویان می توانند در دوره های تابستانی در ماه های می، ژوئن و جولای در انتظار دسترس بودن به تحصیل بپردازند. در نهایت اینکه سایر برنامه ها به صورت 3 ماهه اجرا می شوند و از ترم تابستان به عنوان بخشی از سال تحصیلی استفاده می کنند.

آشنایی با سال تحصیلی جهت تحصیل در سنت لوسیا

روند اخذ ویزا جهت تحصیل در سنت لوسیا

بسته به ملیت متقاضیان روند اخذ ویزا برای تحصیل در سنت لوسیا متفاوت خواهد بود. زیرا اتباع کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، برای تحصیل در سنت لوسیا نیازی به دریافت ویزای سنت لوسیا ندارند. آنها می توانند به مدت 90 روز بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشند. اما در مقابل کشورهای غیر اروپایی یا کشورهای ثالث، بدون دریافت ویزا اجازه تحصیل در سنت لوسیا را نخواهند داشت. به طور کلی بازدیدکنندگان از سنت لوسیا باید ویزای معتبر داشته باشند، مگر اینکه از کشورهای مختلف معاف از ویزا باشند. علاوه بر این، متقاضی دریافت ویزا باید ابتدا فرم درخواست خود را حداقل 2 هفته قبل از تاریخ سفر، به اداره مهاجرت ارسال کند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا توسط اتباع خارجی را مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا توسط اتباع خارجی

البته لازم به ذکر است که برای درخواست ویزا جهت تحصیل در سنت لوسیا باید اسناد و الزاماتی را به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید. این اسناد و الزامات به شرح زیر می باشند:

اسناد و الزامت ویزاتوضیحات
پاسپورت معتبرارائه پاسپورت بین المللی که باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، به همراه فتوکپی آن
فرم درخواستفرم درخواست ویزای تحصیلی سنت لوسیا را تکمیل کرده و در آخر امضا نمایید.
عکسارائه 2 فطعه قطعه عکس در اندازه پاسپورت
نامه پذیرشدریافت نامه پذیرش از موسسه ای در سنت لوسیا
تایید پرداخت شهریهنامه از موسسه مورد نظر جهت تایید پرداخت شهریه سالانه
صورت حساب بانکیارائه صورت حساب بانکی تایید شده رسمی برای 3 ماه اخیر
کارت واکسیناسیونکارت واکسیناسیون برای بیماری های تب زرد و حصبه

کار ضمن تحصیل در سنت لوسیا

دانشجویان بین المللی می توانند با کار ضمن تحصیل در سنت لوسیا بخش عموه ای از هزینه زندگی در سنت لوسیا را پوشش دهند. حین تحصیل در سنت لوسیا، یک شغل پاره وقت می تواند به کسب مقداری پول نقد اضافی برای پرداخت هزینه های تحصیل شما در این کشور کمک کند. به این نکته مهم توجه فرمایید که، شغل پاره وقت شما در سنت لوسیا باید کمترین تاثیر را بر تحصیلات شما در این کشور داشته باشد. برای اینکه انتخابی دقیقی برای تحصیل در خارج از کشور، به ویژه در سنت لوسیا داشته باشید، اخذ مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در نهایت اینکه دانشجویانی که علاقه مند به کار در سنت لوسیا هستند می توانند از میان طیف وسیعی از مشاغل پاره وقت در این کشور یکی را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :