مهاجرت به کشور کانادا

آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا

آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا

برای آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا بایستی معنای آن را بدانید که برگرفته از نیوبرانزویک و جزیره پرنس ادوارد از استان های کانادا است. گذشته و حال ایالت نوا اسکوشیا کانادا ارتباط تنگاتنگی با زندگی دریایی، ماهیگیری، کشتی سازی و حمل و نقل دریایی در اقیانوس اطلس دارند. هنگامی که فرانسوی ها در سال 1605 یک پست تجارت در بندر رویال (نزدیک آناپولیس رویال امروزی) تأسیس کردند، محل اولین شهرک دائمی اروپا در آمریکای شمالی در شمال فلوریدا شد. کاوشگران اولیه به این منطقه یعنی ایالت نوا اسکوشیا کانادا نام آکادیا را دادند. نام فعلی این استان که به لاتین به معنای اسکاتلند جدید است که نتیجه ادعای مختصر اسکاتلند در مورد این منطقه در دهه 1620 بود. جهت اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ما در بخش مشاوره تلفنی در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

آشنایی با جغرافیا ایالت نوا اسکوشیا کانادا

در خصوص آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا با جمعیت 923598 نفر، پرجمعیت ترین استان از 4 استان آتلانتیک کانادا است. این استان دومین استان پرجمعیت کشور و دومین استان کوچک از نظر منطقه است، مساحت آن 55284 کیلومتر مربع، شامل جزیره کیپ برتون و 3800 جزیره ساحلی دیگر است. شبه جزیره ای که سرزمین اصلی نوا اسکوشیا را تشکیل می دهد با Chignecto که مرز زمینی این استان با نیوبرانزویک در آن واقع شده است، به بقیه آمریکای شمالی متصل می شود. این استان از جنوب با خلیج فوندی و از جنوب شرق با اقیانوس اطلس هم مرز است و به ترتیب با تنگه های نورثومبرلند و کابوت از جزیره پرنس ادوارد و جزیره نیوفاندلند جدا می شود.

جهت آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا بایستی بدانید که این ایالت دارای تشکیلات سنگی فسیلی باستانی بسیاری است. ساحل آبی در نزدیکی هانتسپورت، صخره های فسیلی جاگینز، در سواحل خلیج فوندی، تعداد زیادی فسیل جمع آوری شده است. بلوف واسون، همچنین در نزدیکی شهر پارسبورو، فسیل هایی به سبک تریاس و ژوراسیک به دست آمده است. به طور کلی، ایالت نوا اسکوشیا کانادا شامل 5400 دریاچه است. نوا اسکوشیا در منطقه میانی معتدل قرار دارد و اگرچه این استان تقریبا توسط آب احاطه شده است، اما آب و هوای آن به آب و هوای قاره ای نزدیکتر است. آب و هوای نوا اسکوشیا از بسیاری جهات شبیه ساحل مرکزی دریای بالتیک در شمال اروپا است، با این تفاوت که نوا اسکوشیا مرطوب و برفی تر است. مناطقی که در ساحل اقیانوس اطلس نیستند تابستان های گرم تری را در مناطق داخلی تجربه می کنند.

آشنایی با جغرافیا ایالت نوا اسکوشیا کانادا

آشنایی با اقتصاد ایالت نوا اسکوشیا کانادا

ایالت نوا اسکوشیا کانادا دارای اقتصادی متنوع و متکی بر منابع زمینی و دریایی است. در خصوص آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا بایستی بدانید که صنایع سنتی مانند ماهیگیری، جنگلداری و معدن رو به زوال است، در حالی که گردشگری و سایر صنایع خدماتی به عناصر بسیار مهم اقتصاد تبدیل شده اند. تمرکز محصولات کشاورزی روی محصولات لبنی، دام، طیور و تخم مرغ و میوه است. منابع گسترده جنگلداری کارخانه های بزرگ کاغذ سازی، کارگاه های چوب بری متعدد و صنایع رو به رشد مرتبط با درخت کریسمس را تأمین می کنند. صید ماهی، فرآوری و صادرات ماهی به عنوان صنایع مهم اما رو به زوال ادامه دارد. از بین رفتن تقریبا کامل ذخایر COD باعث از بین رفتن این مولفه سنتی شده است. با این حال، خرچنگ دریایی، صدف ماهی و صدف های دیگر، همراه با شاه ماهی، صید مهم در آب های نوا اسکوشیا می باشد.

معدن یکی دیگر از صنایع مهم در نوا اسکوشیا است. به طور سنتی، ذغال سنگ مهمترین محصول استخراج شده بوده است، اما بسیاری از معادن زغال سنگ در اواخر قرن 20 و اوایل قرن 21 بسته شد. تولید نمک و انیدریت تقاضای گسترده ای را برآورده می کند و ذخایر گچ استانی حدود سه چهارم میزان عرضه کانادا را تولید می کند. جهت آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا بایستی بدانید که اولین پروژه انرژی برق حاصل از جزر و مد قاره که در سال 1984 در نزدیکی آناپولیس رویال به اتمام رسید، نیروگاه خلیج فوندی، تولید انرژی برق آبی استان افزایش می دهد. شرایط مهاجرت به کانادا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

بهداشت و تحصیل ایالت نوا اسکوشیا کانادا

در میان آشنایی با ایالت نوا اسکوشیا کانادا خالی از لطف نیست که بدانید در سال 1969 این ایالت به برنامه مراقبت های پزشکی فدرال پیوست. بدین ترتیب حق بیمه از درآمد عمومی پرداخت می شود و خدمات قابل ارائه بیمه شامل کلیه اقدامات و مراقبت های پزشکی لازم است. این استان امکاناتی برای بهداشت اعصاب روان، مراقبت از دندان، کنترل بیماری سل و سایر خدمات بهداشت عمومی فراهم می کند. خدمات رفاهی نوا اسکوشیا، مشابه خدمات سایر استان ها، شامل کمک هزینه سالمندی، کمک هزینه نابینایان و معلولان، کمک های اجتماعی، رشد اجتماعی، بهزیستی و فرزند خواندگی کودکان و خدمات برای والدین تنها نیز می شود. جزییات کاملی در خصوص تحصیل در کانادا در مقاله مذکور شرح داده شده است.

سیستم مجاز آموزشی عمومی اجباری، از اواسط قرن نوزدهم، برای نوا اسکوشیایی ها از مهدکودک تا کلاس 12 آموزش با کیفیت بالا را فراهم می کند. در مناطقی از استان که تقاضا کافی است، آموزش به زبان فرانسه به عنوان بخشی از سیستم قابل ارائه مدرسه، ارائه می شود. تحصیلات عالی توسط سیستم مدارس فنی و دانشکده های محلی و همچنین بیشترین سرانه دانشگاه در هر استان در کانادا ارائه می شود. دانشگاه دالاهو در هالیفاکس بزرگترین دانشگاه است. این برنامه برنامه های مختلفی از جمله قانون، پزشکی، پرستاری و دندانپزشکی را ارائه می دهد. دانشگاه Sainte-Anne تنها دانشگاه فرانسوی زبان نوا اسکوشیا است. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :