مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان

تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان

تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی معروف است که در کنت انگلستان قرار گرفته است و مورد توجه بسیاری از دانشجویان است. دانشگاه کنت انگلستان در سال 1965 تاسیس شد و به عنوان دانشگاه شیشه ای Beloff نیز شناخته می شود. در سال 1960، حامیان مالی دانشگاه کنت پیشنهادی را برای ایجاد دانشگاه در کانتربری به کمیته کمک هزینه های دانشگاه ارسال کردند. در سال 1965 بود که به دانشگاه کنت انگلستان منشور سلطنتی اعطاء شد. پرنسس مارینا، دوشس کنت، به عنوان اولین رئیس دانشگاه کنت انگلستان منصوب شد.

در حال حاضر، این دانشگاه دارای 6 دانشکده است و ساختار دانشگاهی آن شامل 3 مرکز و 18 مدرسه دانشگاهی است. تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان در 11 سال برای ارائه تحصیلات عالی، برنده 2 جایزه از سوی ملکه بریتانیا شده است. مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

بررسی تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان

دانشگاه کنت انگلستان با دریافت نشان طلایی، در چارچوب آموزش عالی، تحقیقات پیشرو در سطح جهانی و مکان های مطالعه با کیفیت را به دانشجویان ارائه می دهد. جمعیت دانشجویی کنت با حدود 15000 دانشجوی کارشناسی و 4000 دانشجوی کارشناسی ارشد محاسبه می شود. دانشجویان بین المللی 22% از کل محصلان را تشکیل می دهند که 158 ملیت مختلف را نمایندگی می کنند. 97% از تحقیقات دانشگاه کنت انگلستان، با کیفیت بین المللی ارزیابی شده است. دانشگاه کنت انگلستان، یک موسسه متمایز اروپایی است که 41% از کارمندان دانشگاهی و تحقیقاتی خارج از انگلیس، آن را به مقصدی مطلوب برای دانشجویان مایل به تحصیل در انگلیس معرفی کرده اند.

در خصوص بررسی تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان جالب است در نظر بگیرید که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد متعددی را در زمینه های مختلف، مانند معماری، محیط زیست، هنر و رسانه، زبان، فلسفه، علوم اجتماعی، تاریخ، موسیقی، داروسازی، دارایی، ورزش و تربیت بدنی، پزشکی، حقوق، روزنامه نگاری، روانشناسی، انسان شناسی و اقتصاد ارائه می دهد. دانشگاه کنت انگلستان بیش از 2000 عضو هیئت علمی دارد. دانشگاه کنت انگلستان با 388 موسسه در سراسر جهان همکاری دارد. بهترین مدرک قابل ارائه در دانشگاه کنت انگلستان MBA است و فارغ التحصیلان آن با درآمد متوسط ​​115000$ (دلار) مشغول به کار می شوند.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان

دانشگاه کنت انگلستان یک پردیس اصلی در کانتربری و یک دانشگاه وابسته درMedway، بروکسل و پاریس دارد. بیش از 5400 اتاق اقامتی برای ارائه به دانشجویان سال اول، در دسترس است. پردیس کانتربری پردیس اصلی دانشگاه کنت انگلستان است که در پارکلند واقع شده است و فقط 3 مایل با مرکز شهر فاصله دارد. دانشگاه کنت انگلستان شامل 6 دانشکده، مرکز هنری گولبنکیان، کتابخانه تمپلمان و ساختمان ماندلا است. محوطه آن حدود 300 هکتار زمین را اشغال کرده است و به راحتی با مرکز شهر و همچنین شهر لندن ارتباط دارد. این پردیس امکانات عالی آکادمیک، مسکونی و غذاخوری را ارائه می دهد. پردیس Tonbridge نیز در سال 1982 به عنوان مدرسه آموزش مداوم تأسیس شد.

پردیس Medway نزدیک به شهرهای Rochester و Chatham است و دارای 2 سایت Pembroke  و The Historic Dockyard Chatham است. این پردیس می تواند بیش از 600 دانشجو را در خود جای دهد. همچنین دانشکده مطالعات بین الملل دانشگاه کنت بروکسل (BSIS) نیز یک موسسه چند رشته ای است که دارای دوره های کارشناسی ارشد و دکترا است. دانشکده هنر و فرهنگ پاریس نیز یک مرکز تخصصی تحصیلات تکمیلی است. این دانشکده دوره های پیشرفته ای در شاخه های هنر، معماری، تاریخ، نمایش و ادبیات ارائه می کند.  این دانشگاه همچنین مراکز دیگری در اروپا از جمله آتن، پاریس، بروکسل و رم دارد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دیگر دانشگاه ها مقاله تحصیل در دانشگاه کمبریج انگلستان را مطالعه بفرمائید.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه کنت انگلستان

پذیرش دانشگاه کنت انگلستان از طریق سیستم درخواست آنلاین امکان پذیر می باشد. دانشجویان بین المللی همچنین می توانند از طریق نمایندگان دانشگاه در کشورهای مختلف برای پذیرش در دانشگاه کنت انگلستان اقدام کنند. متقاضیان باید مدارک خود را همراه با فرم درخواست تکمیل شده برای پذیرش ارسال کنند.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه کنت انگلستان به شرح زیر است:

  • اسناد پشتیبانی مالی
  • متن رسمی آکادمیک
  • گواهی پایان دوره رسمی
  • توصیه نامه ها
  • شناسنامه و کپی گذرنامه
  • بیانیه شخصی یا مقاله
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی از طریق شرکت در آزمون TOEFL ،IETLS یا معادل آن
  • ریز نمرات دانشگاهی
  • نامه 2 مرجع رسمی

هر ساله دانشگاه کنت انگلستان 3000 بورس تحصیلی اعطاء می کند. اکثر این بورسیه ها برای دانشجویان ورودی داخلی و بین المللی مشترک است. بیشتر این بورسیه ها بر اساس شایستگی اعطاء می شوند، در حالی که فقط چند بورسیه تحصیلی براساس شرایط زندگی دانشجو در دسترس است. دانشجویان بین المللی همچنین واجد شرایط برخی از بورسیه های تحصیلی خارجی مانند بورسیه های Chevening، بورسیه های کشورهای مشترک المنافع، بورسیه های تحصیلی GREAT و سایر هستند.

شبکه فارغ التحصیلی دانشگاه کنت انگلستان

دانش آموختگان کنت از مزایای مختلفی از سوی دانشگاه کنت انگلستان برخوردار می شوند. حداکثر 3 سال پس از فارغ التحصیلی از خدمات شغلی و استخدام بهره مند می گردند. هنگامی که دانش آموختگان برای تحصیل در یک دوره تمام وقت در کنت درخواست کنند، 10% تخفیف شهریه برای سال اول، به آنها تعلق می گیرد. متقاضیان می توانند در قالب طرح وام خارجی به انجمن کتابخانه Templeman  بپیوندند و همزمان 10 کتاب را با پرداخت تنها 30€ (یورو) برای 3 سال قرض کنند. افراد می توانند با برخورداری از تخفیف، در مرکز ورزشی دانشگاه ثبت نام کنند. علاوه بر این فارغ التحصیلان به امکانات کلوپ شبانه The Venue University دسترسی داشته باشند.

شبکه فارغ التحصیلی دانشگاه کنت انگلستان دارای 160000 فارغ التحصیل از بیش از 180 کشور جهان می باشد که شخصیت های برجسته ای را شامل می شوند. گاوین ویلیام جیمز اسلر روزنامه نگار، نویسنده و مجری تلویزیونی محبوب است. کازو ایشی گورو داستان نویس، نویسنده داستان کوتاه و فیلم نامه نویس می باشد. تام ویلکینسون بازیگری است که بیشتر با بازی در فیلم های مایکل کلایتون و در اتاق خواب،‌ شناخته می شود. آلن دیویس نیز بازیگر، استندآپ کمدین و نویسنده مشهور به خاطر بازی در Jonathan Creek، سریال درام مرموز بی بی سی است. این اسامی تنها بخشی از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه کنت می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان می توانید با مشاوران ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :