مهاجرت تحصیلی دومینیکا

تحصیل در دومینیکا

تحصیل در دومینیکا

دانشجویان بین المللی هر ساله به دلایل مختلف تحصیل در دومینیکا را برای ادامه تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند. آموزش و پرورش همیشه نقش اساس برای مردم دومینیکا داشته است که در طول تاریخ و امروز یکی از مهمترین ارزش های قاره آمریکا باقی مانده است. این کشور جزیره ای مکانی قابل تحسین برای کسانی است که به دنبال تحصیل با کیفیت بالا در خارج از کشور با قیمت مناسب هستند.

اگر کارائیب در رادار شما است، جمهوری دومینیکا مقصد مناسبی برای ادامه تحصیل شما خواهد بود. ما و همکارانمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شما عزیزان استقبال می کنیم تا تحصیل در دومینیکا را برای آینده تحصیلی خود انتخاب کنید. تا بتوانید مهارت های خود را تقویت کنید و میراث فرهنگی غنی این کشور را تجربه کنید. در نهایت اینکه، مردم دومینیکا ملیتی پیشرفته چند فرهنگی  با دید باز هستند.

دلایل تحصیل در دومینیکا

سالانه هزاران دانشجوی بین المللی با دلایل مختلف تحصیل در دومینیکا را برای آینده خود انتخاب می کنند. از سوی دیگر جمهوری دومینیکا دلایل بی شماری را برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در دومینیکا را دارند ارائه می دهد.

از جمله دلایل تحصیل در دومینیکا می توان به موارد داخل جدول زیر اشاره کرد:

دلایل تحصیل در دومینیکاتوضیحات
پژوهش گستردهدومینیکا یک کشور عالی برای تحقیق و آموزش عالی است. جمهوری دومینیکا یکی از مواردی است که باید حتما از آن بازدید کنید.
بورسیه های متنوعدانشجویان بین المللی این امکان را دارند که از سازمان های مختلف بورسیه تحصیلی دریافت کنند.
آموزش با کیفیت بالااکثر دانشگاه های جمهوری دومینیکا از برنامه درسی مستقر در ایالات متحده پیروی می کند که این امر به دانشجویان اطمینان می دهد تا بهترین ها را در این کشور مطالعه کنند.

تحصیل در دومینیکا در برترین دانشگاه ها

در سال های گذشته تحصیل در دومینیکا در برترین دانشگاه ها مورد استقبال بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. انتخاب یکی از برترین دانشگاه های جمهوری دومینیکا برای تحصیل در دومینیکا یکی از بهترین انتخاب هایی است که تا به حال انجام داده اید. در واقع این دانشگاه ها به عنوان یک شروع عالی برای مسیر شغلی شما و همچنین ارتباط مناسبی را که برای برتری در رشته خود به آن نیاز دارید به شما می دهد. البته لازم به ذکر است که اغلب دانشگاه های جمهوری دومینیکا در بین برترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شده اند.

این امر باعث شده تا افراد زیادی این کشور را برای آینده تحصیلی خود انتخاب کنند. اکثر دانشگاه های دومینیکا نیز جزء قدیمی ترین دانشگاه های جهان محسوب می شوند. اما سیستم آموزشی با کلاس جهانی را به دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این کشور را دارند ارائه می دهد. به طور کلی جمهوری دومینیکا برای جذب دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در دومینیکا دارای دانشگاه برتر در سطح جهانی می باشد.

در جدول زیر می توانید برترین دانشگاه های دومینیکا را برای تحصیل در دومینیکا انتخاب کنید:

نام دانشگاهسال تاسیسخصوصیات
دانشگاه APEC1945این دانشگاه یک موسسه خصوصی است. دانشگاه APEC در قلب دومینیکا واقع شده است و دارای پردیس هایی در سراسر شهر و کشور است.
دانشگاه فلیکس آدام1965دانشگاه فلیکس آدام یک موسسه خصوصی سطح بالاتر است که پایتخت دومینیکا واقع شده است.
دانشگاه آتونوموس1865یکی از اولین دانشگاه هایی بود که در جمهوری دومینیکا تاسیس شد. این دانشگاه هرساله بیش از 100000 دانشجو دارد.
دانشگاه بارنا2002دانشگاه بارنا یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که به دانشجویان علاقه مند به تجارت آموزش می دهد.

برای آشنایی بیشتر با برترین دانشگاه های دومینیکا و میزان شهریه سالانه این دانشگاه ها به نمودار زیر مراجعه فرمایید:

میزان شهریه سالانه در برترین دانشگاه ها دومینیکا به دلار کارائیب شرقی

اخذ ویزای دانشجویی جهت تحصیل در دومینیکا

جهت تحصیل در دومینیکا دانشجویان بین المللی باید بسته به کشور مبدا خود ویزای دانشجویی جمهوری دومینیکا را دریافت کنند. اگر اتباع خارجی قصد تحصیل در دومینیکا را دارند، باید برای ویزای دانشجویی این کشور درخواست دهند. ویزای دانشجویی دومینیکا تنها توسط اداره مهاجرت دومینیکا صادر می شود.

مرحله اول برای درخواست ویزای دانشجویی دومینیکا این است که فرم درخواست را حداقل 3 ماه قبل از تاریخ شروع دوره تکمیل کنید. سپس این فرم را از طریق کنسولگری منطقه خود به اداره مهاجرت ارسال کنید. به عنوان یک دانشجوی مشتاق در جمهوری دومینیکا به ویزای دانشجویی نیاز دارید که به شما کمک می کند بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شوید. علاوه بر این ویزای دانشجویی را باید در زمانی که شما در کشور مبدا خود هستید دریافت کنید.

از سوی دیگر، دانشجویانی که قصد دریافت ویزای دانشجویی جهت تحصیل در دومینیکا را دارند باید شرایط و الزاماتی را نیز برآوره کنند. این شرایط و الزامات عبارت اند از:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت که در شش ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • برگه های علامت و گواهی متقاضی
  • گواهی نمره تافل و آیلتس هر کدام که در موسسه آموزشی مربوطه قابل اجرا باشد.
  • درخواست خود را برای مجوز تحصیل با دقت و به طور کامل پر کنید.
  • به تمام سوالات با دقت کامل و صادقانه پاسخ دهید.
  • ارائه اطلاعات پزشکی، برای دریافت مجوز پرشکی باید تحت معاینه پزشکی قرار بگیرید.
  • پرداخت هزینه درخواست ویزای دانشجویی دومینیکا به مبلغ 280XCD (دلار کارائیب شرقی)

اخذ ویزای دانشجویی جهت تحصیل در دومینیکا

زندگی دانشجویی در دومینیکا

تجربه زندگی دانشجویی در دومینیکا به یکی از خاطره های شیرین زندگی دانشجویان تبدیل خواهد شد. در حالی که تحصیل در خارج از کشور تقریبا در هر بخش از جهان برای متقاضیان یک چیز معتبر است. محدود کردن به زندگی کتاب در طول دوره خود با کاوش های اندک در فضای باز می تواند بسیار خسته کننده باشد. اما دومینیکا مکانی هیجان انگیز و پر جنب و جوش برای بازدید و تحصیل در خارج از کشور است.

یکی از اولین چیزهایی که بیشتر دانشجویان در حین تحصیل و زندگی در این کشور به آن توجه می کنند این است که دومینیکا تمیز و بی عیب و نقص است. با تحصیل در دومینیکا تمامی دانشجویان این شانس را دارند تا زیبایی های کشور را کشف کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اعزام دانشجو به دومینیکا به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :