مهاجرت سرمایه گذاری در اروگوئه

استارت‌ آپ اروگوئه

استارت‌ آپ اروگوئه

نقشه راه‌ اندازی اروگوئه دارای نمونه ‌ای از 34 استارت‌ آپ است و محبوب ‌ترین استارت‌ آپ اروگوئه شرکت Satellogic است. البته شرکت های دیگری نیز همچون Meitre و Zyte طی سال های اخیر محبوب شده اند. اکوسیستم استارت ‌آپ اروگوئه اکنون تک شاخ دارد و محبوب ترین صنایع در اروگوئه فین تک، تجارت الکترونیک و خرده فروشی، نرم افزار و داده در نقشه StartupBlink هستند. اگر به دنبال شرکت هایی در یک جایگاه خاص هستید، استارت آپ های اروگوئه را بر اساس صنعت فیلتر کنید و فضاهای همکاری اروگوئه، شتاب دهنده های اروگوئه، رهبران اروگوئه و سازمان های اروگوئه را مرور کنید. در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا به متقاضیان علاقه مند به قرارگیری در صحنه استارت آپ اروگوئه بهترین راه ها را معرفی کند.

کلیات استارت آپ اروگوئه

پلت فرم BPM یا (مدیریت فرآیند کسب و کار) مبتنی برابر از شرکت های تازه محبوب شده در اروگوئه است که خدماتی را به افراد جویای شغل و مدیران و کارفرمایان ارائه می دهد. Flokzu دیگر ابزاری است که برای به حداقل رساندن و خودکارسازی گردش کار در بین تیم ها و سازمان ها ایجاد شده است. محصول این استارت آپ از یک رابط کشیدن و رها کردن ساده استفاده می کند که می توانید مطابق با نیازهای تیم خود آن را سفارشی کنید. ممکن است شبیه به پلتفرم های دیگری باشد که در همان منطقه کار می کنند، اما Flokzu کاملا از فرمی به فونت دیگر قابل تنظیم است. استارت آپ nocnoc متولد اروگوئه پلی است که برای اتصال فروشندگان بین المللی به بازارهای بالقوه و محلی در آمریکای لاتین طراحی شده است.

پلتفرم تجارت الکترونیک برای توانمندسازی و آرامشی که می تواند به مشتریان ارائه دهد ارزش قائل است. وب سایت Nocnoc به طور مستقیم اعداد و دلایلی را نشان می دهد که چرا فروش خارج از کشور باید چیزی باشد که بازارهای بین المللی از سرمایه گذاری در آن هراسی ندارند. Nocnoc تضمین می کند که از کارشناسان محلی، تدارکات یکپارچه، فناوری نهایی و یک مشکل مادام العمر استفاده می کند. پرتقال یا Orangeoops یک شریک توسعه نرم افزار است که بر ارائه خدمات سفارشی متمرکز شده است. آنها توسعه اپلیکیشن موبایل، توسعه اپلیکیشن وب و راه حل های بک اند را ارائه می دهند.

از جمله بهترین محصولات نرم افزاری این استارت آپ عبارتند از:

  • Kezmo
  • CloseNet
  • IdeaSource

در تصویر زیر نام سایر استارت آپ های فعال در اروگوئه طرح شده است:

نام سایر استارت آپ های فعال در اروگوئه

فضای استارت آپ اروگوئه

محیط ستارت آپ ها و کارآفرینی در اروگوئه، بخش به سرعت در حال رشد است و دولت این کشور با آگاهی از اهمیت و رشد صنعت فناوری در اروگوئه، چندین پروژه را توسعه داده و قوانینی را برای تشویق کارآفرینان محلی به توسعه ایده‌ های خود وضع کرده است. علاوه بر این، صنعت نرم افزار مورد توجه ملی قرار گرفته است و چارچوب نظارتی مطلوبی برای ارتقای توسعه صنعت اجرا شده است. علیرغم این واقعیت که اروگوئه به طور گسترده به عنوان کشوری شناخته می شود که کشاورزی و دامداری اساس اقتصاد آن است، بخش فناوری در حال افزایش است و در حال تبدیل شدن به یک صنعت مرتبط است. دولت دیجیتال که بر اساس گزارش سازمان ملل، اروگوئه رتبه اول را در دولت دیجیتال دارد.

سطح زیرساخت عالی که در حال حاضر حدود 500 شرکت این سرویس را ارائه می دهند که شامل تلفن IP و اینترنت، هاست، مراکز داده، نگهداری و مدیریت زیرساخت می شود. در حال حاضر اروگوئه در رتبه‌ بندی بین ‌المللی اکوسیستم استارتاپی با 15 پله صعود به رتبه 51 رسیده است. همچنین در بخش تجارت الکترونیک و فناوری و خرده ‌فروشی برتری یافته و در رتبه 50 جهان قرار دارد. همچنین رتبه چهارم در آمریکای جنوبی را به خود اختصاص داده است. یک موفقیت قابل توجه پایتخت اروگوئه مونته ویدئو است که با 110 پله صعود به رتبه 165 در جهان رسیده است.

فضای استارت آپ اروگوئه

بخش های جذاب برای استارت آپ در اروگوئه

کشور اروگوئه دارای یک محیط تجاری متنوع و بالغ است و خود را به عنوان یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار در آمریکای لاتین معرفی می کند.

علاوه بر این، فعالیت اقتصادی و کار در اروگوئه به چند بخش عمده تقسیم می شود:

  • کشاورزی، صنعت و خدمات که بخش صنعت 25% از تولید ناخالص داخلی اروگوئه را تشکیل می دهد.
  • بزرگترین زمینه صادرات، بخش کشاورزی است که حدود 9% از جمعیت شاغل را به کار می گیرد و 6% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.
  • سهم عمده ای در این میزان به صنایع ماهیگیری، دامپروری (به ویژه گاو) و محصولات غذایی مانند برنج و گندم اختصاص دارد.
  • بخش صنعتی بیش از 20% از جمعیت شاغل را در خود جای داده است. مهمترین زمینه های صنعتی، فرآوری مواد غذایی حیوانات و محصولات کشاورزی است.

صنایع بسیار جذاب برای آن دسته از سرمایه گذارانی که می خواهند در اروگوئه کسب و کار راه اندازی کنند. سایر بخش های مهم شامل تولید تولید نساجی است. مهمترین بخش از نظر تولید ناخالص داخلی، بخش خدمات است که 69% از تولید اقتصادی را به همراه دارد. از اینرو 71% از جمعیت شاغل در اروگوئه را به کار می گیرد. بدون شک، حوزه خدمات گردشگری مهمترین منطقه از بخش سوم در اروگوئه را به نمایش می گذارد. به گفته کارلوس فاگتی، مدیر گردشگری ملی، اروگوئه در حال سرمایه گذاری در تنوع بخش گردشگری است.

مسیرهای ثبت استارت آپ در اروگوئه

با پشتیبانی مناسب، فرآیند تشکیل شرکت یا استارت آپ می تواند نسبتا سریع و ساده باشد. علاوه بر این، چندین مرحله برای راه اندازی یک تجارت در اروگوئه باید انجام شود که مرحله نخست شامل است که اداره حسابرسی ملی AIN باید آیین نامه شرکت را تایید کند. هنگامی که اساسنامه شرکت خود را نوشتید، باید آنها را در نزدیکی اداره حسابرسی ملی تایید کنید.

مرحله دوم شامل ثبت ملی تجارت RNC و تایید آیین نامه است. پس از تأیید اعتبار توسط اداره حسابرسی ملی، باید آیین نامه خود را برای ثبت به سازمان ثبت تجارت ملی تحویل دهید. در مرحله سوم، روزنامه رسمی و روزنامه دیگری باید آنها را در قالب یک گزیده منتشر کنند. در واقع ثبت آیین نامه شما با انتشار در روزنامه رسمی تایید می شود. در خصوص اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در اروگوئه پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

در جدول زیر، سایر مراحل ثبت استارت آپ در اروگوئه اشاره شده است:

مراحلتوضیحات
1شرکت های خود را در اداره امور مالیاتی ملی ثبت کنید تا یک شماره مالیاتیRUT به شما اعطاء شود.
2در صورتی که شرکت بخواهد پرسنل استخدام کند، باید در وزارت کار و تامین اجتماعی ثبت نام کند.
3ثبت اطلاعات در بانک بیمه دولتی

شما برای پشت سرگذاشتن مراحل فوق تا ثبت درست یک استارت در اروگوئه، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :