مهاجرت تحصیلی فرانسه

تحصیل در دانشگاه پل ساباتیه فرانسه

تحصیل در دانشگاه پل ساباتیه فرانسه

تحصیل در دانشگاه پل ساباتیه فرانسه، یکی از گزینه های محبوب در بین دانشجویان بومی و بین المللی جهت ادامه تحصیل است. دانشگاه پل ساباتیه (UPS) که با نام تولوز سوم نیز شناخته می شود، یک دانشگاه دولتی فرانسوی در آکادمی تولوز است. این موسسه یکی از چندین دانشگاه جانشین دانشگاه تولوز است. تولوز سوم به نام پل ساباتیه، برنده جایزه نوبل شیمی در سال 1912 نامگذاری شد. در سال 1969، این دانشگاه بر اساس دانشگاه قدیمی تولوز تأسیس شد که خود در سال 1229 تأسیس شد.

پل ساباتیه به همراه دانشگاه آکسفورد، دانشگاه بولونیا، لا سوربن و دانشگاه سالامانکا، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. این مرکز به عنوان رهبر آموزشی در منطقه میانه پیرنه فرانسه، مجموعه گسترده ای از برنامه ها را در زمینه علوم، فناوری، بهداشت و دو میدانی ارائه می دهد. جهت تحصیل در این کشور و کسب اطلاعات جامع پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خواهد بود.

موقعیت دانشگاه پل ساباتیه فرانسه

دانشگاه پل ساباتیه از چندین واحد تشکیل و تحقیقات (UFR)، دانشکده ها و موسسات تشکیل شده است. تقریبا 28000 دانشجو، 2000 استاد محقق، 600 محقق که در سازمان های تحقیقاتی ملی عضو هستند، مشغول به تحصیل و کار هستند. همچنین این دانشگاه دارای ارتباطات بین المللی با بسیاری از کشورها برنامه های تحقیقاتی است. همه پردیس های این موسسه مدرن هستند و زیر ساخت های هنری را به تصویر می کشند. هر محوطه دانشگاه مجهز به آزمایشگاه کامپیوتری، مرکز تناسب اندام، کافه فروشی ها، رستوران ها، سالن های اقامتی و اتاق های تئاتر برای دانشجویان است.

کتابخانه دانشگاه بسیار بزرگ و رایانه ای است و مجهز به آخرین نسخه از کتاب ها، کتاب های الکترونیکی، اسناد، مجلات و دستورالعمل ها می باشد. پیشنهادات اقامتی از طرف صاحبخانه های خصوصی مانند اتاق ها، استودیوها و آپارتمان هایی که برای دانشجویان UPS وجود دارد. به غیر از دانشگاه، حدود 100 شرکت و سازمان در اطراف دانشگاه مستقر هستند که امکانات اقامتی مختلفی را ارائه می دهند. از زمان افتتاح مسکن های آپارتمانی، صدها دانشجو و کارمند از ملیت های مختلف در این پردیس ساکن می باشند.

شرایط تحصیل در دانشگاه پل ساباتیه فرانسه

کل رشته های علمی در زمینه بهداشت، فناوری و ورزش در تدریس می شوند که کیفیت دوره ها، آن را به یکی از بهترین دانشگاه های فرانسه تبدیل کرده است. UPS هر ساله هزاران دانشمند و مدیر فنی، پزشک، جراح دندانپزشکی، داروساز، محقق و معلم را معرفی می کند. همچنین انتقال دانشجویان به محل کار نیز تسهیل می شود. دانشگاه پل ساباتیه شامل بسیاری از مدارس، کالج ها، دانشکده ها و گروه ها است. تعدادی از برنامه های 2 زبانه برای جذب دانشجویان بین المللی طراحی شده است، از جمله آنها، برنامه های کارشناسی ارشد مشترک اروپایی در زمینه علوم و فناوری فضایی، ذخیره سازی و تبدیل انرژی، فناوری های خرد و فناوری نانو برای ارتباطات بی سیم، مدیریت بین المللی حمل و نقل هوایی و گردشگری (MITAT) و نوآوری های کشاورزی می باشند.

دانشگاه پل ساباتیه با بسیاری از شرکت ها همکاری می کند تا به دانشجویان این فرصت را بدهد که در حین تحصیل تجربه کار نیز داشته باشند. این دانشگاه دارای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه رشته های پزشکی، آموزش و پرورش، علوم منابع، هنر های آزاد، موسیقی، فلسفه، علوم انسانی، شیمی، آمار، مدیریت، علوم محیط زیست، علوم زندگی، زیست کره، ارتباطات، ورزش، علوم هوا و فضا، معماری، مددکاری اجتماعی، حقوق، حمل و نقل هوایی، فناوری، شیمی، زیست شناسی مولکولی، پرستاری، مهندسی و دوره های دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در فرانسه پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه پل ساباتیه فرانسه

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه پل ساباتیه فرانسه

دانشگاه پل ساباتیه ​​به عنوان یک دانشگاه بزرگ در نظر گرفته می شود و بیش از 20000 دانشجو را آموزش می دهد. همچنین شهروندان و اتباع خارجی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. این مرکز به دانشجویان و کارکنان دانشگاهی خود پیشنهاد می دهد تا در برنامه های مبادله بین المللی شرکت کنند. علاوه بر این، دارای صفحه اجتماعی در فیس بوک است. دانشگاه پل ساباتیه بر اساس رتبه بندی ارزیابی دانشگاهی، این موسسه در بین 600 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده است. این دانشگاه دارای نرخ پذیرش متوسط ​​است. شرایط تحصیل پزشکی در فرانسه به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

مدارک لازم برای پذیرش در این دانشگاه، شامل موارد زیر است:

  • گواهینامه های تحصیلی قبلی ترجمه شده به زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • 2 نامه مرجع
  • اثبات مهارت زبان در زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • اثبات پرداخت شهریه تحصیل
  • الزامات اضافی دوره انتخابی
  • بیانیه ای از هدف شخصی
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • کپی گذرنامه
  • اطلاعات هویتی

هیئت پذیرش دانشگاه پل ساباتیه هم گواهی عملکرد تحصیلی قبلی و هم نتایج آزمون را درخواست و بررسی می کند. به طور سنتی سال تحصیلی در این موسسه مانند بسیاری از دانشگاه های دیگر فرانسه به 2 ترم تقسیم می شود. این موسسه شهریه مناسب برای برنامه های مختلف خود را منحصرا برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است و بورسیه های مختلفی را با کمک دانشگاه ارائه می دهد. شهریه بسیار مقرون به صرفه به میزان کمتر از 1000€ (یورو) در سال برای برنامه های کارشناسی در نظر گرفته شده است. متقاضیان اگر می خواهند مدرک کارشناسی ارشد خود را از UPS دریافت کنند، کمتر از 1000€ (یورو) در سال هزینه می کنند. اطلاعات بیشتر درباره هزینه زندگی در فرانسه در مقاله مذکور شرح داده شده است.

در نمودار زیر، برآورد هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه پل ساباتیه به یورو به شرح زیر است:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه پل ساباتیه به یورو

دستاورد های برجسته دانشگاه پل ساباتیه فرانسه

دانشگاه پل ساباتیه ​​سالانه صدها دانشمند متخصص و شایسته پرورش می دهد. این دانشگاه از برنامه های توسعه روستایی حمایت می کند. این دانشگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان تعالی علمی ثابت کرده است. این دانشگاه بارها به دلیل ارائه الگوهای علمی و تکنولوژیکی خود جایزه دریافت کرده است. فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه پل ساباتیه، گای برتراند (معلم آکادمیک)، امیل نتامک (بازیکن اتحادیه راگبی)، پاتریس سایمون (شیمی دان)، پر کوهن (سیاستمدار)، استل ماکرون (نفرولوژیست فرانسوی) و ونسان پوآیر (بسکتبالیست فرانسوی) می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تبادل نظر، با مشاوران کاردان و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :