مهاجرت تحصیلی اسپانیا

بورسیه تحصیلی در اسپانیا

بورسیه تحصیلی در اسپانیا

شرایط بورسیه تحصیلی در اسپانیا برای دانشجویانی که می خواهند در اسپانیا در مقاطع تحصیل مختلف و در رشته های مختلف تحصیل کنند مهم است. بورسیه تحصیلی مبلغ معینی است که به دانشجویان برای پرداخت شهریه و یا کمک هزینه تحقیقاتی و یا به عنوان جایزه در موارد مختلف اعطاء می شود. این بورسیه می تواند مربوط به وضعیت مالی فعلی یا رشته شما در دانشگاه باشد. هزینه و میزان جوایز در بورسیه ها متفاوت است به همین منوال منابع نیز مختلف هستند. در واقع در اکثر موارد با توجه به سطح درسی و مقطع بورسیه تخصیص داده می شود. از آنجا که هزینه تحصیل در خارج از کشور خود و هزینه های زندگی در اروپا ارزان نیست، بورسیه های تحصیلی برای تأمین هزینه تحصیل و کمک هزینه برای تحصیل و زندگی شما در اسپانیا می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رفتن به دانشگاه تضمین می کند که در آینده، شغلی داشته باشید که عاشق آن هستید و در آن تخصص دارید. اگر در کشورهای اروپایی تحصیل کنید، می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید. اما آنچه که ممکن است، شرایط را برای شما سخت کند و نگران خود شوید، شهریه و هزینه های زندگی در کشور اسپانیا است. البته، وقتی در دانشگاه اسپانیا شرکت می کنید همه چیز هیجان انگیزتر می شود. دانشگاه های معتبر و عالی رتبه یکی از این مزایا است. بهره مندی از این شرایط و امکانات آموزشی خوب هزینه هایی هم دارد. شما در اسپانیا می توانید از بورسیه های متفاوتی برخوردار شوید. در نظر داشته باشید که اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

شرایط بورسیه تحصیلی در اسپانیا

شرایط بورسیه تحصیلی در اسپانیا مبتنی بر لیاقت در خصوص مطالعات اسپانیایی بورسی است که از سال 2001 بیش از $230000 (دلار) بورس تحصیلی از طریق بورس تحصیلی مبتنی بر شایستگی و بورس تحصیلی تنوع برای برنامه های دانشگاهی در اسپانیا اعطاء کرده است. بورس تحصیلی مبتنی بر شایستگی در اسپانیا به یک دانش آموز اعطاء می شود که شخصی را نشان می دهد که در یادگیری زبان اسپانیایی مصمم است و اینکه چگونه در دستیابی به زبان خود فراتر رفته است. در این خصوص اولویت با کسانی است که بتوانند تعهد خود را به مطالعات اسپانیایی تأیید کنند. برنامه فولبرایت که بورسیه معروفی است در کشور اسپانیا هم اجرا می شود. این بورسیه به دانشجویان واجد شرایط و جوانان متخصص برای پیگیری تحقیقات مستقل در اسپانیا کمک هزینه می کند.

بورسیه تحصیلی Istituto Europeo di Design Creactívate یک شبکه بین المللی در زمینه های طراحی، مد، ارتباطات بصری و مدیریت صنایع خلاق در اسپانیا، ایتالیا و برزیل است و 17 کمک هزینه تحصیلی را در دوره های مختلف دانشگاهی در طول سال تحصیلی به دانشجویان ارائه می دهد. متقاضیان از هر ملیت واجد شرایط درخواست بورس تحصیلی Creactívate Istituto Europeo di Design هستند و برای کسانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و برنامه های دیپلم تحصیل می کنند در نظر گرفته شده است. تنها شرایط این است که متقاضیان باید دیپلم دبیرستان یا آموزش حرفه ای داشته باشند و آن ها باید 26 سال یا کمتر باشند.

بورسیه های تحصیلی در اسپانیا در مقاطع زیر اعطاء می شوند:

  • دیپلم
  • فوق دیپلم
  • کاردانی فنی
  • کارشناسی
  • ارشد
  • دکترا

شرایط بورسیه تحصیلی در اسپانیا

برنامه های بورسیه تحصیلی در اسپانیا

برنامه بورس تحصیلی دانشگاه گرانادا Athenea3i نیز یک برنامه فلوشیپ تحقیقاتی است که با هدف جذب محققان بسیار با استعداد به دانشگاه گرانادا انجام شده است. این برنامه در نظر دارد فرصت های بین المللی، میان رشته ای و مقطعی را برای محققان و دانشجویان در زمینه تحقیق تقویت کند. این برنامه در دانشگاه گرانادا برگزار می شود که با بیش از 60000 دانشجو در سال در میان بزرگترین دانشگاه های اسپانیا است. متقاضیان می توانند موضوع تحقیق خود را در تمام زمینه های دانشگاهی، که در علوم محیطی و شیمی، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی و علوم انسانی، علوم و مهندسی اطلاعات، علوم زندگی و فیزیک و ریاضیات سازمان یافته اند، انتخاب کنند. میزان این مبلغ حدود 6800$ (دلار) در ماه است. آخرین مهلت 29 سپتامبر است. کمک هزینه CIEE Gilman Go Global Grant از دانشجویانی که برای تحصیل در خارج از کشور با موانع مالی روبرو هستند پشتیبانی می کند. آخرین مهلت1 آوریل است.

برنامه های بورسیه تحصیلی در اسپانیا تنوع مطالعات بین المللی خارج از کشور (ISA) از سال 1987 بورسیه هایی را برای دانشجویان برای تحصیل در اسپانیا اعطاء می کند. این بورسیه در 15 دانشگاه در 9 شهر بارسلونا، بیلبائو، گرانادا، مادرید، مالاگا، سالامانکا، سانتاندر، سویا و والنسیا ارائه می دهد. مبالغ نیز متفاوت است. آخرین مهلت 30 آوریل، 30 اکتبر، 28 فوریه است. بورسیه دیگر بورسیه تحصیلی لیاقت و رهبری بارسلونا در هر ترم تحصیلی، در هر دوره کارآموزی یک بورس تحصیلی و در هر برنامه تابستانی 2 بورس تحصیلی به کسانی که به برتری علمی رسیده اند و مشارکت جامعه را نشان می دهند و به کمک مالی اضافی نیاز دارند، اعطاء می کند. متقاضیان باید در مقطع کارشناسی که در موسسات معتبر آموزش عالی در ایالات متحده با معدل حداقل 3.3 باشند. مبلغ 750$ (دلار) برای شرکت کنندگان در ترم 3 ماهه و 500$ (دلار) برای شرکت کنندگان در کارورزی 250$ (دلار) برای شرکت کنندگان در تابستان در نظر گرفته می شود.

بورسیه تحصیلی جهانی در اسپانیا

بورسیه تحصیلی دیگری به نام بورسیه تحصیلی جهانی در اسپانیا وجود دارد که برای ایجاد تجربه های جهانی تعهد کرده است 25000$ (دلار) بودجه بورسیه تحصیلی برای جذب نیروی انسانی با آگاهی فرهنگی بیشتر تا سال 2022 داشته باشد و این بورسیه های تحصیلی برای هر 2 دوره تابستان و ترم در هر یک از 11 شهر جهانی مانند بارسلونا جاری است. بورسیه های کامل برای برنامه های نیم سال در دسترس است.

اما علاقه مندان باید توجه داشته باشند که لازم است برای تعیین وقت صحبت با یکی از اعضای تیم Global Experiences برای گفتگو در مورد گزینه های برنامه خود قبل از اقدام، قرار ملاقات بگذارند. به خاطر داشته باشید که ارسال درخواست های کمک مالی مهلت دارد. شما باید تقاضای خود را زودتر از موعد مقرر ارائه دهید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید از بهترین وام ها و کمک های مالی موجود بهره ببرید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت تحصیلی به سایر کشورها از جمله تحصیل در ایتالیا مقاله مشخص شده را مطالعه بفرمائید. همچنین می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :