مهاجرت سرمایه گذاری در بلغارستان

استارت آپ بلغارستان

استارت آپ بلغارستان

در کنار زیبایی طبیعی بلغارستان، اکوسیستم دیجیتال و نوآوری در استارت آپ بلغارستان همچنان به رشد خود ادامه می دهد. همچنین صوفیه در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین مکان ها برای ایجاد استارت آپ با منابع مختلف فناوری است. استارت آپ های بلغاری در ساخت پلت فرم، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، اتوماسیون و فین تک تخصص دارند. بلغارستان مکانی ایده آل برای استارت آپ های انرژی، محیط زیست، حمل و نقل و بازاریابی و فروش است.

علاوه بر این قوانین جمهوری بلغارستان مشوق های مالیاتی متنوعی را بسته به منطقه اقتصادی به متقاضیان خود ارائه می دهد. جمهوری بلغارستان به دلیل ثبات سیاسی، نیروی کار ارزان، سیستم بانکی قوی سالانه سرمایه گذاران بسیاری را از سراسر جهان برای راه اندازی استارت آپ در این کشور ترغیب می کند. همچنین شما در بلغارستان می توانید بازارهای جدید در کشورهای خارجی را در هر زمان به راحتی آزمایش کنید. برای آشنایی بیشر در مورد استارت آپ بلغارستان به تصویر زیر که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده توجه فرمایید:

انواع اکوسیستم استارت آپی بلغارستان

اکوسیستم استارت آپی بلغارستان یک پیشرو منطقه ای در نوآوری به شمار می رود. برای آشنایی بیشتر با انواع اکوسیستم استارت آپی در بلغارستان به جدول زیر توجه فرمایید:

انواع مختلف اکوسیستم استارت آپیرتبه جهانیتوضیحات
اکوسیستم استارت آپی صوفیه98صوفیه مکانی ایده آل برای استارت آپ های بازاریابی، فروش و حمل و نقل است. اکوسیستم استارت آپی صوفیه همچنین در بلغارستان رتبه اول را دارد.
اکوسیستم استارت آپی وارنا298وارنا مکانی ایده آل برای استارت آپ های نرم افزار و داده ها بازاریابی و فروش و اوقات فراغت است. استارت آپ وارنا در بلغارستان در جایگاه دوم قرار دارد.
اکوسیستم استارت آپی پلوودیو947استارت آپ پلوودیو همچنین در بلغارستان در جایگاه سوم قرار دارد. اکوسیستم پلوودیو برای استارت آپ های بازاریابی و فروش، انرژی و محیط زیست بسیار کاربردی است.

انواع استارت آپ بلغارستان

در تحلیل استارت آپ ها و ثبت شرکت در بلغارستان، شرکت های بزرگی در چند سال گذشته راه اندازی شده اند که روی راه حل های نوآورانه کار می کنند. در جدول زیر قصد داریم بهترین استارت آپ های چند سال گذشته بلغارستان را به شما عزیزان معرفی کنیم:

انواع استارت آپ بلغارستانسال تاسیس به میلادیخصوصیات
Nasekomo2017این استارت آپ با تولید خوراک حیوانات از زباله های آلی با استفاده از حشرات تبدیل کننده زیستی زنجیره غذایی انسان را متحول می کند.
Evedo2019برنده جایزه بهترین استارت آپ بلاک چین از آخرین نسخه جوایز استارت آپ اروپای مرکزی است.
Phos2018این استارت آپ فین تک مستقر در بریتانیا را ایجاد کرد.
Payhawk2018این نوع از استارت آپ هزینه کسب و کارهایی را که کارت شرکتی بدون کاغذ ارائه می دهند، ساده می کند.

انواع استارت آپ بلغارستان

شرایط راه اندازی استارت آپ بلغارستان

شرایط راه اندازی استارت آپ بلغارستان و راه های موثر برای اینکه این استارت آپ ها در بازار جهانی رقابتی تر باشند به شرح زیر می باشد:

  • اعتبار سنجی محلی اما برنامه ریزی جهانی: ممکن است یک بازار در بلغارستان برای مقیاس پذیری یک استارت آپ بسیار کوچک باشد، بنابراین اعتبار ستجی محلی و گسترش آن در مرحاه اول ضروری است.
  • استارت آپ خود را جایی که قوی ترین شبکه را دارید گسترش دهید: شبکه استارت آپی شما ارزش خالص شماست، ارزش خود را از نظر آماری ثابت کنید.
  • ساخت پایدار استارت آپ برای تاثیر طولانی مدت: فرصت عظیمی برای تحریک مقیاس پذیری اروپایی برای استارت آپ های بلغارستان وجود دارد.
  • یک فرد اصلی عالی را در استارت آپ خود استخدام کنید. این فرد می تواند به عنوان بنیان گذار و عضو هیئت مدیره و با شجاعت رهبری بالا استخدام شود.

جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در بلغارستان مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

ویژگی های مهم برای راه اندازی استارت آپ بلغارستان

در آخرین نکته از این مقاله قصد داریم به دو ویژگی مهم برای راه اندازی استارت آپ موفق در بلغارستان بپردازیم. اولین ویژگی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق استارت آپی شجاعت و تلاش است. این موارد استعداد کسانی نیست که خوش شانس به دنیا می آیند. بلکه شجاعت و سخت کوشی محصول خودسازی مداوم و کار آگاهانه است. ویژگی فوق برای هر یک از داوطلبان راه اندازی استارت آپ در بلغارستان ضروری است.

ویژگی دوم که باید در این مسیر به آن دقت کنید استحکام و همکاری در شرکت استارت آپی شماست. استارت آپ های موفق باید به این نکته توجه کنند که برای حفظ و پویایی استارت آپ خود باید از یکدیگر حمایت کنند و دائما تبادل نظر کنند. زیرا جایی برای نفس و خودشیفتگی در استارت آپ های بلغارستان وجود ندارد. برای آشنایی بیشتر با استارت آپ های بلغارستان می توانید از مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :