مهاجرت سرمایه گذاری در بلاروس

استارت آپ بلاروس

استارت آپ بلاروس

سرمایه گذاران با سرمایه خارجی به طور فزاینده ای به استارت آپ بلاروس نگاه می کنند. به این امید که سرمایه خود را از طریق پروژه ها و فناوری های پیچیده ابداع شده توسط توسعه دهندگان فناوری اطلاعات و استارت آپ بلاروس افزایش دهند. لازم به ذکر است که توسعه فعال حوزه فناوری اطلاعات در بلاروس، در سال های گذشته به دلیل رشد زیرساخت های استارت آپی امکان پذیر شد.

شکی نیست که صحنه استارت آپ در بلاروس منحصر به فرد است. این کشور در طول سال ها ده ها استارت آپ موفق ایجاد کرده است. این مقاله تحلیلی که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شما عزیزان ارائه شده است. نشان می دهد که بلاروس پتانسیل و فضای زیادی برای رشد استارت آپ دارد. علاوه بر این تقریبا دو سوم استارت آپ های بلاروسی دارای دفتر مرکزی خود در بلاروس هستند.

توصیف اکوسیستم استارت آپ بلاروس

اکوسیستم استارت آپ بلاروس یک پیشرو منطقه ای در نوآوری است که در رتبه 60 در سطح جهانی قرار گرفته است. و از سال 2021 شتاب مثبت +3 را نشان می دهد. بلاروس همچنین در رتبه پانزدهم برای استارت آپ ها در اروپای شرقی قرار دارد. بلاروس مکانی ایده آل برای استارت آپ های بازاریابی و فروش، اجتماعی و اوقات فراغت و نرم افزار می باشد.

در این کشور به عنوان محبوب ترین نقطه استارت آپی اروپا 57 استارت آپ بازاریابی و فروش، 19 استارت آپ اجتماعی و تفریحی در بلاروس و 9 استارت آپ نرم افزار وجود دارد. به طور کلی طی 10 سال اخیر سرمایه گذاران بین المللی استارت آپ بلاروس را جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور انتخاب کرده اند.

مراحل راه اندازی استارت آپ بلاروس

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار خود در بلاروس هستند باید مراحل راه اندازی استارت آپ بلاروس را به طور کامل انجام دهند. مراحل راه اندازی استارت آپ بلاروس به شرح زیر می باشد:

شرایط راه اندازی استارت آپ بلاروستوضیحات
شناسایی فعالیت اصلی اقتصادی در بلاروسچنانچه به دنبال راه اندازی یک استارت آپ در بلاروس هستید مهم است که فعالیت اقتصادی استارت آپ خود را در بلاروس شناسایی و تعریف کنید. این فرآیند نه تنها یک الزام تعیین شده توسط مقامات محلی است، بلکه راه خوبی برای تبدیل شدن به یک متخصص در صنعت مورد علاقه است.
الزامات مالیاتی در بلاروسافرادی که قصد راه اندازی استارت آپ در بلاروس را دارند، باید مدارک خود را در سیستم مالیاتی بلاروس به ثبت برسانند.
شناسایی فرصت های تجاریقبل از راه اندازی استارت آپ خود در بلاروس، اکیدا توصیه می شود با یک ارائه دهنده خدمات با تجربه در ارتباط باشید. که می تواند به شما در شناسایی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری کمک کند. تا از ورود به یک بازار اشباع شده در بلاروس جلوگیری کنید.

مراحل راه اندازی استارت آپ بلاروس

راه اندازی استارت آپ بلاروس در بخش های مختلف اقتصادی

همه بخش های اقتصادی بلاروس به جز تولید سلاح، مواد مخدر و مواد سمی برای راه اندازی استارت آپ باز است. سرمایه گذاران خارجی می توانند استارت آپ های خود را با هر میزان سرمایه گذاری خارجی به هر شکل قانونی راه اندازی کنند. ترجیحات و امتیازات تضمین شده توسط دولت، همکاری سودمند متقابل را ترویج می کند.

از سوی دیگر رژیم های حقوقی ویژه ای برای سرمایه گذاران استارت آپی در مناطق آزاد اقتصادی، شهرهای کوچک و متوسط در دسترس است. به طور مثال بلاروس پیشرفت های قابل توجهی در زمینه فناوری های بالا داشته است. به ویژه در تولید دستگاه های نوری و لیزری و سیستم های کنترل خود کار پیشرفت های دو چندانی را نشان داده است.

برای آشنایی بیشتر با بخش های مختلف اقتصادی جهت راه اندازی استارت آپ در بلاروس، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

بخش های مختلف اقتصادی جهت راه اندازی استارت آپ بلاروسخصوصیات
بخش کشاورزیبلاروس در زمینه دامپروری، کشاورزی، کشت محصولات کتان، سیب زمینی، غلات، سبزیجات، چغندر قند و محصولات علوفه ای تخصص دارد. مجموعه کشاورزی در جهت ایجاد استارت آپ بلاروس به صورت چند ساختاری است که انواع مالکیت و مدیریت را ترکیب می کند.
صنعت داروسازیماموریت پروژه استارت آپی، ایجاد یک تولید رقابتی جدید دارویی در قالب قطره های چشمی و محلول های تزریقی با استفاده از فناوری های به روز بوده است.
پرورش خوکبازسازی مجتمع پرورش خوک و را اندازی استارت نوپا جهت گسترش محصولات دامی در بلاروس

شرایط راه اندازی استارت آپ بلاروس

برای اینکه بتوانید استارت آپ خود را در بالاترین سطح جهانی حفظ کنید، باید با شرایط راه اندازی استارت آپ بلاروس به خوبی آشنا شوید. شرایط راه اندازی استارت آپ بلاروس به شرح زیر می باشد:

  • یک فرد اصلی و مورد اطمینان را در استارت خود استخدام کنید: این فرد می توان به عنوان بنیان گذار و عضو هیئت مدیره با شجاعت رهبری بالا استخدام شود.
  • ساخت پایدار استارت آپ در بلاروس جهت تاثیر طولانی مدت: به طور کلی فرصت عظیمی برای تحریک مقیاس پذیری اروپایی برای استارت آپ های بلاروس وجود دارد.
  • اعتبار سنجی محلی با دید جهانی: ممکن است یک بازار در بلاروس برای مقیاس پذیری یک استارت آپ نوپا بسیار کوچک باشد. بنابراین اعتبار سنجی محلی و گسترش آن در مراحل اول تاسیس استارت آپ ضروری است.
  • استارت آپ خود را در بلاروس در مکانی که بیشترین شبکه را دارید گسترش دهید.

مزایای سرمایه گذاری در بلاروس

بلاروس امروزی کشوری است که پذیرای سرمایه گذاری خارجی است و شرایط تجاری مطلوبی را برای سرمایه گذاران بین المللی ارائه می دهد. از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در بلاروس می توان به دسترسی مستقیم این کشور به بازارهای اتحادیه اروپا اشاره کرد. علاوه بر این سرمایه گذاران خارجی می توانند شرکت هایی در بلاروس با هر میزان سرمایه گذاری خارجی به هر شکل قانونی تاسیس کنند.

علاوه بر این جمهوری بلاروس تضمین حقوق سرمایه گذاران و حمایت از سرمایه گذاری در بلاروس را ارائه می دهد. علاوه بر این حمایت دولت بلاروس از سرمایه گذاران در قالب تضمین مزایا و ترجیحات از دیگر مزایای سرمایه گذاری در بلاروس محسوب می شود. اگر چنانچه تصمیم نهایی خود را برای استارت آپ بلاروس اتخاذ کرده اید. برای اطمینان خاطر بیشتر با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :