مهاجرت تحصیلی ترکیه

تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه

تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه

تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه، برنامه ای شناخته شده در بین دانشجویان می باشد که امروزه حدود 30000 دانشجو به زبان های انگلیسی و ترکی در این دانشگاه تدریس می کنند. این دانشگاه در سال 1997 تاسیس شد و با استفاده از برنامه های سقراط و اراسموس با دانشگاه های اروپایی توافق نامه هایی دارد كه به دانشجویان اجازه ادامه تحصیل در یک دانشگاه اروپایی را می دهد. تیم والیبال مردان دانشگاه بیکنت در اولین مسابقات لیگ والیبال که در تاریخ 18 تا 29 مارس 2013، فدراسیون ورزش دانشگاهی ترکیه برگزار کرد، قهرمان شد.

بنیانگذار این موسسه (آدام چلیک)، در زمینه آموزش با هدف خدمت به جامعه اقداماتی را آغاز کرده است. از این رو یک زنجیره آموزش بی عیب و نقص را از مهد کودک تا دبستان و دبیرستان و دانشگاه ارائه می دهد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تحصیل در ترکیه می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره تلفنی تماس حاصل فرمائید.

شرایط تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه

دانشگاه بیکنت دارای 8 دانشکده هنر و علوم، هنرهای زیبا، قانون، علوم اقتصادی و اداری، ارتباطات مهندسی و معماری و پزشکی و دندانپزشکی است. همچنین چندین آموزشگاه حرفه ای و دانشگاهی وابسته به این مرکز وجود دارد. این دانشگاه نزدیک به 70 دوره کارشناسی و 50 برنامه کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. 2 پردیس دانشگاه در منطقه ساحلی Büyükçekmece هستند. دانشکده های پزشکی، هنر و علوم و دندانپزشکی در یک ساختمان با یک مجموعه خرید مشترک هستند که شامل هتل ها، سینماها و رستوران ها است. بیمارستان Beykent Üniversitesi نیز در این محوطه مستقر است. محوطه دانشگاه، هنرستان و مرکز آموزش از راه دور دانشگاه را در خود جای داده است. یکی دیگر از پردیس های دانشگاه درSariyer و شمالی ترین منطقه استانبول قرار دارد.

همچنین مرکزی ترین مکان در تقسیم، نزدیک به یکی از معابر اصلی گردشگری شهری است. دانشکده حقوق بیکنت از جمله گروه های دانشگاه است که در این قسمت از استانبول فعالیت می کند. دانشجویان این موسسه به 57 باشگاه مختلف دانشجویی دسترسی دارند. تیم والیبال مردان دانشگاه در بازی های دانشگاهی 2018 اروپا، مدال طلا را از آن خود کرد. کتابخانه دانشگاه با فراهم آوردن فرصت های مدرن فناوری، در سطح بین المللی، منابع مورد نیاز فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی دانشجویان را فراهم می کند. خدمات مسکن دانشجویان نیز توسط اقامتگاه های ماسوک، بیوکدوزو، Hadimkoy و تکسیم ارائه می شود.

شرایط تحصیل در دانشگاه بیکنت ترکیه

سیستم آموزشی دانشگاه بیکنت ترکیه

دانشگاه بیکنت آموزش خود را در سال تحصیلی 1997-1998 آغاز کرد. بدین ترتیب در 4 پردیس بسیار مجهز واقع در مناطق مرکزی استانبول تحصیلات عالی را ارائه می دهد. این دانشگاه با بیشترین تقاضا در ترکیه و در سراسر جهان، در حال ارائه آموزش با استانداردهای قرن 21 می باشد. به عنوان یک مرکز آموزش عالی، افراد واجد شرایط که دانش و فن آوری مدرن را تولید و بهبود می بخشند. از این رو این مهارت ها را به مهارت های حرفه ای تبدیل می کنند تا به نفع جامعه مورد استفاده قرار گیرند. ماموریت بیکنت این است که دانشجویان خود را برای دسترسی به زیرساخت های فیزیکی و فناوری، محیط اجتماعی، آموزش و پرورش آماده کند. فارغ التحصیلان این دانشگاه از مهارت های بالای رهبری و مدیریت اجتماعی برخوردار هستند.

سیستم آموزشی این موسسه دارای نظم فکری و استراتژی های یادگیری موثر، تحقیقات چند بعدی تحلیلی و انتقادی و مقابله با مشکلات پیچیده است. دانشجویان این دانشگاه موضوعات فن آوری را دنبال و به طور موثر از آن استفاده می کنند. آنها با برنامه ریزی های دقیق، ویژگی های دورانی که در آن زندگی می کنند را درک می کنند تا جامعه خود را بهتر بشناسند و به ارزش های اخلاقی و محیطی حساس باشند. لازم به ذکر است که این افراد قادر به استفاده از دانش و مهارت های حرفه ای خود در هر نقطه از جهان هستند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در ترکیه پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه بیکنت ترکیه

برای ثبت نام در دانشگاه بیکنت، متقاضی باید نتایج آزمون ها و گواهی عملکرد تحصیلی را ارائه دهد. سال تحصیلی در BU به 2 ترم تحصیلی تقسیم می شود. این دانشگاه برنامه های آنلاین و کوتاه مدت را نیز ارائه می دهد. همچنین کاملا ثابت شده است که این قالب در بین دانشجویان کاملا محبوب است. دانشگاه بیکنت از نظر ظرفیت دانشجویی متوسط ​​است و حداکثر 15000 دانشجو را آموزش می دهد. متقاضیان خارجی از روند پذیرش خارج نمی شوند و هیات علمی متشکل از حدود 300 متخصص بین المللی است. این دانشگاه در برنامه های مختلف تبادل بین المللی بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه شرکت می کند.

مدارک لازم برای پذیرش در این دانشگاه، به شرح زیر است:

  • تمام اسناد دانشگاهی ترجمه شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه مهارت در زبان انگلیسی
  • گذرنامه
  • اطلاعات تماس
  • عکس
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

روند درخواست به صورت آنلاین دنبال می شود. همچنین یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی حدود 5000€ (یورو) برای داوطلبان هزینه دارد. کسانی که مایل به دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود در این موسسه هستند، باید آماده باشند که حداقل 5000€ (یورو) در سال هزینه کنند. در کنار هزینه تحصیل در این کشور بهتر است از هزینه زندگی در ترکیه نیز اطلاع یابید.

در نمودار زیر، برآورد هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه بیکنت، بر حسب یورو، قابل مشاهده است:

هزینه های مرتبط با دانشگاه بیکنت ترکیه به حسب یورو

فارغ التحصیلان برجسته از دانشگاه بیکنت ترکیه

احمد داوود اوغلو، نخست وزیر سابق ترکیه، از سال 1999 تا 2004 در دانشگاه بیكنت به عنوان استاد مشغول به كار بود و به عنوان رئیس گروه روابط بین الملل، عضو سنای دانشگاه و عضو هیئت مدیره فعالیت می كرد. اومر دینچر، وزیر سابق آموزش ملی ترکیه نیز، از سال 1999 تا 2003 در دانشگاه بیكنت به عنوان استاد و به عنوان رئیس دانشكده علوم اقتصادی و اداری، مدیر انستیتوی علوم اجتماعی و معاون دانشگاه به فعالیت می پرداخت. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های تلفنی رایگان با کارشناسان با تجربه و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :