مهاجرت تحصیلی سوئد

تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد، از برنامه های مورد تقاضا از سوی داوطلبان بین المللی می باشد زیرا این دانشگاه سومین دانشگاه سوئد از لحاظ قدمت است. دانشگاه گوتنبرگ سوئد جامع و برجسته در سال 1891 در گوتنبرگ، دومین شهر بزرگ سوئد تأسیس شد. این دانشگاه برخی از برنامه های خود را با همکاری دانشگاه صنعتی چالمرز و بیمارستان دانشگاهی Sahlgenska ارائه می دهد. دانشگاه گوتنبرگ در بسیاری از رشته ها و دوره های خود بیشترین متقاضی را در هر مقطع تحصیلی دارد و این دانشگاه را به یکی از محبوب ترین دانشگاه های سوئد تبدیل می کند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

در این بخش در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دانشگاه گوتنبرگ سوئد با 8 دانشکده و 38 دپارتمان یکی از بزرگترین ترین دانشگاه های سوئد است. دانشکده های آن آموزش هایی در زمینه های هنر های خلاقانه، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، علوم انسانی، آموزش و پرورش، فناوری اطلاعات، تجارت، اقتصاد و حقوق و علوم بهداشتی را ارائه می دهد. دانشگاه گوتنبرگ سوئد میزبان یک مرجع عمومی و همچنین کنفدراسیون اعضای هیئت علمی نیز می باشد. هر دانشکده دارای استقلال قابل توجهی است که براساس قدرت منسوب به خود و دارای هویت متمایزی در دانشگاه است. همه دانشکده ها در بسیاری از فعالیت های تحقیقاتی بین رشته ای و آموزشی در چارچوب قوانین دانشگاه فعال هستند.

شهر گوتنبرگ مکان بسیار جذابی برای زندگی است. این موضوع بدین معناست که تقاضای زیادی برای اقامت خصوصا در ابتدای هر ترم وجود دارد. بنابراین توصیه می شود، در اسرع وقت برای ارسال درخواست اقدام شود. دانشگاه گوتنبرگ سوئد دارای ساختمان های مختلفی است که در مرکز شهر پراکنده شده اند. دانشگاه گوتنبرگ سوئد اقامتگاه هایی همراه با سالن های غذاخوری، به دانشجویان خود ارائه می دهد. همچنین این دانشگاه یک انجمن بین المللی اختصاصی برای کمک به دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا دارد. این مرکز سالن های ورزشی و سایر امکانات داخلی و خارجی را همراه با امکانات تفریحی، خدمات مشاوره ای و برنامه ریزی شغلی، کتابخانه ها، رستوران ها، کافه ها و فضاهای اختصاصی مطالعه در سراسر دانشگاه در نظر گرفته است.

جزییات تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ سوئد تقریبا 37000 دانشجو و 5900 کارمند دارد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های بزرگ شمال اروپا است. تقریبا 40 گروه مختلف آموزشی در دانشگاه بیشتر رشته های علمی را تحت پوشش قرار می دهد و آن را با تحقیقات پیشرفته در بسیاری از زمینه های کاربردی، ادغام می کند. طی سال های اخیر، همکاری با دانشگاه صنعتی چالمرز، بیمارستان دانشگاهی Sahlgenska و همچنین ارتباطات بین المللی و پروژه های مشترک با شرکای خارج از کشور، به طور مداوم تقویت و تشدید شده است. در این موسسه دانشجویان و استادان از سراسر جهان گرد هم می آیند و در یک محیط دوستانه و غیر رسمی بسیاری از حرفه ها را به صورت عملی، مورد بررسی قرار می دهند.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد به گونه ای است که برای ارائه دوره های هنر، علوم انسانی، علوم زندگی و پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و مدیریت، اقتصاد و تجارت مشهور است. این موسسه در امر کیفیت آموزش یکی از بهترین ها است و در رده بندی 300 مرکز بین المللی قرار دارد. GU در میان کارفرمایان نیز محبوب است زیرا آنها با کمال میل فارغ التحصیلان را استخدام می کنند. تحقیقات گسترده در دانشگاه گوتنبرگ نوآورانه است که با ترکیب چند رشته امکان پذیر می شود و ارتباط تنگاتنگی با آموزش دارد. جهت اطلاع از مزایا و معایب تحصیل در سوئد پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

پذیرش در دانشگاه گوتنبرگ سوئد بر اساس گواهینامه تحصیلات قبلی داوطلب انجام پذیر است و تمام عملکرد تحصیلی فرد مورد بررسی قرار می گیرد. دانشگاه گوتنبرگ سوئد دارای سیستم تقویمی محبوب در سوئد است که سال تحصیلی را به 2 ترم تقسیم می کند. همچنین گزینه هایی برای ثبت نام در برنامه های آنلاین نیز وجود دارد که توسط دانشگاه تایید شده است. دانشگاه گوتنبرگ سوئد دوره های کوتاه مدت را در موضوعاتی مانند تجارت، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، بهداشت، هنرهای زیبا، طراحی و موسیقی نیز ارائه می دهد.

مدارک لازم جهت ثبت نام و تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد به شرح زیر است:

  • رونوشت از آخرین گواهینامه های تحصیلی به زبان انگلیسی
  • نمرات آزمون مهارت زبان در زبان انگلیسی
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • بیانیه شخصی
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • کپی گذرنامه (جهت اثبات هویت)

دانشگاه گوتنبرگ سوئد به عنوان یک دانشگاه بزرگ در سوئد، 38000 نفر ظرفیت پذیرش دارد. همانطور که گفته شد، دانشجویان داخلی و خارجی را می پذیرد. کادر علمی عمدتا از متخصصان خارجی تشکیل شده است. دانشگاه گوتنبرگ سوئد به دانشجویان و کادر علمی خود پیشنهاد می دهد تا در برنامه های تبادل بین المللی شرکت کنند. همچنین اطلاعات کامل در باب هزینه زندگی در سوئد به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :